شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سوگلی‌ها، تا کی مهمان لرستان می‌مانند! (عماد علی فرخ‌زاده)

حرف مردم ؛ گوش مسئولین!!

نکته: نوشته‌ی زیر بیانگر دیدگاه نویسنده ی آن می‌باشد و درج آن در بلوطستان به معنی تآیید یا رد آن نخواهد بود در راستای تضارب آرا و احترام به همه دیدگاه و آرا منتشرش نمودیم.

635169425228485514

آنروزها که عمرمان را در این دانشگاه و آن دانشگاه به امید کسب علم صرف می کردیم و بعد از سالها دوری از لرستان با مدرک کارشناسی به سرزمین مادری خویش بازگشتیم هرگز فکر نمی کردیم که این سالهای دور از دیار یکی از استانی دوست و برادر به لرستان آمده وبر صندلی شیرین مدیریت شرکت برق با خیال آسوده بی آنکه از جانب نماینده و مدیر و مسئول و وزیر و وکیلی مورد بازخواست قرار گیرد تکیه داده است و ما این سالها ول معطل بوده ایم که اگر همه این سالها را در ستاد احمدی نژاد به کسب محبت می پرداختیم بی شک حالا سه بر صفر جلو بودیم از علم و اینگونه دست به زانو به بخت سیاه یادگار مانده از ادیسون نگاه نمی کردیم.
چندی پیش ، مطلبی دیدم درفضای مجازی که به یکباره بیش از هزارو پانصد بازدید داشت و پر بود از پیام های هموطن های عزیزم که ظاهرا صدایش تا آنسوی کمربندی تهران نیز رفت و حتی تا خود پاستور هم کشیده شد ، بعد پایگاه خبری دیگری را دیدم با آن نقد انصافا دلسوزانه از بچه های یافته ، بعد چشممان به نشریات مکتوب افتاد و آن همه درخواست از مهندس کاربلد لرستان آقای بازوند که می گفتند بس است شش سال آقایسوگلی برق دولتها بودن!! که گویی حتی به قبای خیلی ها هم برخورده بود .
با این همه هجمه به حق، انتظار برخورد صریح استاندار استان را داشتیم با افرادی که مهمان ناخوانده هستند و در زیر کرسی گرم لرستان ، جا خوش کرده اند اما نمی دانم این روزها دغدغه جناب مهندس چیست؟!که کاری به کار این شرکت مهم ندارد!!
نمی دانم در سیاستهای دولت تدبیر و امید به جز نیاز به مردم در حماسه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ، حرف مردم چقدر اهمیت دارد اما بی شک خوب می دانم که هوشنگ بازوند در این سالها نشان داده است اهل معامله با هیچ جریانی نیست و تنها در مسیر تدبیر وامید پابه پای مردمی ایستاده است که خود بانی حضور تفکر روحانی و بازوند شدند.
حرف مردم این روزها درباره برق خیلی شیرین نیست و بی شک این حرفها به گوش مسئولین استانی رسیده است هرچند به لطف رفت و آمدهای آقایان حاضر در شرکت برق به تهران این حرف ها به قول ما لرها «چاورشه»به گوش وزارت خانه می رسد ، اما آیا جناب آقای استاندار عزیز قصد دارند با این حرفها کمی بیشتر به محبوبیت خویش بیاندیشند و با ایستادگی دربرابر حرف و خواسته مردم خدای ناکرده از محبوبیت دولت تدبیر وامید و شخص استاندار در این ایام حساس ایستادگی دربرابر تورم و رکورد نکاهند!!
مردم از استخدام های شرکت توزیع برق سوال دارند؟!ازهزینه های بام خرم آباد که نگین واقعی گردشگری در این دیار است سوال دارند؟!از دلایل بودن تفکر دولت نهم ودهم در دولتی که برای تغییر آمده است سوال دارند؟!از نوع عملکرد ایشان در بخش های مختلف سوال دارند ؟!از خاموشی های مکررشان؛ از تیرهای چوبی در سطح مرکز استان لرستان ؛ از سیم های فرسوده که با هر نم نم باران جر می خورد!! از نوسانات پی در پی برق که کمر ساکنان بعضی از مناطق استان را شکسته و کسی صدای اعتراضشان را هم نمی شنود از پاداش هایی که کلاغ ها هرازگاهی از آن خبر می آورند و از خیلی حرف ها که اگر نبود حرمت شخصیت انسان و ستارالعیوب بودن باریتعالی می گفتیم تا آقایان بدانند هیچ ماهی پشت ابر نمانده است!!
آری آقای استانداربرق لرستان ۶ سال است که انحصار شده است و دارد درد می کشد و هرگز با بودن تفکری که روزی به جریان انحرافی متهم بود درمان نمی یابد، بیایید به او بخاطر کارکنان معترضش ، بخاطر مطالبه عمومی بیشتر ورود کنیم نه اینکه بمانیم منتظر که آیا دوستان آقایان در تهران جایی در اصفهان ،کرمان ، ایلام ، چهارمحال و …برای میز ایشان می یابند تا بعد ایشان را با ناز از لرستان ما ببرند !!
آیا احمدی نژاد هم اینگونه ناز مدیران دولت قبلش را می کشید؟!!
آیا حقیقتا بجز بحرینی آمده از چهارمحال و بختیاری ، یک مرد در این لرستان پیدا نمی شود که دل تعداد زیادی پرسنل ،مسئولان و مردم را شاد کند و در هنگام رفتن برق اینقدر دشنام مردم را به آن مرحوم ادیسون روانه نسازند!!
چند روز پیش در دانشگاه لرستان به همراه دوستانم برای دیدن پهباد لرستانی !! به نمایشگاه رفته بودیم که دیدم گوشه ای داربست زده اند، گونی کشیده اند و نمایشگاهی برپا کرده اند به نام برق لرستان!!!
آقای استاندار آمدند،دوری زدند و در حین خروج به اصرار مهندس بحرینی ، خبرنگار صدا وسیما را صدا زدند تا از آقای استاندار مصاحبه گرفته شود که ایشان نیز به رسم میهمان حق شناس بودن(میهمان غرفه برق) از زحمات شرکت توزیع برق تشکر نمود !!
آقای استاندار به محض خروج با برخورد صمیمانه یک دانشجو مواجه شد، دانشجوی دانشگاه که شاهد سخنان مهندس بازوند بود از ایشان پرسیدکه :مهندس اوضاع برق چندان خوب نیست!!!مهندس بازوند با همان چهره بشاش پاسخ دادند:خب دیگر دموکراسی است(شاید یعنی باید در فضای دموکراسی حتی مخالف خویش را هم تحمل کنیم)دانشجو در پاسخ گفت: اما اوضاع خیلی بحرانی است!!که بعد مهندس بازوند خندیدند و دانشگاه را ترک نمودند…
هرچند مردم خبر ندارند به ازای هر ثانیه تبلیغ کلیپی که صداوسیما برای خوشنودی مدیربرق پخش می کند ، چه رقمی گرفته می شود و بی شک در آن کلیپ این صحنه ها هرگز نمایش داده نمی شود و مردم فقط به به و چه چه را خواهند دید اما بی شک مهندس بازوند خود نیز براین امر واقف است و تنها منتظر تدبیری است که همین روزها دل مردم را شاد سازد و برمحبوبیت دولت تدبیر وامید بی افزاید که بی شک با ماندن این مردان در انتخابات بعدی به قول دوست عزیزمان ، باید منتظر بازگشت بگم بگم های آقای رفته باشیم!!!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان