شما اینجا هستید
اجتماعی » خطابه ی تلخ و شهر بی کلانتر !

خطابه ی تلخ صریح و شفاف جناب غلامرضایی خطاب به حجه الاسلام مبلغی نماینده ی شهرستان کوهدشت گویای این حقیقت و واقعیت درد آور “شهر بی کلانتر ” و وجود “طاعون تن فروشی ” در میان برخی از شهروندان در سطح شهر است !
ناصر غلامرضایی به صراحت اشاره ای به یک از دهها حقیقت تلخ بانوانی می کنند که برای تامین اجاره بهای مسکن، تنها کالای ارزان فروش در جامعه را جسم و تن انسان ها می دانند و این ارزانی را شرط انصاف ندانسته و معتقدند که باید گران شود و خود حکم اجبار به ارزش افزوده تن و جسم خویش می دهند!
ناصر به نقل از یک املاکی از مبادله پایاپای کالای تن مستاجر و حق موجر و بند پنهان قرارداد اجاره بهاء ملک سخن می گوید!
در این نطق و خطابه ی تلخ جناب غلامرضایی حقیقت و نکات فراوانی پنهان است ،اینکه :

۱-آیا طاعون تن فروشی تمامی مملکت و شهرهای ایران را فرا گرفته است یا صرفا بخشی از طبقات در جامعه را در بر گرفته ؟

۲_چرا غلامرضایی جناب استاندار انقلابی ، نماینده ولی فقیه در استان ،نمایندگان خرم آباد در مجلس شورای اسلامی و..را مورد خطاب قرار نداده اند؟
۳ -آیا مسئولان انقلابی و جهادی ناتوان در مدیریت شهری هستند یا فاقد اطلاعات جامع و کامل و کافی از زیر پوست شهر و فضای عریان نابودی نظام خانواده بر اثر مشکلات اقتصادی و تورم افسار گسیخته و یا مطلع اند و دم فرو بستند؟
ناصر غلامرضایی از مرگ انسانیت ،از مرگ شرافت و اخلاق و از هیولای آز و حرص و طمع انسانها می گوید ؛او آخرین مرجع فریاد رسانی را فرزند روحانی پرهیزگاری می داند که سالهای سال در کنار مردمان لرستان زندگی ساده و پاکی داشته اند ؛او می خواهد مبلغی فریاد زند که مسبب “طاعون تن فروشی مردم “شما دولتمردان و وکیل الدوله “ها هستید ؛شماهایی که توان مدیریت سرزمین پر از نعمت و منابع خدادادی را ندارید و چوب حراج بر این منابع و مهم تر از آن ناموس و هویت مردمان این سرزمین را زده اید !

غلامرضایی از مردان وطن پرست تاریخ یاد می کند؛ از زنده یاد مصدق ها ؛ مدرس ها و فرخی ها که جان و مال و زندگی خویش را قربانی آب و خاک و ملت ایران کردند، تا ایران و ایرانی جاودانه و سربلند در تاریخ بماند و این کهن دیار به آیندگان سپرده شود ؛او می خواهد بگوید که مداحان و ثناگویان و متملقان قدرت طلب بر جای مردان بزرگ این دیار تکیه زده اند و ملت را به این حال و روز مصیبت بار انداخته اند ! او می خواهد بگوید شما ناتوان هستید و خدا و پیغمبر را فراموش کردید و فراموش کردید که در تاریخ این مرز و بوم هزاران هزار جوان رعنا و رشید به خاطر دفاع از ناموس و شرافت انسانی جان شان را فدا کردند و خون های پاک آنان ریخته شد و امروز شما میراث داران نالایق این خون های پاک شده اید !

غلامرضایی می خواهد بگوید که بیماری طاعون و وبای تن فروشی به سراغ همگان خواهد آمد و همه را در معرض این بیماری واگیردار قرار خواهد داد ؛اگر چه در حال حاضر برخی ها از خوان گسترده و پراز نعمت منابع ملت سوء استفاده می کنند !
ناصر غلامرضایی استاندار جهادی و انقلابی و البته وکیل الدوله های مرکز و دیگر شهرستان های استان را ناکارآمد و در مقام و مرتبتی نمی دانند که مورد خطاب قرار دهند ؛او حتی فعالان اجتماعی و سیاسی را که “یک جریب زمین “را هویت شهر می دانند را به یاری نمی طلبد و لذا ناامیدوارانه و با آه و ناله و فغان فرزند زنده یاد مروجی را مورد خطاب قرار می دهد تا کور سوی امیدی باشد که چهره ی عریان شهر و وقایع زیر پوست شهر را برای خدایگان قدرت در دارالشوری و کاخ ریاست جمهوری جار زند و به معرض نمایش بگذارد!

🅱 @baloutestan

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان