شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » زیرساخت های پلدختر برای سرمایه گذاری فراهم است

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه ارتقا سطح زیر ساخت¬های شهرستان پلدختر تا کنون به مرحله خوبی رسیده است. حال بدنبال سرمایه گذار هستیم.
علی کائیدی با اشاره به استعدادها و قابلیت های شهرستان پلدختر اظهار داشت: ما از نظر راه و ترابری، گاز، برق، آموزش عالی، بهداشت و درمان و آب شُرب روستایی که اساس توسعه ند وضعیت خوبی داریم و اکنون با همکاری استاندار لرستان در پی جذب سرمایه گذاریم.
وی در زمینه جذب سرمایه¬گذار یادآور شد: تا کنون با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و سازمان توسعه نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمدرو) مکاتباتی صورت گرفته که با نظر مثبت همراه بوده است.
کائیدی افزود: ملاقاتی با ریاست بنیاد مستضعفان داشته¬ام که احداث پالایشگاه پلدختر با ظرفیت ۴۰هزار بشکه در روز و همچنین احداث واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی پلدختر در طرح استانی و کشوری قرار گیرد.
وی در خصوص شرکت پارسیان سیمان پلدختر گفت: در پاسخ به نامه این جانب، جناب نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با دستور اکید به مدیر عامل بانک ملی خواستار تأمین مالی طرح شرکت پارسیان سیمان پلدختر شده است که در اسرع وقت انجام خواهد شد.

خبر ارسالی مسعود فرج الهی فرج الهی / خبرنگار پارلمانی

  1. شهسواری

    شهرستان پلدختر حق دارد پالایشگاه و کارخانه سیمانش به بهره برداری برسد اقای کاییدی به شدت پیگیر وضعیت باشد

  2. فرهادی

    همه چیز فراهم است اما مدیر نداریم متاسفانه

  3. واشیانی

    کاییدی پیگیر باشه؟؟؟؟؟ بهش امید نبند که امیدتو ناامید میکنه….

  4. شهروند

    تو این هفت سال خواب تشریف داشتی که باز دوباره نزدیک انتخابات به فکر جذب سرمایه گذاری افتادی؟؟ بیایید انقد وعده تو خالی ندیم….. انقد اذهان عمومی رو فریب ندید لطفا….. بخدا مردم گناه دارن آقای کاییدی

  5. بلوطستان

    با سلام .متاسفانه در بین نظرات خوانندگان محترم نظراتی حاوی توهین و بکار بردن واژه های که در راستای رسالت مطبوعاتی جرم تلقی می شود وجوددارد که بلوطستان از تایید آنها خودداری می کند،انتساب جملاتی نظیر …دزد،…خائن، ننگ و..از حیث حقوقی برای شخصی که برخی دوستان این واژه ها را به او نسبت می دهند قابل پیگیری حقوقی بوده و لذا این نظرات در چارچوب رسانه نظر مردمی تلقی نشده و قابلیت نشر نخواهند داشت.بلوطستان به هیچ گروه و جریان و یا فرد خاصی وابسته نیست اینکه بخواهیم بواسطه عدم انتشار یک نظر توهین آمیز مدیریت و یا تحریریه سایت را جیره خوار و وابسته و ..خطاب کنیم نه تنها اخلاقی نیست بلکه گفته ایی ناصواب و غیر اخلاقی است.
    بلوطستان برای نظرات مردمی احترام قائل و فضایی باز را برای بیان نظرات فراهم نموده لذا از دوستان عزیز انتظار می رود با رعایت اخلاق از بیان مسائل غیر اخلاقی و دور از شان جلوگیری کنند در غیر اینصورت مدیریت سایت چاره ایی جز بکار بردن ….ذیل عبارت نام شخص مورد اشاره دوستان نخواهد داشت.

  6. ناشناس

    زیر ساختت منه کشته کاید نازار.
    صادرات…… به تمام کشور.

  7. علی ناظری

    نازار خدا هم بی وه انتخابات و هم ها وعده دی ؟
    بس کو .
    مردم ده بیکاری
    الان ده پالایشگاه مشغول وه کارم

  8. محمودی

    دولت ظاهرا علاقه ایی به توسعه صنعتی لرستان دارد از کارخانه سیمان خرم آباد و پلدختر و پالایشگاه جلگه و نیروگاه خرم اباد معلومه

  9. محمودی

    اقای نماینده مثل بیمارستان و یا پیمانکاری ادارات فقط در فکر ….. هستی زیر ساخت یعنی چه تو در فکر این هستی که کنتور نویس فلان اداره را باید شما معرفی کنید و یا ……………………. مطمئن باش که خدا بزرگ است و در همین دنیای فانی همه ما که خیانت میکنیم باید جوابگو باشیم و جواب بی مهری هایت را در ۷ اسفند از همین مردم شریف حوزه انتخابیه خواهی گرفت البته این را هم بگویم که نظرسنجی ها حکایت از این دارد که شما از چشم مردم افتادی و شانس و اقبال به حاج سید حمیدرضا کاظمی رو کرده است .

  10. ناشناس

    منظورایشان از زیرساخت جاده سراسری ازپمپ بنزین چاغروندتامیدان امام حسین است که حدود۷۰ماشین شویی داره سرمایه گذارمیخوای تا۱۰۰تادیگه ماشین شویی بزنه

  11. جوان جویای کار

    ازسایت بی طرف بلوطستان واقعا تشکر میشوداما دربعضی جاها خیلی بیطرف عمل نمیشود مثلا انجا که عضوی ازشورا اظهارنظرفرمودند در ویژه نامه چاپ کردید اما اظهارات رئیس شورا را چاپ نکردیدتا مردم بخواتندوبدانندکه خانم راست میگه شاید …. نمیدونم!خانم مزد خرفهایش راگرفت شد معاون…..تومیگی اگرمنم بر ضد قبیله …..تیتربزنم وپول چاپش هن بدم میبرنم سرکار؟

    • سرویس خبر

      با سلام
      کاربر محترم “جوان جویای کار” بلوطستان هیچ گفتگویی از خانم آکسونیان در اولین شماره بلوطستان منتشر نکرده اما اظهارات وی به همراه اظهارات سایر اعضای شورای شهر از جمله رئیس شورای شهر در سایت بلوطستان منتشر شده و انتشار سخنان این خانم عضو شورا تنها دریکی از ویژه نامه های محلی صورت گرفته که هیچ کدام از عوامل بلوطستان در ان دخیل نبوده اند.

  12. شهروند

    اززحمات نماینده زحمتکش شهرمان درپیگیری زیرساختها تشکر میشود اما برق خونهامون هنوزضعیف هستند و هرجورکه دلشان میخاد روی قبض مردم جریمه تا۲۰۰هزارتومان اضافه میکنندوقتی پیگیر شدیم میگن دیدیم ۲کولرداری!بابا شما که کنتوردارید وسالم است شاید من نوبتی کولرم کاربکند؟جای پیگیری مطالبه به حق مردم از اداره برق رادارد با متخلفین کارندارندجورش رامیندازند گردن دیگران هرچند برای متخلف هم قانون وجود دارد اماسلیقه ای است

  13. کائدی

    دکتر زیرساخت کجاست که مانمی بینیم منظور ساختمان ..کشاورزی بود که هفت….خریده اش؟سالی دیگه حیاطش هم بزرگه اونو هم اقای ریس میفروشه ومعاون میخرش چون بر میدانه اگهی مزایده اش هم زیر به زیر میزنند که کسی نبینش وبه مدیرکل هم میگویند خریدار نداره فقط معاونم حاضره بخرش

  14. ......‌.‌

    خداوکیل بشی ریس جمهور هم ….‌.. داری بحال خودم وهمشهریان خوش بادکه تو را داریم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان