شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سردار نقدی به کوهدشت سفر می کند

 آیت دولت‌پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: برنامه سفر سردار نقدی به استان لرستان در ۲ روز و در شهرستان های خرم آباد، بروجرد و کوهدشت، پیش بینی شده است.
وی در مورد جزئیات برنامه های سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور در لرستان افزود: روز چهارشنبه صبح سردار نقدی دیداری با بسیجیان شهرستان بروجرد در محل سالن ۹ دی این شهرستان دارد و در ادامه از طرح های اقتصاد مقاومتی نیز بازدید می کند.
دولت پور در مورد دیگر برنامه های سردار نقدی در لرستان بیان کرد: روز چهارشنبه بعد از ظهر، دیدار با بسیجیان شهرستان خرم آباد در محل حسینه عاشقان ثارالله، از دیگر برنامه های سردار نقدی است.
مدیر روابط عمومی سپاه لرستان تصریح کرد: دیدار با مسئولان اقشار مختلف بسیج در محل سالن جهاد کشاورزی، حضور در برنامه گفت و گو محور شبکه افلاک از دیگر برنامه های روز اول سفر سردار نقدی در لرستان است.
دولت پور در مورد برنامه های روز دوم سفر سردار نقدی به لرستان خاطرنشان کرد: سخنرانی در میان بسیجیان شهرستان کوهدشت، و حضور در جلسه شورای اداری استانداری لرستان در خرم آباد، از دیگر برنامه های رئیس سازمان بسیج مستضعفین به لرستان است.

درج خبر: رشیدیان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان