شما اینجا هستید
فرهنگی » خیبر خرم‌آباد راهی پلی‌آف شد/ چهارشنبه قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف

تیمفوتبال خیبر خرم‌آباد
 
 

در هفته دهم و پایانی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور تیم خیبر خرم‌آباد عصر امروز در خورموج برابر ایرانجوان این شهر ۲ یک به پیروزی رسید و با کسب ۲۰ امتیاز ضمن قرار گرفتن در رده دوم جدول گروه الف جواز حضور در مرحله پلی‌آف را کسب کرد.
به گزارش یافته، خیبری‌ها در این بازی با گل علی صدرا در نیمه اول پیش افتادند اما تیم میزبان گل خورده را جبران کرد و در نیمه دوم با گل فرزاد بهاری ۲ بریک پیش افتادند و این نتیجه تا پایان حفظ شد.
در دیگر بازی‌های این گروه تیم آلومینیم اراک هم با پیروزی ۳ بر صفر برابر مهمانش بعثت کرمانشاه با ۲۱ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفت و به صورت مستقیم به لیگ دسته اول کشور صعود کرد.
تیم سپیدرورد رشت نیز در ارومیه حاضر نشد تا نتیجه بازی این تیم مقابل شهرداری ارومیه ۳ بر صفر به نفع میزبان اعلام شود.در گروه ب نیز کاسپین قزوین با ۲ گل از سد مهمانش پارس جم جنوبی گذشت. بهمن شیراز با یک گل مغلوب استقلال آب تهران شد و بازی تیم‌های شهرداری زنجان و نسل ابومسلم رهپویان مشهد با تساوی بدون گل خاتمه پذیرفت.
با این نتایج، خیبر خرم‌آباد در مرحله پلی‌آف باید به صورت رفت و برگشت به مصاف استقلال آبی تهران برود و در صورت برتری مقابل این حریف، راهی لیگ دسته اول کشور خواهد شد.
قابل ذکر است در فصل ۸۳-۱۳۸۲ فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور نیز تیم تربیت (خیبر) به پلی‌آف راه یافت و در صف‌آرایی برابر حریفش صنعت مهرکام پارس تهران، در خرم‌آباد این تیم را ۲ بر صفر شکست داد و در بازی برگشت اگر چه ۲ بر یک مغلوب تیم تهرانی شد اما به عنوان تیم برتر پلی‌آف به لیگ دسته اول فوتبال کشور راه یافت.
زمان قرعه کشی دیدار فینال و پلی‌آف لیگ دسته دوم
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان قرعه‌کشی دیدار فینال و پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتبال بزرگسالان کشور اعلام کرد.این مراسم با حضور نمایندگان باشگاه‌های راه یافته به فینال و پلی‌آف این مسابقات در روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ برگزار می‌گردد.مراسم قرعه‌کشی دیدار فینال بین تیم‌های اول گروه های الف و ب و دیدار پلی‌آف بین تیم‌های دوم گروه الف و ب در محل روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران واقع در میدان شیخ بهایی تهران برگزار می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان