شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » دهمرده استاندار سابق لرستان نامزد انتخابات مجلس می شود

Dr_album (43)

استاندار سابق لرستان کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس دهم می شود. به گزارش بلوطستان حبیب اله دهمرده از تصمیم قطعی برا ی کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی سال آتی خبر داده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران که صحت احتمال نامزدی اش در انتخابات مجلس دهم را جویا شده اند،گفته است: پس از مشورتهای که صورت گرفت تصمیم بنده براین شد که برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه سیستان بعنوان کاندیدا  در انتخابات حضور داشته باشم.دهمرده با سابقه استانداری در سه استان کشور به نظر با سابقه ترین کاندیدای حاضر در انتخابات از حوزه سیستان خواهد بود. اگرچه هنوز تکلیف تعداد زیادی از کاندیداهای حوزه انتخاباتی زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز مشخص نشده وتا انتخابات زمان زیادی مانده است.

پس از انتشار اخباری مبنی بر احتمال کاندیداتوری دهمرده بلافاصله میر شکار معاون امنیتی  استاندار سیستان و بلوچستان , در شبکه های اجتماعی با موضع گیری درمقابل بیان نام دهمردهبه وی توصیه می کند از خیر خدمت دست بر دارد که این بار اساس سیستان را نابود میکند.وی در بخش دیگری از سخنانش این کاندیدای احتمالی  را لایق مدیریت در دانشگاه میداند و این گفته خود را ناشی از عملکرد گذشته وی عنوان می کند.این در حالی است که تا کنون دهمرده به سخنان میرشکار هیچ واکنشی نشان نداده است.

از مسئولیت های مهم که حبیب الله دهمرده در آن حضور داشته می توان به ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان , ریاست دانشگاه پیام نور زاهدان, ریاست دانشگا تربیت معلم زاهدان , ریاست هیات مدیره و مدیرعامل سازمان عمران سیستان , ریاست دانشگاه زابل , استانداری سیستان و بلوچستان , استانداری کرمان , استانداری لرستان اشاره کرد.

دهمرده تنها استاندار سابق لرستان نیست که برای حضور در مجلس عزمش را جزم کرده  پیش از او محسنی ثانی یکی دیگر از استاندار ان لرستان بوده که در مجالس هشتم و نهم از حوزه انتخابیه سبزوار توانسته بود به بهارستا ن راه پیدا کند.

  1. چه فرخی نیری!

    هر گلی سر لرستان زده همونو سر زابلیا بزنه. بزارید آدمای کار کن و با وجدان بیایند خدای بسه دیگه

  2. ناشناس

    مهره های احمدی نژاد لرستان را نابود کردند حالا می خواهند به مجلس بروند معاون امنیتی بلوچستان کاملا درست گفته دهمرده اهل نماینده شدن نیست

    • شهروند

      متاسفم برای ناشناس-مدیران آقای روحانی درلرستان چکارکردند؟غیراز بلف زدن -بروید از رسانه ها بپرسید.

  3. ولایت

    واقعا جای تاسفه برای کسانی که خدمات دکتر دهمرده رانادیده میگیرند..دهمرده مرد عمل مردتوانمند وحامی مستضعفان وگوشش به دهن رهبر ه …نمونه کارهاش یکی همین بام لرستان ورصد خانه دربام درشهر خرم آباد است بدون بودجه ..که دولتمردان روحانی آن را کار کارشناسی نشده خواندن ..

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان