شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » خیبر با غیرت لری ،صدرنشین لیگ دسته اول ایران

۵۴۵۶۴-۵۲۰x245
 

به گزارش بلوطستان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در اولین دیدار خانگی فصل جدید لیگ دسته اول مقابل مهمانش خیبر خرم‌آباد با تساوی متوقف شد.

 از هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و خیبر خرم‌آباد از ساعت ۱۷:۳۰ یک‌شنبه یکم شهریور ۹۴ در ورزشگاه تختی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی پرگل ۳ بر ۳ خاتمه یافت.
این دیدار که در حضور ۲ هزار هواداران ماشین‌سازی برگزار شد، شاگردان سبزپوش دست‌نشان در دقیقه ۷ بازی توسط ایمان رئیسی‌نسب به گل رسیدند تا خیلی زود از مهمان خود پیش بیافتند.
برتری ماشین‌سازی تا دقیقه ۲۵ بازی ادامه داشت تا این که در این دقیقه امیر منصوریان مدافع خیبر روی یک ضربه کرنز موفق به گلزنی شد تا نتیجه به تساوی یک بر یک تغییر کند.
تداوم اشتباهات فردی سفیدپوشان خیبر باعث شد تا ماشین‌سازی در نیمه اول تیم برتر میدان باشد. این تیم در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول موفق شد روی دو حمله به دو گل برسد و در پایان این نیمه را با برتری ۳ بر یک به رختکن برود. گل‌های دوم و سوم نماینده آذربایجان را فرزاد محمدی و حسین دوستدار به ترتیب در دقایق ۳۰ و ۳۷ به ثمر رساندند.
با شروع نیمه دوم این تیم مهمان بود که برای جبران گل خورده، هجومی به میدان آمد و موفق شد در عرض ۴ دقیقه ۲ گل را وارد دروازه میزبان کرده و بازی را به تساوی بکشاند. مهدی عبدی و علی صدرا به ترتیب در دقایق ۵۳ و ۵۶ برای خیبر گلزنی کردند.
در ادامه تلاش شاگردان دست‌نشان برای زدن گل برتری ثمری نداشت و به این ترتیب دو تیم ماشین‌سازی و خیبر خرم‌آباد به تساوی ۳ بر ۳ رسیده و به تقسیم امتیازات رضایت دادند.
با این نتیجه دو تیم که در هفته نخست لیگ دسته یک مقابل حریفان خود به برتری رسیده بودند در پایان هفته دوم ۴ امتیازی شدند.قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری از همدان با کمک امیر داودزاده، علی الفتی و مرتضی عابدی (داور چهارم) بود. حسین استاد‌آقایی نیز به ناظر داوری این دیدار انتخاب شده بود.
DSC_00
وحید فاروق از ماشین‌سازی و محمد نعمتی، فرشاد امامی، یاسر درویشی، فرزاد بهاری و حمید گلزاری از تیم خیبر با کارت زرد داور مواجه شدند.
اسامی تیم فوتبال ماشین‌سازی شهرداری تبریز: پیمان شاملو، علی جراحکار، وحید فاروق، حسین دوستدار، پویا سیف‌پناهی، محمد فتحی، جعفر برزگر، افشین دانشیان، امین قاسمی‌نژاد، ایمان رئیسی‌نسب، فرزاد نخندی، سرمربی: نادر دست‌نشان، سرپرست: سیدمحمد علوی
اسامی تیم خیبر خرم‌آباد: محمد نعمتی، محمد ویزواری، امیر منصوریان، فرزاد بهاری، حمید گلزاری، یاسر درویشی‌علم، مهدی عبدی، علی صدرا، مسعود ستاری، حسین جودکی، فرشاد امامی‌شیخ‌آبادی، سرمربی: علی نیکبخت، سرپرست: سید مسعود شاهرخی
در حاشیه:
* انتخاب دو کمک داور از شهر بناب آذربایجان شرقی توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای این بازی بحث‌برانگیز بود!
* نیکبخت سرمربی خیبر در مقایسه با بازی اول، ۳ تغییر در ترکیب اولیه داشت. وی حسین بهاروند را از ترکیب بیرون گذاشت و حمید گلزاری را از ابتدا به خدمت گرفت. محمد پهلوان که در بازی قبلی گل زده بود، به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت و مهدی عبدی جانشین او شد. مسعود ستاری هم به جای امین مهرزاد در ترکیب اصلی قرار داشت.
* هر چقدر سایر بازی‌های هفته دوم کم‌گل بود، بازی خیبر و ماشین‌سازی پرگل از آب درآمد و جور بازی‌های دیگر را کشید. این بازی ۶ گل داشت در حالی که در ۹ بازی دیگر فقط ۸ گل به ثمر رسید!
* ماشین‌سازی که هفته اول در بندرعباس ۲ بر یک آلومینیوم هرمزگان را شکست داده بود، در خانه نتوانست از سد تیم قدرتمند خیبر بگذرد.
* خیبر روز شنبه هفتم شهریور از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان مس رفسنجان است.
  نتایج هفته دوم لیگ دسته اول

 ایرانجوان بوشهر یک – خونه به خونه بابل یک

 نفت مسجد سلیمان صفر- نفت آبادان صفر

 مس رفسنجان یک ـ آلومینیوم هرمزگان یک

 پارسه تهران یک ـ فولاد یزد یک

 گیتی‌پسند اصفهان صفر ـ گل‌گهر سیرجان صفر

 داماش گیلان یک ـ پاس همدان صفر

 نساجی مازنداران صفر ـ آلومینیوم اراک صفر

 ماشین‌‌سازی تبریز ۳ ـ خیبر خرم‌آباد ۳

 فجرسپاسی شیراز صفر ـ پیکان تهران صفر

 شهرداری اردبیل یک ـ مس کرمان صفر

رضا طولابی/ پایگاه خبری، تحلیلی ورزش لرستان 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان