شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » در شورای شهر به تیم رای بدهیم نه شخص !

Image result for ‫شورای اسلامی شهر خرم آباد‬‎

شهرخرم آباد، شهرکلانی نیست! شهردار حاصل اتفاق نظر شورای شهرو البته لابی استانداری است و شورای شهر مجموعه ای از تفکرات ناهمگن اند!این روزها می بینیم برخی برای شورای شهر آستین بالا زده اند که اهاااای جماعت من کاندیدای شورای شهرم!ما برای برخی هایشان که انتظار بیشتری از آن ها داریم متاسفیم که این گونه می خواهند تبلیغ کنند و بعدهم به شورا بروند و ببینند نقطه سرسطراست!
چند دوراست مردم خرم آباد به شکل فردی اشخاصی را انتخاب می کنند وقتی آن اشخاص منتخب مردم می شوند چون تیم ندارند تازه می فهمند چه گرفتاری بدی برایشان پیش آمده است!
خانم رشیدی!
مهندس فیلی!مهندس خدامی!
جناب غلامرضایی!
مهرابی!
همه ی این عزیزان به نوعی سرخورده شدند بجر مهندس فیلی که به هرحال دوراول بود و هنوز شورای شهر بساطی باز نکرده بود باقی به محض ورود جا خوردند!
از مهندس خدامی بپرسید چرا استعفا داد!؟مگر درشورای شهر خرم آباد چه دید که خیلی راحت شهردارشد تا فرارکندو استعفا بدهد!؟غلامرضایی چرا به بهانه ی حضور درانتخابات مجلس شورای اسلامی از شورای شهر خرم آباداستعفا کرد؟ مهرابی بی شک در شورای شهر یک عنصر پاک دست و اخلاق مداربود چرا از شورا به هرشکلی طرد شد!کاش سخنان این عزیزان را بشنویم تا بدانیم درد کجاست!
درد آنجاست که دراین شهر احزاب و گروه های سیاسی و مردم نهاد وارد مسیله نمی شوند و مردم را وادار نمی کنند که به تیم رای بدهند نه به فرد!فردی که ادعا می کند به شورای شهر خرم آباد برود چنان می کندو چنین! با تجربیاتی که داشته و داریم بی شک یک دروغگو بیش نیست!.باید رویه ها را عوض کنیم و مردم را وادار کنیم که به تیم رای بدهند تیمی که درآن هم مهندس عمران و شهرسازی باشد هم جامعه شناس و فرهنگی و هم ژرنالیست و اهل هنر و حقوق حضورداشته باشند!
اگر بتوانیم بستراین گونه رای دادن را فراهم کنیم شهر، شهرمی شود واگرنه این تلاش های فردی راه به جایی نمی برد!هیچ فردی از “مهندس خدامی ” مفید تربرای شورای شهر و شهرداری خرم آباد نبود و مردم تیر را به نشانه زدند و درست انتخاب کردند اما چون تیم نداشت شکست و سرخورده شد!بنابراین همه تلاش کنیم به افرادی که می خواهند به شکل فردی تبلیغ کنند بیاموزانیم که بساط خودرا جمع کنند شورای شهر، یعنی مجموعه ای از کسانی که با هم، هم اندیش و هم فکر شده اند برای اجرای یک برنامه ی درست خدمات شهری و ناگزیر باید به کار تیمی خبره باشند و البته تیم هم باید به مردم معرفی گردد!
ما در آینده تیم خودرا معرفی خواهیم کرد!

علی گودرزیان / بلوطستان

  1. ایمانی

    تیمی رای دادن حرف خوبی است به شرطی که حتی شما هم حسنوند بازی در نیاورید و پیرو حرف خودتان حزبی حرکت کنید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان