شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » خبرهای فرماندار از پروژه‌های عمرانی و انتقاد امام‎جمعه از استاندار / هشدار سرپرست شبکه بهداشت به تحرکات اخیر

index
جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر صبح سه شنبه در محل سالن اجتماعات فرمانداری پلدختر تشکیل شد در این جلسه که با محوریت گرامی داشت هفته بسیج برگزار شد فرماندار،امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان پلدخترحضورداشتند.

فرماندارپلدختر: ۴۵ میلیاردت ومان درسرفصل های مختلف به پلدختراختصاص یافته است
تراب
ترابی نژاد فرماندار پلدختر با عنوان این مطلب گفت:با تلاش های استاندار محترم لرستان ون ماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی و پیگیریهای صورت گرفته ۴۵ میلیاردتومان در سرفصل های مختلف به شهرستان پلدختر اختصاص یافته که امری بی سابقه است. وی افزود: از این میزان همچنین ۳۷۵میلیاردریال اعتبار از محل اعتبارات استانی، خشکسالی،ماده ۱۸۰و..به شهرستان اختصاص یافته و از این میزان تاکنون از۲۱ تابعضا۷۰ درصد نیز تخصیص صورت پذیرته است.فرماندارپلدخترازمدیران شهرستان خواست نسبت به تخصیص اعتبارات و همچنین اجرایی شدن طرحهای این شهرستان اهتمام بیشتری داشته باشند. وی همچنین باانتقاد از دامن زدن برخی رسانه ها و اصحاب جراید به بحث بهداشت ودرمان پلدخترگفت: اگر در بحث درمان شهرستان کوتاهی ویا قصوری صورت بپذیرد برخورد خواهیم کرد اما دامن زدن برخی رسانه ها به مسائل بهداشت و درمان درشهرستان مطلوب نیست و لذا نبایدکاری کنیم که مسائل جمع نشود.وی همچنین به فعال بودن پروژه ها عمرانی شهرستان از جمله استخر شنا،مصلا و شهرک گلخانه ایی اشاره کردوگفت: استاندار قرار بود در هفته دولت جهت بهره برداری از برخی پروژه ها به شهرستان بیاید اما این سفر باسفررئیس کل بانک مرکزی تلاقی پیداکرده وبه همین دلیل لغوشدامااستاندار پیگیر امورات عمرانی پلدختر بوده و خواهد بود، معاون عمرانی از پروژه ها بازدیدکرده و هدف مان سروسامان دادن به امورات شهرستان است.وی همچنین بسیج راشجره طیبه دانست وگفت:بسیج یکی ازیادگارهای امام راحل است که بایدگرامی داشته شود.

انتقادامام جمعه پلدختر از استاندار لرستان:بی توجهی به پلدختر پذیرفتنی نیست
لرونند
حجت الاسلام لروندامام جمعه پلدخترباانتقادازاستاندارلرستان گفت:بازمشاهده می کنیم که طبق روال قبل به پلدختربی توجهی می شود، استاندار قرار بوددرهفته دولت برای بهره برداری ازپروژه های شهرستان به پلدخترسفرکندامادرطول یکی دوماه اخیرایشان به پلدخترسفری نداشته امامشاهده می کنیم که دربرخی شهرستانها استاندار دو یا سه بار هم سفر کرده، حق پلدختر است که در رتبه های اول باشد اگر اول نباشددوم وسوم باشد.وی ازاستاندارلرستان خواست مصوبات سفرخودبه پلدختر را رصدکرده و پیگیر باشدکه این مصوبات چقدر عملیاتی شده اند. وی باگرامیداشت هفته بسیج افزود: هروقت از مسیر امام راحل “رض”خارج شویم ضربه خواهیم خورد.
سرپرست شبکه بهداشت پلدختر: در پشت پرده حملات اخیر به درمان شهرستان تحریک عمدی وجوددارد
احمدکرموندسرپرست شبکه بهداشت ودرمان پلدخترگفت:مادربحث درمان کوتاهی نداشته ایم در یکی دو مورد اخیرا ز جمله عقرب گزدیدگی با محدودیتهای دارویی نیز حتی درسطح استان وکشورمواجه بودیم اما مراحل اولیه درمان راانجام داده و حتی در اسرع وقت نیز این دو مورد بیمار را به اهواز و خرم آباد اعزام کرده ایم متاسفانه برخی بازماندگان این دو مردبیماری منجربه فوت راتحریک می کنندکه دربهداشت ودرمان پلدخترکم کاری صورت گرفته،معتقدم درپشت پرده حملات اخیربه درمان شهرستان تحریک عمدی وجوددارد.وی تصریح کرد:درلرستان وسایراستانهانیزموردمنجربه فوت وجوددارد،عده ایی تعمدا این مسائل را دامن می زنند، با تداوم این وضعیت همکاران درمان ما دیگر امنیت شغلی ندارند. پزشکان قبل از اشتغال به طبابت سوگند یاد کرده اندکه خوب ایفا وظیفه کنند بنابراین قصور و کوتاهی اتهام ناروا به جامعه درمان پلدختراست. سرپرست شبکه بهداشت ودرمان پلدخترگفت:پلدخترقطب پزشکان متخصص در لرستان است به طوری که علیرغم نرم پایین برخی شاخص ها۱۷متخصص در پلدختر مشغول فعالیت هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان