شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » شبکه اجتماعی مردم کرمانشاه راه اندازی می‌شود

88
مدیر شبکه اجتماعی مردم کرمانشاه از راه اندازی رسمی این سامانه همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان خبر داد. سید سعید قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در عصر دیجیتال و اینترنت یکی از جاهایی که کاربران زیادی را به خود جذب کرده و معمولا توسط گروه ها یا کمپانی های قابل اعتمادی نیز اداره نمی شوند، شبکه های اجتماعی هستند. وی ادامه داد: صاحبان این شرکت ها که عمدتا وابسته به سیستم های اطلاعاتی و امنیتی بیگانه هستند با پیگیری اهداف خاص خود از شخصی ترین اطلاعات افراد سوء استفاده کرده و از آن بهره می گیرند. این فعال حوزه رسانه های دیجیتال ادامه داد: اگر به همه این موارد حدود ۵۰ میلیون کاربر اینترنت در ایران را اضافه کنید در خواهید یافت که فعالیت در این حوزه از ضرورتهایی است که باید به آن توجه ویژه داشت. مدیر شبکه اجتماعی مردم کرمانشاه (۰۸۳۱) اظهار داشت: بر اساس همین ضرورتها طراحی، تولید و آغاز به کار شبکه اجتماعی مردم کرمانشاه آغاز شد و هم اکنون در اختیار همه اقشار استان از جمله دانشجویان، دانش آموزان، ورزشکاران، هنرمندان، تجار و بازرگانان و… قرار دارد. قاسمی خاطرنشان کرد: این شبکه اجتماعی با در اختیار گذاشتن امکاناتی از قبیل به اشتراک گذاری عکس، فیلم و صدا و فروشگاه ابزارهای مناسبی را برای حضور مردم کرمانشاه و ارتباط آنها فراهم کرده است که با افزایش استقبال از این شبکه قطعا بر این امکانات افزوده خواهد شد. وی در پایان از راه اندازی رسمی شبکه اجتماعی مردم کرمانشاه با آدرس ۸۳۱٫ir همزمان با نیمه شعبان خبر داد. در پروفایل مدیر شبکه اجتماعی مردم کرمانشاه آمده است:

شبکه اجتماعی مردم کرمانشاه محلی برای نزدیک شدن همه ی کرمانشاهیان در سراسر جهان است. ما کرمانشاهیان سراسر جهان را به یکدیگر ارتباط میدهیم. شبکه اجتماعی مردم کرمانشاه همزمان با نیمه شعبان سال ۹۳ و به میمنیت این روز عزیز آغاز به فعالیت نموده و با الهام از این روز خجسته کارش را با قوت ادامه داده و دراین راه به همیاری ، همکاری همه ی دلسوزان ، متخصصین و فرهیختگان نیاز دارد ، قصد ما این است که به بیش از یک ملیون نفر در ابتدای امر (که قابل افزایش می باشد) سرویسی مفید و مناسب را ارائه کنیم تا بتوانند زندگی مجازی خور را در این شبکه مدیریت نمایند.
هدف ما از ایجاد چنین فضایی تبادل اندیشه ها ، تضارب آراء ، تقارب افکار و ارتباطات ایده ها خواهد بود و این تفکر لازم و ملزوم تئوری “پدیده نو در جامعه نو” میباشد ، پس خواسته همه ما اعتلای جامعه با تضارب افکار سالم در این فضای بزرگ اجتماعی است.  شبکه اجتماعی مردم کرمانشاه با وجود یک تیم مدیریتی بطور شبانه روزی در حال بهینه سازی ، توسعه ، گسترش و هدایت است. تا بتواند نیاز های روز این پدیده نوین را جواب گو باشد.

  1. محمد حسین

    سلام لطفاً در مورد وبسایت niyaznet.ir تحقیق کنید چند روز پیش تو بازار دیدم که دارن فرم جمع آوری اطلاعات بین مردم پخش میکنن آگه که جوری که اونا میگن بشه واقعاً تحولی توی استان ایجاد میکنن ازشون سوال کردم گفتن مدیر وب سایت اسمش محمد قبادی هست باتشکر از وب سایت شما لطفاً پیگیری کنید.

  2. محمد دهقانی

    جرا شبکه اجتماعی کوهدشت رو نمی گین که سه ماهه اففتاح شده شما فقط واسه مردم خوبین اگه راس میگین یه مطلب هم در مورد شبکه اجتماعی کوهدشت به زارین.
    باور کنین اگه نذارین به پیشرفت کوهدشت ظلم کردید.
    یکی از کاربرای شبکه اجتماعی کاکیزه
    کوهدشت
    http://www.kakiza.ir

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان