شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » رمز ماندگاری و جوهره‌ی انقلاب اسلامی استکبارستیزی است

۱

در اولین روز از دهه فجر فرماندار و اعضای شورای اداری پلدختر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند. به گزارش بلوطستان در این دیدار حجت الاسلام سوری امام جمعه پلدختر با بیان اینکه رمز ماندگاری و جوهره انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است،گفت:۱۲بهمن روز تجلی و انفجار ارزش ها است.
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک واقعیت تاریخی است،افزود: امام آمد و خودباوری و اعتماد را در مردم ایجاد کرد . وی ادامه داد:ملت ایران به رهبری امام خمینی با حرکت خود در سال ۵۷ ابهت و هیبت استکبار جهانی را شکست .
حجت الاسلام سوری تصریح کرد: انقلاب اسلامی امانتی از شهدا است که باید صیانت شود. وی گفت: همه ما وظیفه داریم از انقلاب و خون شهدا پاسداری و صیانت کنیم و قدردان امام و شهدا باشیم .وی ادامه داد: مسئولان در این ایام ادارات را باید طوری مدیریت کنند که مشخص باشد، جشن انقلاب است، مدیری که‌ در کارهای فرهنگی و انقلابی شرکت نکند و برنامه نداشته باشد، نباید در مدیریت بماند، اینجا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

۱

فرماندار پلدختر نیز دهه فجر را روز انفجار نور ، طلوع اسلام و آغاز سربلندی و سرافرازی ملت ایران ارزیابی کرد و گفت: ایام مبارک دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگو کردن دستاوردهای نظام و ایجاد روحیه نشاط در بین مردم است.

۲۰۱۶۰۲۰۱_۰۹۵۳۴۰

بر پایه این گزارش در اولین روز از دهه فجر همچنین زنگ انقلاب با حضور امام جمعه و فرماندار و مسئولین اداری شهرستان پلدختر در دبیرستان نمونه دولتی شاهد این شهر نواخته شد.رژه موتوری در سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی به ایران و پرواز بادکنک هادر یک برنامه نمادین توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدختر از جمله برنامه های اولین روز از دهه فجر در شهرستان پلدختر بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان