شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » رضا فتوحی هم احتمالا از حوزه انتخابیه خرم آباد می آید

 IMG_2681_0

چندی پیش گزارشی از وضعیت فعالیت کاندیداهای احتمالی حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی به تفکیک فعالیتهای سیاسی و همچنین مهمترین سوابق اجرایی آنها در بلوطستان منتشر شد. در این گزارش برخی از کاندیداهای احتمالی که فعالیت های خود را مدت هاست آغاز کرده اند از قلم افتاده بودند که عدم انتشار نام و همچنین سوابق و گرایش های سیاسی برخی از آنها با واکنش برخی نزدیکان و حامیان این کاندیداهای احتمالی مواجه شده بود.

رضا فتوحی مشهور به “حاج آقارضا”یکی از این کاندیداهای احتمالی است که نام وی در گزارش بلوطستان قید نشده بود.او در زمره مدیران شاخص حوزه جهاد کشاورزی است که در مجلس هقتم نیز به عنوان کاندیدا از حوزه انتخابیه خرم آباد حضور داشته و به نظر می رسد به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی مجلس دهم نیز از همین حوزه انتخابیه حضور پیدا کند.

۱۲۷۴۳_۳۳۹

به گزارش بلوطستان مدیریت اداره کشاورزی شهرستان دلفان ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان،مدیر کل امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی،معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان حفظ نباتات کشور،نماینده دائم وزیر در ستاد بین بخشی اجرایی شدن مقررات بهداشتی بین المللی -عضو هیئت مدیره غیر موظف شرکت خدمات هواپیمایی ویژه کشور ،مدیر مسئول نشریه آموزشی، پژوهشی و تحلیلی پایداری در کشاورزی از مهم ترین سوابق رضا فتوحی محسوب می شود.

فتوحی از رئیس جمهور   به عنوان بهترین عملکرد سازمانی بین “سازمان ها، معاونت ها و موسسات تابع وزارت جهاد کشاورزی نشان لیاقت دریافت کرده و همچنین به عنوان کاندیدای دوره هفتم مجلس شورای اسلامی شهرستان خرم آباد ،حضور داشته و حائز  ۱۵۶۳۴رای از مردم این حوزه شده است.

  1. مسعود فرج الهی

    جناب فتوحی
    چند نکته را برای تنویر افکار به شما عرض می کنم امیدوارم که برداشت منفی از آن نشود تا خدای ناکرده کدورتی پیش نیاید.
    ۱٫ هدف از مقاله نویسی حضرتعالی شرکت در انتخابات است. پس بحث علمی را با لعاب سیاسی نپوشانیم که جفا در حق علم و تخصص است.
    ۲٫ شما در حوزه خود چه عملکردی داشته اید؟ زیرا تا معاون وزیری پیش رفته اید آنها را بازگو کنید تا متخصصان و کارشناسان نظر بدهند که آیا شما به وظیفه و بار مسئولیت عمل کرده اید یا نه؟!
    ۳٫ در زمان مدیریت های حضرتعالی طیفی از متخصصان و اندیشمندان حوزه کشاورزی ابراز نگرانی می کردند زیرا فقط با توجه به اختلاف سلیقه کنار گذاشته شده بودند. در مقام وکلالت مردم اگر دست دهد چه جوابی برای آنان دارید؟
    ۴٫ آیا کسب مناصب برا اساس لابی گری بوده و تا چه حد به این معتقد هستید؟
    از جنابعالی خواهشمندم به این سوالات که برخواسته از افکار مردم است پاسخ گو باشید.

  2. احمدی

    خدای اگه اینجوربست ازین دسته مفالات ننوبید لطفا.!

  3. علی

    ای یه عکس برادر … وژ مونه

  4. سید و حامی دکتر آقارضا فتوحی

    با سلام خدمت دوستان عزیز و همچنین برادر عزیز جناب آقای فرج اللهی..
    بنده خود را موظف میدانم تا جایی که می توانم جواب سوالهای شما را بدم:
    قبل از اینکه جواب این رو بگم که نقد خوبه و هر انسانی می بایست نقدپذیر باشه اما نقد صحیح و نه اینکه از روی قصد و غرض و تعصب کورکورانه تمام زحمات و خدمات حدود ۲۵(بیست و پنج) سال آن را زیر سوال ببریم، هرچند که مردم خود نسبت به تمامی کارها و خدمتگذاریهای ایشان آگاهند..
    دکتر آقارضا فتوحی دارای سوابق درخشانی در طول دوره ی مدیریت خود می باشند، ایشان فردی آگاه، متخصص، دلسوز، دارای بینش بسیار قوی و نیز نسبت به مشکلات مردم و جوانان و معضلات جامعه آگاهی کامل دارند..
    به نظر بسیاری از کارشناسان و مدیران و مردم شریف جامعه تنها شخصی که بتواند مشکلات این شهر و جامعه رو ریشه ای حل کنه کسی جزء ایشان نمیتونه باشه..
    جواب سوال ۱- هدف از مقاله نویسی (علمی، پژوهشی، ترویجی، ISI و …) کشف پتانسیل های موجود در بخش صنعت، اقتصاد و کشاورزی است که در کشور ما بخصوص در استان ما نسبت به آن توجه چندانی نشده است، و این جزء رزومه ایشان است و هیچ ربطی به سیاسی کاری و مقاصد دیگری ندارد، لطفاً با نگرش صحیح به آن نگاه کنید، چرا که کمتر مدیری دارای سوابق علمی تخصصی است که به درد این استان و بسترهای موجود بخوره.
    جواب سوال ۲- تا جایی که بنده اطلاع دارم ایشان در حوزه کشاورزی خدمات شایانی داشته اند که بازگو کردن آنها در این مقال نمی گنجد و به بعضی از آنها اشاره می کنم:
    الف) جذب جمع کثیری از نیروهای جوان و بیکار این دیار که دارای استعداد و هوش بسیار بالایی بوده اند.
    ب) حمایت قوی و گسترده از کشاورزان، دامداران، باغداران . غیره..
    ج) احداث منابع آبی و پمپاژ و تلمبه خانه های بزرگ در سطح استان و شهرستان ها و توابع
    د) اعطای تسهیلات و اعتبارات در جهت رشد صنعت کشاورزی و دامداری و باغبانی و شیلات و پرورش قارچ و زنبورداری و ..
    ه) و هزاران کار دیگه که ایشان وظیفه خود دانسته و همیشه و در همه وقت خدمتگذار مردم شریفمان بوده و هست..
    حال با توجه به این همه خدمت می توان نتیجه گرفت که ایشان فردی متخصص در رشته خود و در اجرای آن و در مدیریت آن بوده است و همچنین کاملاً مسئولانه عمل کرده اند و اینها در انتخاب ایشان به عنوان مدیری لایق و دلسوز و خدمتگذار یقیناً و قطعاً و به دور از شک تاثیرگذار بوده است.
    جواب سوال ۳- اینکه در زمان انتصاب یک مدیر یک سری جابه جایی ها و عزل و نصب ها انجام می شود کاملاً طبیعی است و در تمام ادارات و دولت ها و سازمانهای ایران و کل جهان اتفاق می افتد.
    حال یک سوال؟؟؟ اینکه یک مدیر لایق و متخصص خدمتگذار مردم باشه خوبه؟؟؟ یا اینکه یک مدیر که دچار روزمرگی شده و نسبت به مسائل اداره یا سازمان بی اهمیت باشه خوبه؟؟؟
    اگه ایشان فردی را جابه جا کرده که بسیار کار درستی انجام داده، چون صندلی یا میز که ارث کسی نیست!!! مال بیت المال و مردم شریفمان هست!!! و هر کسی که که به مردم خدمت نکنه رو می بایست عزل و یک مدیر لایق و به دور از امیال شخصی جای آن نصب کرد.
    جواب سوال ۴ – اینکه یک فرد لایق و متخصص و تحصیل کرده و مدیری خدمتگذار به یک مقام و منصبی رسیده باشه و آن هم یک “شیر لر” باعث سربلندیه برای تک تک لرستانی های عزیزمان و می بایست به آن افتخار کرد..
    وای بر ما که افرادی همچون حضرتعالی دوست ندارند از این دیار “شیر مردان لر” که شهر و استان آن یتیم مانده چند نفر در نهادهای مهم کشوری باشند و بخواهند در حق این ملت که به آنها ظلم شده دفاع کنند…وای بر ما…

  5. وهاب

    سلام به دوستان عزیز…ای کاش ما خرم آبادیها و لرستانیها یک فرد لایق حداقل تو کشور مثل آقا رضا فتوحی داشتیم که دو ۲ دوره به عنوان معاون وزیر به کشور و مردمش خدمت کرده باشه..آقا رضا فتوحی افتخار لرستان و آبروی لرستان در کشورهستن…به امید پیروزی شیر مرد لر و افتخار لرستان معاون وزیر دکتر آقا رضا فتوحی

  6. ارش م

    به امید پیروزی دکتر فتوحی عزیز و دوست داشتنی

  7. ساجده

    با سلام و عرض ادب و احترام فراوان
    جناب دکتر فتوحی اولین و اخرین گزینه صحیح برای قوم شریف لر خواهد بود که بتواند از حقوق مردم مظلوم و همیشه در حاشیه بدون جناح بازی و حق طلبانه دفاع نموده و شاید دردی از عمده مشکلات جوانان عصر حاضر برداشته و نور امیدی را دل آنان بتاباند.به امید موفقیت شما دکتر عزیز و ولایت مدار

  8. حسین بهاروند

    رای من و خانوادم این دوره دکتر آقارضا فتوحی می باشد.چرا که به او ایمان داریم.آقای فتوحی از نگاه مجلات خارجی جزو ۴۰ اقتصاددان ایران هستند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان