شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » هفت ثبت نامی در روز چهارم حوزه سلسله و دلفان

IMG_5504-final80

 چهارمین روز از مهلت ثبت نام کاندیدها، روز بسیار پرکاری برای ستاد انتخابات حوزه دلفان و سلسله بود. به گزارش خبرنگار بلوطستان در دلفان، ثبت نامی‌های نمایندگی مجلس در این حوزه با اصحاب رسانه نشست خبری برگزار کردند که تا ساعت سه بعدازظهر ادامه داشت، گزارش کامل بلوطستان از این نشست که توسط علی‌کرم زارعیان تهیه شده است.در حوزه دلفان  ربیع صادقی ،علی مرادی کاکاوند،سیدعلی نوربخش،محمد امین رضوانی ،حمید رضا شیراوند و علی چراغیان ثبت نامی های روز چهارم داوطلبان نمایندگی مجلس دهم بودند.

همچنین در حوزه الشتر منوچهر عبدی پور ازشهرستان سلسله یکی از داوطلبان ثبت نامی روز چهارم بود .وی  متولد سال ۱۳۴۹از روستای الماس‌آباد واقع در شهرستان سلسله وکارشناس رسمی دادگستری است.عبدی پور در گفتگو با بلوطستان گفت: احساس مسئولیت در برابر وظیفه ای که برگردن ماست به عنوان هر شهروندی که شرایط اقتضامی کند وهمچنین شرکت در بحث قانونگذاری واصلی ترین انگیزه بنده کمک به محرومیت زدایی ومردم نوازی در حوزه انتخابیه است.
وی مهمترین معضل سلسله و دلفان را بیکاری دانست و افزود:  زیر ساخت هایی جهت بحث اشتغال اندیشیده شده است وازپتانسیل های موجود بهره خواهیم برد وبنده معتقد به حضور بخش خصوصی در زمینه توسعه هستم.عبدی پور تصریح کرد: با عنایت به اینکه جز احزاب نبوده ام کاملا مستقل هستم وحفظ ارزشها ونظام ولایت مداری را سرلوحه کارم قراد داد ه ام.
وی در خصوص حوادث سال ۸۸ نیز گفت:  سهل انگاری واشتباه بعضی از افراد بود که تحت تاثیر یاوه گویی های ابر قدرتها قرار داشتند والبته این موضوع در کشورهای خاورمیانه مصداق پیدا کرد بود که با عنایت مقام معظم رهبری ودیگر دلسوزان نظام منتفی شد
وی در خصوص اجماع کاندیداها هم گفت:به نظر بنده اجماع موضوعی قانونی علمی وشرعی نیست چرا که در صورت اجماع وانتخاب یک نفر در شهرستانهای سلسله یا دلفان توهین به شعور سیاسی افراد است وحق قانونی که قانونگذار تعین کرده است با این موضوع منافات داردوی ادامه داد:رشد صرفا استفاده ا مدیران بومی نیست باید شایسته سالاری حاکم باشد به دور ازبحث الشتری یا نورابادی بودن من مستقل هستم ودر انتصاب مدیران با دقت لازم نگاه می کنم.

ربیع صادقی دیگر کاندیدای ثبت نامی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دلفان وسلسله هم به بلوطستان گفت:انگیزه اصلی بنده خدمت به جوانان است مخصوصا قشر تحصیلکرده بنده امده ام رفع بیکاری نمایم .
وی افزود: در درجه اول قانونگذاری ونظارت بر اجرای قانون است اما مشخصه اصلی هرنماینده یکی بیان و دیگری قلم است .صادقی معضل ومشکل اصلی حوزه انتخابیه را بیکاری دانست و گفت: بیکاری موجب نداری ودر نهایت بی پولی می شود. وی ادامه داد:ما منابع را داریم وراه نجات این حوزه کارهای تولیدی در بخش کشاورزی ودامپروی است ودر کنار این کارها کارهای صنعتی وتولیدی را پیگیری خواهم کرد دربخش ابیاری ما باید مدرن عمل بکنیم ومن قادر هستم بودجه لازم را برای این کار بگیرم .
وی خاطر نشان کرد:بنده از لحاظ اعتقادی مدرس اصول هستم وبحث ولایت فقیه را تدریس می کنم اما مشی بنده مشیاعتدال است وتا اخرین قطره خون از نظام دفاع خواهیم کرد در بحث سال ۸۸ نیز به قانون تمکین می کنیم اینده را بسازیم بهتر است تا به گذشته رجوع کنیم .
صادقی گفت:ما آمده ایم که بمانیم و معتقد به دموکراسی هستیم کارکار سختی است واگربه خاطر هواو هوس باشد انسان شکست می خورد وباید نیتمان را بر اساس رضای خدا قرار دهیم ونتیجه را هر گونه که رقم بخورد قبول خواهم داشت .صادقی متولد ۱/۱/۱۳۴۸از روستای تاج امیر واقع در بخش خاوه است.

سید علی نوربخش یکی دیگر از داوطلبان ثبت نامی روز چهارم بود. وی ریس دادگستری شهرستان دلفان بوده و در گفتگو با بلوطستان گفت:خدمت وفع مشکلات مردم در حوزه انتخابیه هدف اصلی ام از حضور در صحنه بوده است.وی گفت: بنده به عنوان اصولگرایی معتدال واردعرصه شده ام نوربخش تصریح کرد:تعصب کورکورانه شایسته نیست ونمایندگی یک سمت کشوری است ومنحصر به طایفه گری نیست واگر این مبحث منجر به انشقاق شود شایسته نیست
وی ادامه داد: در صورت موفقیت در انتخابات کمیسیون مورد توجه بنده کمیسیون انرژی ونیرواست که اهدافمان را دران کمیسیون پیگیری خواهیم کرد .وی افزود:تلاش بنده ایجاد منطقه ویژه اقتصادی است با تو جه به موقعیت دلفان وجذب سرمایه های خارج از استان وایجاد کردن مشاغل خصوصی به توسعه شهرستان های دلفان و الشتر کمک کنم.

علی چراغیان دیگر داوطلب ثبت نامی شاخص روز چهارم بود. او که در سوابقش معاونت سیاسی سپاه پاسداران استان ،مسول دفتر نماینده فقیه در ناحیه دلفان ، مدیرکل سیاسی انتخابات ومعاونت فرمانداری دلفان دیده می شود به بلوطستان گفت:انگیزه خدمت دارم و بنا بر درخواستی که دوستان و همشهریان ازبنده داشته انددر انتخابات حضور یافته ام. وی افزود: وظیفه یک نماینده قانونگذاری ونظارت بر اجرای قانون است نظارت در سطح پایین تا نظارت بر ریس جمهور .

حمیدرضا شیراوند متولد سال ۱۳۵۰از شهرشتان سلسله که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته عمران سازه وحقوق عمومی است یکی دیگر از دواطلبان ثبت نامی روز چهارم بود. وی گفت:ایجاد اشتغال و توسعه پایدار وایجادمراکز گردشگری از برنامه های من است.
وی افزود:اجماع را به هیچ عنوان قبول ندارم اما مناظره بین کاندیدهاراقبول دارم .وی ادامه داد:بنده عضوحزب اعتدال توسعه ایران اسلامی هستم .
علی مرادی کاکا وند متولد یک شهریور ۱۳۵۲در شهرستان دلفان که به عنوان خبرنگاردر صداوسیمای مرکز استان لرستان شاغل است نیز یکی دیگر از دواطلبان روز چهارم بود. وی به بلوطستان گفت:اصول گرا هستم بدون هیچ گونه پسوندی .وی افزود: طرفدار اجماع هستم اما به سود یک نفر .

DSC00766

محمد امین رضوانی نیز ثبت نامی روز چهارم حوزه دلفان بود.وی گفت:من یک اصولگرا هستم و معتقدم به اصولگرایی از این بابت که اصولگرایی گفتمان انقلاب است و اصول گرایی پایبندی به ارزش هاست. وی افزود:اقبال عمومی اگر به سمت هرکدام از کاندیداهای اصولگرا بیاید و جبهه متحد اصولگرایی به این نتیجه برسند که کاندید مورد نظر به صورت واقعی با اقبال عمومی بیشتری مواجه شده است، بنده هم موافق اجماع هستم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان