شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به لرستان

photo_2017-02-04_16-19-32

معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز شنبه وارد لرستان شد. به گزارش بلوطستان محمد شریعتمداری صبح امروز شنبه برای افتتاح چند طرح در حالی وارد لرستان شد که حسین فریدون رئیس دفتر رئیس جمهور نیز در این سفر او را همراهی کرده است.

وی در ابتدای ورود به لرستان مورد استقبال استاندار لرستان قرار گرفت و سپس با حضور در گلزار شهدا خرم آباد  به مقام شامخ شهدای لرستان ادای احترام کرد. افتتاح ساختمان اتاق بازرگانی لرستان، افتتاح خبرگزاری صدا و سیمای مرکز لرستان و همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد از جمله برنامه های معاون اجرایی رئیس جمهور بود که صبح و عصر امروز انجام گرفت.

همچنین در این سفر حجت الاسلام نمازی مشاور امور روحانیون ریاست جمهوری نیز حضور داشته که با علما و روحانیون لرستان در محل حوزه علمیه کمالیه خرم آباد دیدار کرد.

photo_2017-02-04_16-19-52

وی در افتتاح اتاق بازرگانی لرستان گفت: احداث این ساختمان، لرستان را به یکی از مراکز توسعه صادرات در بخش های مختلف از جمله دامداری و کشاورزی تبدیل می کند . شریعتمداری افزود: این مرکز و ساختمان نماد کار و تلاش فوق العاده بخش خصوصی در لرستان است.معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:  توسعه صادرات و واردات و همچنین ایجاد تراز تجاری مثبت از اهداف مهم بخش خصوصی است و با احداث این ساختمان و مراکز و واحدهای تولیدی استان خود را با بازار و اقتصاد کشورهای دنیا متصل می کنند.

photo_2017-02-04_16-19-38

وی ادامه داد: لرستان با داشتن آب و هوای سازگار و مطلوب می تواند استانی مطرح در این حوزه باشد و زمینه برای صادرات در این حوزه استان نیز فراهم می شود.

شریعتمداری هم چنین در افتتاح خبرگزاری صداوسیمای لرستان نیز گفت: در سالهای اخیر گام های موثری در حوزه فناوری و ارتباطات برداشته است. وی افزود: صداوسیما هم از زمانی که آقای علی عسگری در این حوزه مشغول به کار شده اقدامات خوب و مطلوبی را برای انعکاس اقدامات دولت انجام داده است.معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت طی سالهای اخیر گام های موثری در حوزه فناوری و ارتباطات برداشته است،خاطر نشان کرد: با توجه به انباشت محدودیت ها هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم ولی سالانه باید ۷۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد شود که کار سنگینی است.

photo_2017-02-04_16-19-18

وی گفت: در لرستان ۲۵ هزار فرصت شغلی قرار است در سالجاری  ایجاد شود که تا کنون ۱۷ هزار شغل محقق شده است. وی ادامه داد: در بخش گازرسانی هم قبل از دولت ۳۲۴ روستا گازرسانی شده بود که به این تعداد ۶۲۴ روستا اضافه شده است.

عکس ها از ایمان بیرانوند

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان