شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سومین شماره بلوطستان منتشر شد

شماره‌ی سوم نشریه‌ی فرهنگی-اجتماعی بلوطستان که بهمن‌ماه سال گذشته از هیأت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار گرفته بود، منتشر شد و بر پیش‌خوان دکه‌ها نشست؛ سومین شماره بلوطستان در ۱۶صفحه یکرنگ منتشر شده و حاوی مطالب،اخبار و رویدادها،تحلیل های سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی و همچنین مطلب‌های تاریخی است که با تاریخ ۲۰آبان ماه انتشاریافته است.

 

Untitled-1

به گزارش بلوطستان  این نشریه که در اندازه ی ۳۵×۲۵ سانتی‌متری به صورت مجله‌ای و بگونه‌ای متفاوت از نشریات لرستان انتشار یافته، دارای مطالب خواندنی، کاربردی و جذابیست که شماره اول آن نوید مطبوعه‌ای مستقل و حرفه‌ای را به مخاطبان نشریات استان لرستان داده و در شماره دوم نیز مطالبی خواندنی از نویسندگان و خبرنگاران و تحلیل گران استان ارائه داده است.
موضوع این مطبوعه فرهنگی-اجتماعی است، مدیرمسئول و صاحب امتیازی بلوطستان  بر عهده‌ی محمد بساطی است، دفتر مرکزی این نشریه در شهر کوهدشت به نشانی خ سپاه، جنب ترمینال کوهدشت-خرم‌آباد قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره‌ تلفن‌های ۳۲۶۴۲۸۲۴ * ۰۹۱۶۹۵۶۸۴۸۰ و ۰۹۱۶۶۹۷۶۰۰۴با عوامل نشریه تماس حاصل نموده و مطالب و پیش‌نهادات خود را به نشانی baloutestan@yahoo.com بفرستند و برای بازدید از سایت نیز به تارنمای www.baloutestan.ir سر بزنند.

گزارش ویژه سیل اخیر کوهدشت به قلم محمد بساطی،یادداشت های ویژه آدرینا محمودی با نوشته و اشعاری از:ایرج رحمانپور، پرویزاکبرینژاد،اسداله آزادبخت، مرتضا خدایگان،رهدار، آشفته و زرینجو،گذری بر «گلزار ادب لرستان » و اشعار «نجف و تُرکه میرنوشته علی جعفر غضنفری،نگاهی به دلایل کندی فرایند توسعه در لرستان به قلم مجتبی ترکارانی ،فرماندار جدید پل دختر انتخابی مناسب،مدیری قابل اتکا نوشته عباس دارایی و اخبار نمایندگان لرستان در خانه ملت و شهید شکارچی شخصیتی وارسته به قلم پرویزاکبری، موانع وسعه سیاسی در لرستان به قلم داراب ولی زاده و ..از مهم ترین مطالب شمار ه سوم بلوطستان به شمار می روند.

  1. علی تهران

    از روزی که بلوطستان منتشر میشود تا لحضه ای که شماره بعدی چاپ میگردد پیوسته انتضار میکشم البته با انتشار هر شماره کامم شیرین میشود. دست مریزاد سپاسگذار زحماتتان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان