شما اینجا هستید
فرهنگی » در سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی بسیاری از مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان مطرح شد

هوشنگ بازوند صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان در گفتگو با خبرنگاران از پیگیری برای رفع مشکلات صنایع استان خبر داد و بیان داشت: در سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی خوشبختانه بسیاری از مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان مطرح شد.
0 1

به گزارش بلوطستان و به نقل از روابط عمومی استانداری بازوند با اشاره به استقبال ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان تصریح کرد: مصوب شد که رقمی بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش برای راه اندازی و فعالیت صنایع استان پرداخت شود.

وی تصویب این موضوع و موافقت بانک مرکزی را کار بزرگی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان دانست و گفت: علاوه بر این قید همخوانی منابع و مصارف بانکهای استان از مصوبه پرداخت این میزان تسهیلات سرمایه در گردش برداشته شد.

بازوند با اشاره به عدم همخوانی منابع و مصارف بانکهای استان لرستان در پرداخت تسهیلات، برداشتن این قید را زمینه ساز تسریع در اعطای این تسهیلات از سوی بانک مرکزی دانست.

استاندار لرستان یادآور شد: همچنین قید نداشتن چک برگشتی نیز از دیگر مواردی بود که برای پرداخت این میزان تسهیلات با موافقت رئیس کل بانک مرکزی برداشته شد.

بازوند تصریح کرد: پیش از این مصوبه شورای عالی پول و اعتبار این اجازه را نمی داد که تسهیلات به صاحبان واحدهای تولیدی دارای چک برگشتی پرداخت شود که با موافقت رئیس کل بانک مرکزی مقرر شد که در صورتیکه واحد تولیدی با تزریق تسهیلات سرمایه در گردش فعال می شود نسبت به اعلام بلااثر بودن چک برگشتی به بانک عامل اقدام شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان