شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » راه ارتباطی شش روستای پل دختر قطع شده است

روستای پای پل بابازید پلدختر در محاصره سیل قرار گرفته است. به گزارش بلوطستان بر اثر بارش های دو روز گذشته رد شهرستان پلدختر  آب به خانه های مردم نفوذ کرده و اهالی به ناچارمنازل مسکونی خود را ترک کرده اند. در این خصوص فرماندار پلدختر گفت: در پی وقوع این حادثه امدادگران به محل عزیمت و به حالت آماده باش قرار دارند.وی افزود: پل ارتباطی’ آزادی’ در منطقه زیودار زیر آب رفت و ارتباط روستاهای منطقه قطع شده است.وی با بیان این که گردنه سخت گذر دهلیج واقع در بخش شرقی شهرستان پلدختر دچار آبگرفتگی شده است گفت: هنوز اطلاعاتی از میزان خسارت وارده به باغات انجیر منطقه زیودار بر اثر سیل در دست نیست .
درمنان افزود: با توجه به این که بخشی از دیواره ساحلی رودخانه کشکان در سیل بهمن ۸۴ آسیب دیده، شهرپلدختر در معرض خطر طغیان رودخانه قرار دارد به همین منظور ستاد بحران شهرستان در حالت آماده باش کامل بسر می برد.فرماندار پلدختر گفت: به علت بارندگی های شدید اخیر و بالا آمدن سطح رودخانه کشکان به روستاییان و اهالی ساکن در حاشیه این رودخانه برای مراقبت ، هشدار داده شد .
وی افزود:دستگاه های اجرایی عضو ستاد بحران شهرستان از جمله شهرداری ، آب و فاضلاب ، برق و غیره در آماده باش کامل هستند .وی گفت: پل «چم شهران» زیر آب رفت و گردنه دهلیج در بخش شرقی شهرستان پلدختر دچار آبگرفتگی شد و مردم شهر پلدختر نسبت به طغیان رودخانه کشکان با توجه به این که بخشی از دیواره ساحلی آن در سیل ۸۴ آسیب دیده، نگران هستند.
رییس اداره هواشناسی پلدختر نیز گفت:طی دو روز گذشته (سه شنبه و چهارشنبه) در این شهرستان ۵۵ میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است.تیمور سلیمانی افزود: امسال در اوایل سال زراعی تا کنون (اول مهر تا ۱۱ آذرماه جاری) ۲۶۲ میلی متر بارندگی در شهرستان رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۰۰ میلی متر بوده ، ۱۶۰ درصد افزایش داشته است .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان