شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » شمابر پیکراصلاحات ضربه ی جبران ناپذیر زدید!!

photo_2016-07-13_14-25-14
 

دکترمحمد طاهرکنعانی،از اصلاح طلبان استان لرستا ن و کاندیدای مجلس خبرگان است که انتقادات شدید اللحنی را به تصمیمات شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خرم آباد مطرح کرده است.

به گزارش بلوطستان دکتر کنعانی خطاب به کسانی که باعث شکست لیست امید شدند گفت:بدهکاررا رها کنی طلب کار هم می شود!شما خودتان باعث شکست اصلاحات شدید.این همه حیثیت اصلاحات راپای یک اصولگرای شناسنامه دار ریختید! آبروی جناب عارف و فایزه هاشمی و زیبا کلام را خرج کردید تایک اصولگرا را به نام اصلاح طلب معرفی کنید ولی مردم خودشان از معامله ی پشت پرده ی شما باخبر شدند ورای ندادند! و این دوگانگی را ازشما قبول نکردند!
دبیراسبق و موسس کمیته ملی حقوق بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران گفت:بعد از شکست اصلاحات درلرستان، دوستان تماس گرفتند وگفتند که “دال مرده کش” نباش! وچیزی نگو! من هم به احترام دوستان دیگر چیزی نگفتم! اما برخی گویا درسکوت ما جولان می دهند و شکست خودرا نمی پذیرند و فرافکنی می کنند! امروز باید بگویم بانو محمدی نیا بی کس وتنها یک تنه ۵۰ هزار واندی رای آورد .اگر این موج اصلاحات پشت سرایشان قرارمی گرفت قطعا رای می آوردند واعتبار اصلاحات مخدوش نمی شد!وپیروزی تعیین کننده و امید بخشی برای اصلاحات استان رقم می خورد.
این چهره ی علمی و عضو هییت علمی دانشگاه لرستان و نویسنده ی کتاب های حقوقی خطاب به برخی از اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خرم آبادگفت:ماهرچه خواهش کردیم که از این بانوی اصلاح طلب حمایت کنید، این بانو بارها اعلام کردکه واصلاح طلب است وبه عارف رای می دهد! و جناب محمودوند اعلام کرد که اصولگراست ولی استدلال شما این بود که فلانی چون در فلان جا هست برای کارهای شخصی واستعلام ها به دردمان می خورد!
وکیل پایه یک دادگستری ووکیل دوهزار جانبازشیمیایی دردادگاه رسیدگی به جنایات صدام وبعثی های عراق دراین باره گفت:اصلاحات مبارزه و ایثار است نه سازش وبه هم ریختن مرزهای فکری متاسفانه لیست امید خرم آباد این آرمان های بلند فکری را به یک باند بازی ساده تقلیل دادند واعتماد مردم رااز خودشان سلب کردند.
دکترکنعانی استادیار دانشگاه با اشاره به سخن رییس شورای سیاستگذاری استان، محمد رضایی که درحمایت از کاندیدای اصولگرای لیست خودش گفته بود:”بین اصولگرایی و اصلاح طلبی مویی هم فاصله نیست!” گفت:از نظر دعوت به وحدت واخوت اسلامی همه بایددرمقابل دشمنان خارجی امت واحده باشیم.ولی در دعوای خانوادگی ونحوه ی اداره کشوراختلاف نظرات مان عمیق است.

photo_2016-07-13_14-25-25

وی ادامه داد: شما فاصله اصولگرا واصلاح طلب را تار مویی معرفی کردید تاافکار عمومی از اختلاف نظرهای عمیق واساسی درباره ی کشور منحرف شوند و ضربه ای که بر پیکر اصلاحات در استان وارد شد؛جبران ناپذیر است.معاون حقوقی هلال احمر اسبق کشور و دبیرجنبش حقوق بشردوستانه ی ایران با اشاره به ملاقات رو دررو و ناگهانی ایشان دریک مجلس فامیلی با محمدرضا ملکشاهی راد و انتقاد برخی ها ازاین ملاقات گفت:دفاع تمام قدشمااز یک اصولگرا و شکست اصلاحات،کار روشنفکرانه ایست ولی ملاقات خصوصی ما بایک کاندیدا “ذنب لایغفر”می شود! مگراصولگرا بااصولگرا چه فرقی دارد؟
ملکشاهی راد به مراتب از جناب محمودوند معتدل تر و دارای شناسنامه ی تحزب است و حزب موتلفه ازحصریون دفاع کردند! اما کاندیدای اصولگرای شما با تمام احترامی که برایش قایلیم رییس ستاد حاج محسن رضایی است همین حاج محسن رضایی که هرازگاه علیه اصلاحات چیزهایی می گوید که تندترین اصولگراها انگشت به دهان می شوند!
وی گفت:حاج محسن رضایی رد صلاحیت اصلاح طلبان را تایید کرد وازشورای نگهبان در رد صلاحیت دفاع کردند.به برجام وبرجامیان تاختند وتحلیل گران سیاسی گمانه زنی تایید صلاحیت شان درشورای نگهبان راانگیزه این سخنان تند ارزیابی نمودند. حالا فردا انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای شما در ردیف برجامیان واصلاح طلبان نخواهد ماند وکنار حاج محسن رضایی خواهدایستاد!

 گفتنی است شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان با اجماع سازی بدون رعایت مکانیسم رای گیری و بدون درنظر گرفتن نظر شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب درانتخابات گذشته از حاج مرتضی محمودوند دفاع و زمینه ی ورودایشان را به لیست امید فراهم کردند اما پیش بینی منتقدان محقق شد و با این که تمام اصلاحات هزینه شد، مردم نظر لیست امید را درلرستان پس زدند!
دراین انتخابات سرکارخانم محمدی نیا به تنهایی بیش از ۵۲ هزار رای آورد کارشناسان معتقدند اگر این جریان ازسرکارخانم محمدی نیاحمایت می کرد بدون شک با هفتاد هزار رای وارد مجلس می شد.بانو محمدی نیا خودرا از روز اول کاندیدای مستقل حامی دولت تدبیرو امید معرفی کرده بود ودر انتخابات مرحله ی دوم با دکترعارف عکس گرفته بود و تمام قداز مواضع اصلاح طلبان دفاع می کرد…

  1. احمدی

    همون کسی که به کوهدشت ضربه زد و اصلاحات را شکست داد در استانم بسیار موثر بود متاسفانه

  2. ناشناس

    بابا ول کنید دیگه دست بردار نیستید حالا بیرانوند اصلاح طلب اگر کاری واسه مردم انجام داد اگه تونست درست وحسابی صحبت کنه اسمش وبزارید نماینده حالا محمودوند حداقل میتونست واسه این مردم شهر قدمی برداره متاسفانه ما همش به فکر حزب سیاسی هستیم به فکر این مردم درمانده نیستیم

  3. کامبیز نجات پور

    بارها در زمان تبلیغات در همین سایت نوشتم حساب منفعت طلبان و انحصار طلبان را از اصلاح طلبان جدا کنید
    آقایان منفعت طلب و انحصار طلب بعد از چندین دوره شکست خودشان هم احساس شرم نمیکنند چون کماکان دنبال منفعت شخصی خودشان هستند نه جریان و گروه و توسعه و بیکاری جوانان

  4. محمد

    با سلام . جناب آقای کنعانی شما اولا جز اصلاح طلبهای استان نیستی . کسی میتونه این حرفها رو بزنه که در استان باشه . ضمنا شما تابع دستور پدر خانمتان جناب آقای حیدری مقدم هستی در دور اول با مومنی بود که این بنده خدا را بیچاره کردن در دور دوم با خانم محمدی بودید که این یکی رو هم بیچاره کردید . شما در این متن از خانم محمدی حرف زدی میشه از شما بپرسم خانم محمدی …… چی بوده ……. چی بوده که الان تغییر داده به ……………………الان………….. مدعی است . شما که از همه جا بی اطلاع هستی ایشون رو وقتی شورای اصلاحطلبان دعوت کردن فهمیدن که دروغ میگوید و فقط اومده رای بیاره و فکر ……..خودش باشه . اونموقع بود که ایشون را تایید نکردن . شما حق هیچ گونه اظهار و نظری نداری . شما یک وکیل هستی و در تهران ساکنی . پس برای کسانی که در این استان هستن و دارن این استان را میسازند اظهارو نظری نکنید و سرت تو لاک خودت باشه . شما که همیشه رد صلاحیت میشی مانند پدر خانمتان . پس خاموش باش .

  5. رضا

    احسنت

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان