شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سفر غیر منتظره استاندار لرستان در ساعت یک بامداد به نورآباد

۸۱۲۸۰۶۴۲۸_۳۴۳۲

هوشنگ بازوند استاندار لرستان بامداد چهارشنبه وارد نورآباد شد. به گزارش بلوطستان  استاندار لرستان که به صورت کاملا ناگهانی در ساعات اولیه بامداد وارد دلفان شده بود از بیمارستان ابن سینای این شهر بازدید کرد.

وی باهدف بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان ابن سینا نورآباددر ساعات اولیه بامداد وارد بیمارستان شده و از نزذیک ضمن بازدید از بخش های مختلف با بیماران نیز دیدار کرد.

مراجعین به بیمارستان درگفتگو با استاندار لرستان کمبود پزشک متخصص و دایر نبودن مرکز سونوگرافی را از جمله مشکلات اساسی حوزه بهداشت و درمان نورآباد دانستند. بازوند نیز با عنوان اینکه یک مهلت ۶ ماهه برای رفع این مشکلات تعین کرده ایم گفت:  ۴ ماه از مهلت تعین شده باقی مانده و مشکلات بیمارستان ابن سینا نورآباد باید رفع شود

وی تصریح کرد: برنامه زمان بندی شده دانشگاه علوم پزشکی استان برای تکمیل فضاهای درمانی این بیمارستان در بخش های مختلف و بهبود خدمات پزشکی نسبت به زمان بازدید قبلی رضایت بخش است و امیدواریم تا پایان زمان ۶ ماهه تعیین شده ،سایر کاستی ها نیز برطرف شود.

 در این سفر غیر منتظره معاون عمرانی استاندار وساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان حضور داشته  و پس از ورود به نورآباد نیزطولابی فرماندار دلفان، غلامی معاون فرماندار و مرادپور رییس شبکه بهداشت شهرستان دلفان، استاندار را برای بازدید از بیمارستان همراهی کردند.

  1. جعفری

    این رفتار امنیت مدیران ضعیف را برهم می زند کار خوبی کرده از استاندار ساعی تشکر می شود

  2. همشهری

    ای چه بازدید سرزده ای که ساکی علوم پزشکی هم تشریف دارن یعنی قبول کنیم ایشون اطلاع ندادن ما داریم به همراه استاندار میایم بازدید؛ من که نمی تونم قبول کنم شما رو نمی دونم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان