شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » رضایی مدیر عامل جدید هلال احمر لرستان شد

photo_2017-01-25_12-27-12

مدیرعامل هلال احمر لرستان برکنارشد. به گزارش بلوطستان صبح چهارشنبه باحضوراصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و معاون سازمان جمعیت هلال احمر کشور، مدیرکل جمعیت هلال احمر استان معرفی شد.

در این مراسم صارم رضایی به عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان لرستان منصوب شد.وی پیش از این به عنوان معاون عملیات و برنامه های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر کشور فعالیت داشته و اصالتی کوهدشتی دارد.گفتنی است حسین مراد مرادی به مدت سه سال و نیم در سمت مدیر عاملی هلال احمر لرستان فعالیت کرده است.

برپایه این گزارش در آئین تودیع و معارفه مدیران عامل قبلی و فعلی هلال احمر لرستانمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: اعضای جمعیت هلال احمر فارغ از هر گونه مرزبندی جغرافیایی و سیاسی پیش قراولان و پیشگامان کمک به مردم در حوادث طبیعی هستند . محمد اصلانی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر  باید با خط قرمز بر روی هر گونه فعالیت سیاسی بر کمک های بشردوستانه متمرکز شوند،افزود: سازمان هلال احمر و جمعیت هلال احمر لرستان باید بر مبنای شرح وظایف خود عمل کنند زیرا هر گونه ورود به مسائل سیاسی برای هلال احمر می تواند همانند یک سم باشد.

وی بیان کرد: حتی در انتصاب ها و جابجایی هایی که در سمت ها و مسئولیت های صورت می گیرد نباید هیچگونه تمایلات سیاسی وجود داشته باشد و هر فردی دراین مجموعه باید فارغ از اندیشه سیاسی که دارد خدمت به مردم را اولویت کاری خود قرار دهد.اصلانی گفت: لرستان به عنوان یکی از مناطق با وقوع بالای حوادث طبیعی ، حوادثی همچون سیل را تجربه کرده است که در همین حوادث نیروهای تلاشگر جمعیت هلال احمر استان نقش موثری در امدادرسانی به حادثه دیدگان داشته اند.

  1. علی هرمزی -پلدختر

    خدا را چه دیدی طی این روزها محمد رضا صفی خانی نیز به قدرت اله ولد می پیوند د نتیجه می گیریم برتری با رای وخواست مردم است وگر نه مسولیتهای امروزی ماندگار نیست تنها چیزی که می ماند رضایت مردم است که متا سفانه در این سازمان به فراموشی سپرده شده بود البته توسط مدیران نه کارمندان خدوم وتلاش گر.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان