شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سهم هزار میلیاردی لرستان از ۲۶هزار میلیارد اعتبارات استانی

photo_2017-02-06_15-29-22

استاندار لرستان گفت: فقر مطالبه گری در بخش های مختلف موجب کاهش پیگیری ها در زمینه توسعه شده است. به گزارش بلوطستان هوشنگ بازوند با بیان این مطلب در جلسه  شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: یکی از شاخص های مهم ارزیابی مدیران،میزان پیگیری و موفقیت آنها در جذب اعتبارات ملی از وزارت خانه هاست.

وی تصریح کرد: افزایش سهم اعتبارات استانها از ۸ هزار میلیارد تومان به ۲۶ هزار میلیارد تومان در سال آینده،بی سابقه است.استاندار لرستان با بیان اینکه افزایش سهم اعتبارات استانها از ۸ هزار میلیارد تومان به ۲۶ هزار میلیارد تومان در سال آینده،بی سابقه است،اظهار داشت: صندوق توسعه ملی برای سال آینده کمک های بسیار ویژه ای به استان و صنایعی از جمله نیروگاه حرارتی خرم آباد،نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی بخش خصوصی،سیمان سفید ازنا و… خواهد داشت.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: از مجموع ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبارات استانی،۱۰۰۰ میلیارد تومان به لرستان اختصاص یافته که گامی بزرگ برای توسعه استان است.محمد رضا ملکشاهی راد افزود: این مطلب که لرستان از لیست اعتبارات مناطق محروم خارج شده،از اساس اشتباه و غلط و چنین چیزی نبوده است.

وی گفت: قرار بود به ۷ استان رقمی برای توسعه شاخص های روستایی کمک شود که نهایتا این رقم به همه استانها تسری پیدا کرد و هیچ استانی از این ردیف حذف نگردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان