شما اینجا هستید
چند رسانه‌ای » راه اندازی جامع ترین سایت نیازمندی لرستان / نیازنت

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که وقتی به دنبال آدرس و شماره تلفن یک دکتر خوب میگردید جایی باشد که آن را در اختیار شما بگذارد؟

یا اینکه به دنبال یک مکان برای تهیه پوشاک مناسب هستید اما به دلیل وسعت بازار پوشاک نتوانید انتخاب خوبی داشته باشید ؟    تبریک میگوییم  وب سایت نیازنت برای پاسخ گویی به نیازمندی های روزانه شما طراحی شده است  در نیازنت شما انواع نیازمندی ها را در اختیار دارید.  میتوانید اطلاعات و مشخصات برترین کسب و کار های شهرستان و استان را در نیازنت مشاهده کنید  آدرس دقیق آن را از روی نقشه به صورت زنده به دست آورید  از صاحب آگهی سوال کنید و …

  آیا خودتان صاحب شغل هستید؟ 

بازهم تبریک میگوییم شما نیز میتوانید با مراجعه به وب سایت و ثبت نام رایگان  به درج آگهی رایگان اقدام نمایید.

آیا کالایی برای فروش دارید؟

در نیاز نت میتوانید کالای خود را برای فروش قرار دهید این کالا میتوانید هرچیزی که قابل خرید و فروش در حوزه وب باشد  را شامل شود از جمله لوازم دست دوم.

آیا به دنبال خرید یک خودرو هستید ؟

در نیاز نت شما میتوانید به غرفه ی مجازی بنگاه های معاملاتی خودرو سر بزنید و آخرین خودروهای موجود  آنها را همراه با تصاویر و اطلاعات فنی مشاهده کنید  از این طریق  کار یافتن خودروی نمورد نظر شما  به کمتر از چند ساعت کاهش می یابد .

روند کار و ثبت نام در نیازنت چگونه است؟

روند کار : کار ثبت آگهی  در نیاز نت به دوصورت انجام میگیرد

  روش اول :در این روش کارکنان وب سایت به صورت حضوری در محل کسب و کار افراد حاضر شده و درصورت تمایل مدیر به جمع آوری اطلاعات میپردازند.

روش دوم:  در این روش متقاضیان ثبت آگهی به صورت رایگان در وب سایت ثبت نام کرده و به درج آگهی میپردازند که بعد از تایید ناظر آگهی به معرض عموم قرار داده میشود

روند ثبت نام:

به منظور جلوگیری از ورود اطلاعات اضافی و دروغین  هرشخص باید  هنگام ثبت نام شماره تلفن همراه ومکان زندگی خود را به صورت کامل  وارد نمایید به این صورت که هنگام ثبت نام کدی به شماره هماره شما ارسال میشود که شما باید آن کد را درمحل مخصوص به خود وارد نمایید تا هویت شما  تشخیص داده شود

ادرس وب سایت :www.NiyazNet.ir

پست الکترونیکی :Info@NiyazNet.ir

سامانه پیامکی :۵۰۰۰۲۰۳۰۷۰۷


موفق باشید

محمد قبادی (لک دیزاین)

بلوطستان ورود نیاز نت را به دنیای مجازی و فضای رسانه ای و تبلیغاتی لرستان به فال نیک گرفته و به جوان خوش ذوق و با آتیه ی کوهدشتی جناب آقای محمد قبادی شادباش می گوید. گفتنی است آقای قبادی مدیر سایت لک دیزاین نیز هست  که به منظور طراحی وب سایت ها و پایگاهای خبری  خلق شده است وی از طراحان چیره دست وب به شمار می آید که نشریه ی اینترنتی بلوطستان نیز به مدد ذوق و خلاقیت او طراحی گردیده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. ali

    درود بر تو

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان