شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » راه اندازی در مانگاه شبانه روزی پرچل از توابع بخش بشارت الیگودرز

IMG_20150628_021518

در مانگاه شبانه روزی پرچل از توابع بخش بشارت الیگودرز به بهره برداری رسید. اصغر قهرمانی بخشدار بشارت الیگودرز با اعلام این خبر در گفتگو با بلوطستان گفت: پرچل مرکز دهستان ذلقی غربی در گذشته فاقد امکانات بهداشتی و درمانی بوده و مردم این منطقه با مشکلات متعددی در این راستا مواجه بودند که با پیگیریهای مسئولین شهرستان بویژه نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی درمانگاه شبانه روزی پرچل راه اندازی شده است.

قهرمانی افزود:در این درمانگاه شبانه روزی با حضور پزشک، ماما و کادر درمانی به مردم خدمات رسانی می شود و این درمانگاه مجهز به تجهیزات بهداشتی و درمانی است که بهره برداری از آن گامی موثر در جهت توسعه بهداشت ودرمان محسوب می شود.

وی گفت: پرچل مرکز دهستان ذلقی غربی بخش بشارت است .به گفته بخشدار بشارت ذلقی غربی  ۳۵۰۰نفر در قالب ۵۸۰خانوار ،جمعیت داشته و با پوشش ۵۰روستا دورترین دهستان به الیگودرز است.

  1. شهروند پلدختری

    سلام .به خدا قسم ما به شما افتخار میکنیم ولی افسوس بعضی از کسانی که نمک را خوردند و نمکدان را نه تنها شکستند ولی بی مهری و بی احترامی خودشان را هم کردند .ولی سردار در اسفند همین امسال ثابت خواهیم کرد که تو همان سردار و پرچم دار ما بوده وهستی .و با یک اشاره و یک جلسه معادلات طرف را به هم میریزیم .

  2. ابسری.واشیان

    اقای قهرمانی از محبوب ترین افراد منطقه و ما همه ایشان را از صمیم قلب دوست داریم و به نظرم دولت تدبیر و امید میبایست از ایشان در شهرستان پلدختر استفاده میکرد .چون خستگی ناپذیر و دوست داشتنی و در عین حال در کا بسیار جدی است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان