شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » رد صلاحیت آکسون ورفیعی، بازگشت نصیری در وقت های اضافه

صلاحیت دو عضو شورای شهر پلدختر برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا احراز نشد. به گزارش بلوطستان روز دوشنبه در حالی اسامی افراد تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات شوراها از سوی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان به فرمانداری پلدختر ارسال شد که نامی از مرتضی رفیعی و ماندآنا آکسونیان و همچنین غلامرضا نصیری در بین افراد تایید صلاحیت شده دیده نمی شود.رفیعی و آکسونیان دو عضو شورای شهر پس از اینکه از سوی هیات اجرایی تایید صلاحیت شده بودند از سوی هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر در پلدختر صلاحیت شان احراز نشد.

در مرحله بعد در بررسی صلاحیت ها از سوی هیات نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستا علاوه بر اینکه مرتضی رفیعی و ماندآنا آکسونیان مجددا صلاحیت شان احراز نشد در حرکتی غیر منتظره غلامرضا نصیری از چهره های شاخص اصلاح طلب نیز از سوی این هیات رد صلاحیت شد.

با اعتراض این سه نفر به هیات نظارت مرکزی انتخابات شوراهای شهر و روستا در کشور بالاخره امروز فهرست نهایی افراد تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات شورای شهر در حوزه پلدختر منتشر شد که باز هم نامی از رفیعی و آکسونیان دیده نمی شود و تنها غلامرضا نصیری توانسته است به جمع کاندیداهای انتخابات شورای شهر بپیوندد.

وی در حالی در وقت های اضافه صلاحیتش تایید شده است که ظهر امروز نامش در میان تایید صلاحیت شدگان ارسالی هیات نظارت مرکزی به وزارت کشور وجود نداشت اما به یکباره عصر امروز توانست به رقابت انتخابات برگردد. رفیعی در دوره دوم و چهارم  و آکسونیان در دوره چهارم عضو شورای شهر پلدختر بوده اند . هر دو کاندیدای رد صلاحیت شده از چهره های اصلاح طلب هستند که از حمایت اصلاح طلبان برخوردار بوده اند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان