شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » روحانی : افتخار من خدمت به مردم ایران و لرستان عزیز است

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم خرم آباد گفت: افتخار من خدمت به مردم ایران و لرستان عزیز است.دکتر حسن روحانی در جمع پرشور حامیانش در دانشگاه سابق لرستان افزود: در دفعات گذشته خدمت مردم خرم‌آباد رسیده‌ام و شما را دیده‌ام اما امروز شور دیگری در شما می‌بینم.

وی ادامه داد: ما می خواهیم همه جناح ها، گروه ها، اصولگرا، اصلاح طلب، معتدل، اقوام، مذاهب، همه در کنار هم به عنوان ایران متحد باشیم.وی تصریح کرد: ما تصمیم گرفته‌ایم پول نفت را به محرومین بدهیم و نمی گذاریم گروهی اقلیت بر افکار اکثریت مردم حکومت کنند.

رئیس جمهور گفت:  شما آمده‌اید که بگویید می‌خواهید روحانی بازهم خدمتگزار شما باشد افتخار من خدمت به مردم ایران و استان لرستان است.روحانی با بیان اینکه ما راهی را انتخاب کرده‌ایم به نام وحدت و اتحاد ملت ایران،افزود: حق بزرگ مردم، حق مشارکت و حضور پای صندوق آرا برای ساختن ایران سربلند و پرآوازه است.

وی بیان کرد: می‌خواهیم همه جناح‌ها، گروه‌ها، اصولگرا، اصلاح‌طلب، معتدل، اقوام و مذاهب در کنار هم به‌عنوان ایران متحد باشند گفت: نمی‌گذاریم گروهی اقلیت بر افکار اکثریت مردم حکومت کنند.روحانی با بیان اینکه چهار سال پیش راهی را انتخاب کردیم به نام راه آرامش و ایستادگی در برابر اختلافات بیان داشت: این راه، راه وحدت بوده و ما مسیر درست و صحیح را انتخاب کرده‌ایم.وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات دولت در استان لرستان گفت: در لرستان سه سد بزرگ احداث‌شده و یک سد دیگر نیز در حال افتتاح است.وی گفت:  در گذشته ۳۲۰ روستا ی لرستان گازرسانی شده بود که طی ۳.۵ سال گذشته این تعداد به ۷۲۰ روستا افزایش پیدا کرده است.

 وی با بیان اینکه کارخانه در لرستان راه‌اندازی می‌شود،گفت:تا رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی در پیش داریم،باید روستاهای زیادی آب‌رسانی شود و مردم بتوانند از بازارهای سلامت و درمان سراسر کشور استفاده کنند.

رئیس جمهور گفت: می‌خواهیم برای تحول و پیشرفت ایران اسلامی، آزادی جوانان، رفع معضل بیکاری قدم‌های جدی‌تری برداریم. وی افزود: می‌گویند روز اول چرا پروژه‌ها را افتتاح نکردید و در ماهه‌ای آخر افتتاح کردید، من فکر می‌کنم این سؤالات برای همه کودکان جامعه ما روشن است.وی با بیان اینکه دو هدف بزرگ را با کمک مردم دنبال خواهیم کرد گفت: رفع فقر و محرومیت در ایران این دو هدف است.

وی بیان کرد: من از شما می پرسم، بازار در سال ۹۱ آرامتر بود یا امروز؟به عقب نگاه کنیم، آیا بسیاری از مجتمع های کشاورزی و صنعتی و دامپروری شما که سال ۹۱ تعطیل بود، برخی از آنها امروز راه اندازی نشده است؟روحانی ادامه داد: امروز به برکت آسمان، لطف خدا، باران، تلاش و ایثار کشاورزان و برنامه هایی که برای آبیاری مدرن ۱۲ هزار هکتاری در این استان اجرا شد، افتتاح و آبگیری شد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه می‌گویند چرا حقوق محرومین را پارسال تصمیم گرفتید که اضافه کنید و امسال برای مددجویان و بازنشستگان قدم برداشتید ادامه داد: باید پاسخ بدهم که ما در تحریم بودیم و بازار نفت ما را عربستان گرفته بود.روحانی ادامه داد: چاه‌های نفت ما را قفل‌زده بودند، ناچار بودیم اول راه را بازکنیم تا بتوانیم نفت بیشتری تولید کنیم و امروز نفت ما بیشتر شده و تصمیم گرفته‌ایم پول را به محرومین بدهیم.

وی با بیان اینکه آن‌ها می‌گویند تحریم ادامه می‌داشت و ادامه می‌یافت تا کاسبان تحریم جیب‌هایشان پولدارتر می‌شد گفت: ما می‌گوییم باید قدرت کشور بیشتر و بیشتر شود و اولین قدم برداشته می‌شود تا زندگی محرومان بهبود یابد.رئیس‌جمهور با بیان اینکه من به شما مردم ایران قول می‌دهد پیشرفت کشور را ادامه خواهیم داد گفت: ما در اینجا جمع شده‌ایم که بگوییم آزادی و پرنده آزادی را به پرواز درخواهیم آورد.

روحانی گفت: ما در اینجا جمع شده‌ایم که بگویم اصلاحات منزوی نخواهد شد، اعتدال منزوی نخواهد شد، با اصولگرایان با همکاری، هماهنگی و مهربانی رفتار خواهیم کرد، مخالف هم حق حرف زدن دارد و می‌توانند با صدای بلند ندای خود را به گوش مردمان برسانند.

وی با بیان اینکه دومین کلام امنیت در جامعه و سومین کلام آرامش و چهارمین کلام پیشرفت ایران است گفت: فکر نکنید ما برای چهار سال تصمیم گرفته‌ایم، گاهی تصمیم‌گیری آثارش برای ۴۰ سال باقی می‌ماند.رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم لرستان بدانند که باید پای صندوق آرا حضور پیدا کنند گفت: اگر همه پای صندوق آرا حضور یابند گره‌های کشور گشوده خواهد شد.وی افزود:  ما سمت قرن آینده و سال ۱۴۰۰ حرکت می‌کنیم، باید کشور را برای پیشرفت شایسته در آینده آماده کنیم.

وی با بیان اینکه همه ما به فدای ایران و اسلام و راه مولایمان علی(ع) گفت: ما راهمان را ادامه می‌دهیم و از دلواپسان هراس نداریم و ما با امید مسیرمان را طی خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت فریبکاران سخنان ناروا را در گوش مردم بخوانند.رئیس‌جمهور ادامه داد: مردم عده‌ای می‌خواهند با پمپاژ پول در میان مردم چند صباحی مردم را بفریبند و اجناس را چند برابر کنند ما این راه را نمی‌خواهیم، جوانان ما شغل پایدار می‌خواهند.

روحانی با بیان اینکه جوان های ما شغل پایدار می خواهند، جوان های ما درآمد مکفی می خواهند و کشور ما نیاز به راه اندازی تولید دارد، تصریح کرد: لرستان باید مرکز کشاورزی و صنعت و معادن ایران باشد، در دولت دوازدهم باید همه معادن این استان شکوفا شود و از خام فروشی جلوگیری شود تا این استان شاهد تحول بزرگ باشد.

وی با اشاره به اینکه ما باید شرایط را برای کار، تولید، کشاورزی نوین، صادرات و گردشگری آماده کنیم، هر روستایی شما می تواند در کنار کشاورزی و صنایع دستی با گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی متحول شود، ادامه داد: ما راه را برای توسعه گردشگری ایران آماده خواهیم کرد، پیام این دولت را به همه روستاییان برسانید، آنها که می گویند اگر این دولت ادامه پیدا کند یارانه ها قطع می شود دروغ می گویند؛ یارانه ادامه می یابد ولی تنها یارانه کافی نیست، ما با توسعه بیمه درمانی برای مردم، با توسعه نظام اجتماعی برای مردم و بالا بردن مستمری همه مددجویان و توسعه سبد های کالای غذایی با افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان کار می کنیم.

رئیس جمهور گفت: من با شما عهد می بندم در دولت دوازدهم با آزادی بیشتر مواجه خواهید شد، در دولت دوازدهم دست به دست هم می دهیم و در برابر انحصارگران و اقتدارگرایان بایستیم، با همه برادریم و با همه نهادهای انقلابی دوست هستیم، رفتار ما رفتار برادرانه است اما یک چیز می خواهیم، ما قیم نمی خواهیم، به شهدا، بسیج، سپاه و ارتش افتخار می کنیم ولی می گوییم هر کس کار خودش را انجام بدهد؛ دست نظامیان را می بوسیم اما نظامیان کار نظامی را انجام بدهند؛ دست همه ایثارگران را می بوسیم اما می گوییم هر چیز به جای خویش نیکوست.

 روحانی با اشاره به اینکه روز جمعه ایران جدید را خواهیم ساخت، روز جمعه می گوییم بحران پرونده سازی پایان یافته است، روز جمعه با صدای بلند خواهیم گفت که تخریب و نابودی اخلاق پایان یافته است، روز جمعه پای صندوق آراء می رویم و زندگی آرام تر با آرامش بیشتر و با امنیت بیشتر را در ایران خواهیم ساخت، گفت: روز جمعه صبح تنها به سمت صندوق نروید، یک به اضافه یازده بروید، ما به سمت دولت دوازدهم می رویم، هر نفر دست یازده نفر دیگر را بگیرد و ۱۲ نفره پای صندوق بروید.

رئیس جمهور گفت: چهارسال پیش راه آرامش، ایستادگی دربرابر اختلافات، راه وحدت و همبستگی را انتخاب کردیم.وی در ادامه با بیان شعارهایی از مردم خواست تا با او این شعارها را تکرار کنند، تبعیض هرگز، بیکاری هرگز، اعتیاد هرگز، فساد هرگز، زمین های نجومی هرگز، سوء استفاده از مقدسات دین هرگز و ویژه خواری هرگز از جمله این شعارها بود.

وی افزود: مردم عزیز و بزرگوار لرستان، ما باید شرایط را برای کار، تولید، کشاورزی نوین، صادرات و گردشگری آماده کنیم؛ هر روستای شما می‌تواند در کنار کشاورزی و صنایع‌دستی با گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی متحول شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان