شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » "سیروس ابراهیمی" به "ملکشاهی" پیوست

سیروس-ابراهیمی-و-ملکشاهی

به گزارش بلوطستان در حالی هفته جاری خبر انتخاب گزینه نهایی اصولگرایان در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان فضای انتخاباتی را وارد مرحله جدی تر ی کرد که انتخاب علی امامی راد بوسیله سازو کار قرعه کشی آن هم به شیوه ای عجیب در قالب درآوردن ۵گوی از یک کیسه برنج حاشیه های زیادی را در فضای سیاسی کوهدشت و استان لرستان بوجود آورده بود.
این در حالیست که حامیان علی امامی راد پس از پایان قرعه کشی و معرفی وی به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان بسیار امیدوارند که دو دوره ناکامی پیاپی بتوانند ضمن جبران روزهای دوری از قدرت این کاندیدای اصولگرا را برای چهارمین بار پیاپی روانه مجلس دهم کنند.
علی امامی راد که در مجلس چهارم در خلا حضور اسفندیارپور و قبادی به عنوان چهره ای گمنام از طیف راست به مجلس راه پیدا کرده بود در مجلس پنجم عرصه را به اسماعیل دوستی اصلاح طلب واگذار کرد و در مجالس ششم و هفتم نیز به مجلس راه یافت اما حکایت مجلس هشتم برای او متفاوت بود و امامی راد اصولگرا با مانع بلند شورای نگهبان مواجه و صلاحیتش رد شد.
در مجلس نهم پس از آنکه احتمال می رفت امامی راد نتواند تایید صلاحیت خود را از شورای نگهبان اخذ کند اما او این بار با اعتماد شورای نگهبان مواجه و تایید شد . وی در دوره قبل با حضورش عملا مانع پیروزی قبادی نماینده وقت کوهدشت در مجلس شورای اسلامی شد.
حکایت اختلافات قدیمی و هشت ساله امامی راد و قبادی اما هفته جاری با سازوکار قرعه کشی و اجرای فریدون رشیدی فرماندار اسبق کوهدشت و از چهره های کهنه کار و مورد وثوق امامی راد پایان یافت تا حامیان امامی راد ائتلاف اصولگرایان را گامی بلند در جهت کسب کرسی مجلس دهم تلقی کنند.
به نظر می رسد بر خلاف خوش بینی های طیف امامی راد که به یکدست شدن اصولگرایان و حمایت آنها و شیخ قبادی از تک گزینه نهایی امیدوارند چندان هم اوضاع وفق مراد این طیف نخواهد بود.
برخی از چهره های قدیمی و شاخص اصولگرایی کوهدشت از انتخاب امامی راد چندان خشنود نیستند و حتی گام های را در راستای اقنای شیخ قبادی به عدم پذیرش قرعه کشی و بازگشت مجدد به رقابت های انتخاباتی برداشته اند که شیخ آرام اصولگرایان جواب رد به این درخواست ها داده و بر اتحاد اصولگرایان و حمایت از امامی راد تاکید داشته است.
در اواخر هفته جاری انتشار خبری مبنی بر حمایت سیروس ابراهیمی فرماندار اسبق کوهدشت و از افراد نزدیک به قبادی فضای سیاسی کوهدشت را تکان داد. این خبر که چندان برای اصولگرایان از جمله حامیان امامی راد خوشایند نبود به سرعت در فضای مجازی و پایگاههای خبری منتشر شد تا هواداران گزینه نهایی اصولگرایان در بهت پیوستن او فرو رفته و نگران آینده شوند.
شاید در روزهای آینده اخبار دیگری از جمله تغییر در فهرست نامزدهای تایید صلاحیت شده نیز فضای سیاسی کوهدشت را تکان دهد اما آنچه به نظر می رسد این است که بر خلاف پیش بینی ها ی حامیان امامی راد ،راه چندان هموار نباشد و باید چشم انتظار روزهای سرد بهمن و اسفند کوهدشت باقی ماند.

عکس/ارجا

  1. چراغی

    سیروس ابراهیمی را حامیان ملکشاهی عزل کردند روزگار برعکس شده و هر کس به فکر خویش است

  2. احمدی

    ولا ناونم چطوره!!!! الحق سیاست …نداره

  3. امرایی

    متاسفانه آقای سیروس ابراهیمی فراموش کرده اند چه کسی باعث شد ایشان از پست فرمانداری کوهدشت افتادن آن هم با چه ……. بر می آید حال میخواهد به این …… بپیوندد………

  4. نطری

    کورانی بر می گردد و در رقابتی بین ملکشاهی و اصلاحات نماینده کوهدشت مشخص می شود

  5. اصولگرا

    سیروس ابراهیمی را حامیان ملکشاهی عزل کردند روزگار برعکس شده وای برمن که خودم بر خودم کردم

  6. ضرونی از گنجینه

    همه مه به این انتخاب آقای ابراهیمی احترام گذاشته وحمایت قاطع خود را از ایشان به تبع از آقای ملکشاهی اعلام داشته و از همه مردم جهت حضور در پای صندوق های رای وانتخاباتی پر شو ودشمن شکن دعوت میکنیم.
    ومن ا…الله التوفیق

  7. ناشناس

    خبر رسیده که کورانی تایید شده است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان