شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » دخل و تصرف در آرأ مردم گناهی نابخشودنی است / ما امانت‌دار آرأ مردم هستیم

جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت با حضور امام جمعه شهرستان ، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد. به گزارش بلوطستان حجت السلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهرستان در این جلسه گفت : طبق بیان خداوند باری تعالی در قرآن مجید ، شب قدر شبی است که عبادت آن از هزار ماه بالاتر است ، از میان شب های قدر شب ۲۳ رمضان نیز مهمتر است ، این شبها ، شبهای تعیین سرنوشت بشیریت هستند .

وی گفت : این جلسه حول محوریت شب های قدر و پخش برنامه قرآنی شب قدر در شبکه ی سراسری قرآن برگزار گردیده است و انشالله در این ایام فعالیت های قرآنی شهرستان معرفی بشود ، همه ما میزبان این مراسم هستیم ، به امید خدا مراسم به شکل باشکوهی برگزار می گردد .

امام جمعه کوهدشت همچنین بر باشکوه برگزار شدن راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.وی به اهمیت لیالی قدر اشاره کرد و گفت : این شب شب سرنوشت است ، شب نزول همه فرشته ها است ، این شب زمین آسمانی می شود ، هر چه برای ما نوشته می شود در این شب تهیمه می شود .

محمد کرم محمدی فرماندار شهرستان کوهدشت  نیز گفت : رفتارهای ما در نظامی که اسلامی است باید مبتنی بر تعالیم دینی باشد.محمدی افزود : در نظامی هستیم به اسم نظام جمهوری اسلامی ، طبیعی است که رفتارمان باید اسلامی باشد . وی به برگزاری جلسه  آتی شورای برنامه ریزی در کوهدشت اشاره کرد و افزود: صورت دقیق پیگیر باشند که شهرستان حق خودش را از استان بگیرید. وی گفت:  استاندار پرتلاش و محترم نیز در این زمینه همکاری خوبی را با ما دارد .

فرماندار کوهدشت به انتخابات همزمان مجلس و خبرگان رهبری پرداخت و اضافه کرد: : ما امانت دار آرا مردم هستیم و از آن جا که  امانت دار آرا هم فردی است بی طرف باید انتخابات آتی نماد مردم سالاری دینی باشد.وی گفت:  خدایی ناکرده هرگونه دخل و تصرف در آرا مردم گناهی نابخشودنی است.

محمدی گفت : مقام معظم رهبری میزان این کشور است . وی تصریح کرد:  در رابطه با مذاکرات هسته ای امیدواریم که شاهد یک توافق خوب ، مطمئن و کامل در جهت احقاق حقوق بخشی از دست رفته ملت باشیم و انشاالله عواقب این توافق به نفع اسلام و مسلمین باشد که همین طور نیز خواهد شد.

فرماندار بیان کرد : دولت توفیقات خوبی داشته است ، البته این بدان معنی نیست که دولت قبل کار نکرده است ، ولی این دولت در چند شاخص از جمله مهار تورم ، بخش تحول سلامت ، ارتباطی که بین سران قوا وجود دارد ،خوب عمل کرده است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان