شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سفر رئیس‌جمهوری بهترین فرصت برای ارائه طرح‌ها و پیشنهادات مدیران شهرستان است

جلسه شورای اداری شهرستان کوهشت در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید. به گزارش بلوطستان دراین جلسه حمزه پور فرماندار شهرستان افزون بر یادآوری مسائل مهم و نیازهای حیاتی شهرستان از سفرقریب الوقوع ریاست جمهوری به لرستان خبر داد.
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام طهماسبی امام جمعه نیز ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج) گفت: سفر ریاست محترم جمهور بهترین فرصت برای ارائه طرح ها و پیشنهادات مدیران شهرستان است تا برای اجرائی شدن آنها از این فرصت استفاده شود» وی هم چنین اظهار داشت: «امیدوارم مسئولین شهرستان مشکلات و معضلات را که از همه مهمتر بیکاری و مسئله سد معشوره و پتروشیمی است درنظر داشته باشند تا به یاری خدا وهمت مدیران استان کوهدشت از بن‌بست  بیکاری و مشکلات فراوانش رهائی یابد
11
به گزارش خبرنگار بلوطستان وی در ادامه سخنانش گفت: کوهدشت قم ثانی بوده است چرا باید نام کوهدشت از آن قله ارزشی و اعتباری با این همه شهید و جانباز و رزمنده درپائین ترین حد ممکن برسد.
ایشان هم چنین تاکید کرد: آیا ما مدیران اجرائی مسئول نیستیم؟ ما برای این مردم چه کرده ایم؟ مطالبات گذشته را تا چه حد واندازه ای اجرا کرده ایم؟
به گزارش بلوطستان امام جمعه شهرستان کوهدشت تمام مشکلات این  شهرستان را  نشات گرفته از بیکاری جوانان دانست و گفت: «تا برای این جوانان پاک و معصوم و باسواد  بستر مناسبی برای اداره خانواده تهیه نشود و مسئله ازدواج آنها حل نشود نمی توان انتظار داشت کوهدشت در شیب ملایم ترقی و تعالی قرار گیرد و این ممکن است اگر ما مسئولین بخواهیم ودلسوز مردم باشیم.»

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان