شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » دستاوردهای دولت تدبیر در معمولان چشمگیر بوده است

بخشدار معمولان گفت: در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری این سال حرکت کرده تا شعار سال ۹۶محقق شود.به گزارش بلوطستان عباس محمودی در جلسه شورای اداری بخش معمولان با بیان این مطلب افزود: در سال جدید دو انتخابات مهم و حساس دواز دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را پیش رو داریم و لذا شایسته است همه ادارات و دستگاههای اداری و اجرایی همکاری لازم را در برپایی یک حماسه ملی و سیاسی داشته باشند.

وی بیان کرد: ۲۷۲نفر داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در معمولان شده اند و ۵۰روستا واجد شرایط تشکیل شوراها بوده اند که در مجموع  افراد در ۵۳روستا به طور صدردصدی داوطلب انتخابات روستایی شده اند.

بخشدار معمولان با بیان این که کمیته ای جهت مبارزه با جرایم انتخاباتی در معمولان تشکیل شده است ،گفت: بخشداری ،دادگستری ، نیروی انتظامی و شهرداری عضو این کمیته هستند و در اسرع وقت جلسات مقدماتی این کمیته برگزار خواهد شد.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای دولت تدبیر وامید در لرستان اشاره کرد و افزود: اگر از اول انقلاب تاکنون استاندارانی به پرتلاشی استاندار فعلی لرستان داشتیم قطعآ مشکلات لرستان امروز بدین شکل نبود .وی گفت: مهندس بازوند مدیری پیگیر و دلسوز ،توانمند و کاردان است که در مسیر توسعه استان گام های ارزنده ای برداشته است.

بخشدار معمولان اظهار کرد:توجه به زیرساخت ها از جمله فرودگاه خرم آباد ،اجرایی شدن راه آهن دورود – خرم آباد –اندیمشک ،تکمیل سد مروک ،ایوشان و رودبار از جمله فعالیت های چشمگیر دولت تدبیر و امید و استاندار لرستان در سه سال و نیم گذشته بوده است.وی با بیان اینکه اهمیت سد ایوشان در خشکسالی سال ۹۴در پایین دست خود را نشان داد ،افزود: کارخانه فولاد ازنا ،اجرایی شدن آزاد راه اراک – خرم آباد –رفع مشکل دیرینه کارخانه پارسیلون و راه اندازی مجتمع کشت و صنعت که ۱۵سال راکد شده بود از جمله دیگر فعالیت های انجام گرفته از سوی استاندار لرستان در دولت تدبیر و امید بوده است.

محمودی خاطر نشان کرد: قرار گرفتن لرستان در پایلوت اقتصاد مقاومتی و دیدار استاندار با رئیس جمهور به نمایندگی از استانداران کشور و بیان مشکلات مردم لرستان نشان دهنده فعالیت های ارزنده استاندار لرستان در طول چند سال گذشته بوده است. بخشدار معمولان گفت: استاندار لرستان با جسارت کامل این فعالیت ها را به سرانجام رسانده و ای کاش استانداران قبلی نیز با اعتبارات افسانه ای فروش نفت مورد ارزیابی برخی دوستان قرار بگیرند.

عباس محمودی گفت: منتقدان باید متوجه اصل تفکیک قوا بوده و به این اصل التزام داشته و قانون را رعایت کنند و بدانند که زیر چتر نظام جمهوری اسلامی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری هر قوه وظیفه خود را انجام می دهد و در قانون وظیفه هر قانون مشخص شده است.

بخشدار معمولان افزود: نیازی به دخالت قوا در امور ووظایف همدیگر نیست و باید همه به رعایت قانون و خدمت به مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها پای بند باشیم.وی ادامه داد: عملیات اجرایی احداث پل ابراهیم آباد معمولان ، در دست ساخت بودن دیوار ساحلی ،آسفالت خییابان اصلی شهر معمولان و دهستان افرینه پس از سالها ،آسفالت همه خیابان های شهر معمولان ،تملک املاک خسارت دیده از رانش زمین ،مجموعه فعالیت های شهرداری در حوزه زیرساختی و شهربازی و فضای سبز ،پییگیری در جهت ساخت پاسگاه افرینه  در حوزه عمرانی ،افزایش الکتروپمپ های کشاورزی از یک واحد به سه واحد ،احداث کانال های آبرسانی کشاورزی میانکوه شرقی ،احداث مجتمع پرورش ماهی سردآبی انارود که با تکمیل آن رشد و توسعه منطقه فراهم می شود در بخش کشاورزی از عمده فعالیت های دولت تدبیر وامید بوده است.

بخشدار معمولان گفت: کل آبرسانی روستایی از اول انقلاب تا سال ۹۲۳۷روستا با هزار و ۷۰۴مشترک بوده که در دولت تدبیر و امید ۳۰روستا با هزار و ۳۰۳مشترک از نعمت آب شرب سالم بهره مند شده اند.وی افزود: در بخش آب شهری نیز چاه شماره سه حفر شده و بخشی از عملیات شبکه آن نیز انجام گرفته اما بعلت کمبود اعتبارات فغلا وصل نشده است.محمودی اظهار داشت : منبع آب شماره ۳معمولان که تمام شهر را پوشش می دهد نیز بزودی افتتاح خواهد ششد.

وی تصریح کرد: برق رسانی به ۱۴روستا با اعتبار دو میلیاردو ۷۰۰میلیون تومان ،در دست اقدام بودن برق رسانی به ۴روستا دیگر شامل چاه علیرضا ،چشمه سرخه ،چناره جمشیدی و محمود آباد با اعتیار یک میلیارد تومان بخشی دیگر از فعالیت های دولت تدبیر و امید در معمولان بوده است. وی از گازرسانی به ۲۰روستای معمولان خبر داد و گفت: گازرسانی به روستاهای افرینه و زیودار در حال طراحی است و حدود یک ماه دیگر عملیات  لوله گذاری آن شروع می شود که این طرح در زمره ۲۰۷روستای در دست اقدام گازرسانی لرستان است.

وی از اختصاص اعتبار برای چمن ورزشی معمولان خبرداد و گفت: در دست اقدام بودن سالن ورزشی معمولان نیز بخشش دیگری از خدمات در دست اقدام دولت تدبیر و امید در معمولان است.وی ادامه داد: بهسازی و رسیدگی به آبشار افرینه بعنوان جاذبه ای گردشگری ،افتتاح دیجیتال افرینه و منطقه زیودار و زورانتل و جلگه و در دست اقدام بودن دیجیتال میانکوه شرقی و طایی و قلعه نصیر از دییگر اقدامات دولت به شمار می رود.

بخشدار معمولان گفت: روستاهای افرینه و کوگان به عنوان روستاهای هدف گردشگری معرفی شده و در تهران نیز تصویب شده و این مصوبه از مصوبات شورای برنامه ریزی استان در شهرستان بوده است.محمودی افزود: فعالیت عمرانی در حوزه روستایی با بهسازی پل ها و ابنیه ها و راههای روستایی و دریافت سه دستگاه ماشین حمل زباله برای بخش معمولان و توزیع در سطح دهیاریها ،آسفالت راه روستایی مسیر خلیل اکبر تا روستای میرشکاری و به طول ده کیلومتر و یاقیمانده آسفالت روستاهای چولهول به تعداد ۵روستا ،بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده روستایی در چولهول و وره زرد ،ستگ فرش معابر و دیوار چینی و احداث پل با اعتبار هزینه شده ۷میلیارد و ۱۶۰میلیون ریال  از عمده فعالیت های دولت تدبیر در راستای توسعه بخش معمولان بوده است.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های دولت وظیفه مدیران است و مدیران دستگاههای اداری و اجرایی موظفند در این زمینه گام بردارند. بخشدار معمولان گفت: فعالیت های انجام گرفته در حالی بوده که دولت با محدودیت شدید اعتبارات مواجه بوده این فعالیت ها قابل تقدیر است.

  1. سامان

    اصل تفکیک قوا به زعم آقایان یعنی نماینده مجلس حق اظهار نظر نداشته باشد!!!!!!!خیلی جالبه!!!!

  2. مصیب

    اصل تفکیک قوا یعنی اینکه هر کسی باید وظیفه خودش رو بشناسد . و نماینده هم باید در این چارچوب کلی حرکت کند .و نه اینکه بر سر کدورت تمام تلاشهای مسئولین وقت استانی و کشوری رو در اذعان عمومی پایمال کند .
    دولت تدبیر و امید به رغم این همه محدودیت داخلی و خارجی واقعا نسبت به دولت قبل کارآمدتر بودند و اگر به دیده انصاف بنگریم خواهیم دید .

  3. حامي

    آقای محمودی بخشدار محترم تفکیک جناح از تفکیک قوا مهمتر است شما هیات اجرایی تشکیل داده اید که بیشترشان اصولگرایان هستند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان