شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » شیخ بابایی در زمره مبارزین بزرگ انقلابی بود

مراسم بزرگداشت lمرحوم حجت‌الاسلام شیخ بابایی با حضور جمعی از مسئولین استانی در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد.به به گزارش بلوطستان بلوطستان مراسم حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی بابایی ظهر در حالی  در حوزه کمالیه خرم آباد  با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد ،استاندار لرستان و جمعی از مسئولین استانی و مردم خرم آباد برگزارشد که  در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری امام جمعه پلدختر بر عدم سو استفاده برخی سیاسیون در مراسم ترحیم شیخ بابایی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برخی ورشکستگان سیاسی در مراسم ترحیم شیخ بابایی به دنبال عقده گشایی بودند ،افزود: انتظار می رود در چنین مراسمی هایی که به نام عالم است و کسانی که به دین خدمت کرده اند و در استقرار انقلاب و تفکر امام زحمت کشیدند باید از آنها به عنوان علم و عالم یاد شود نه اینکه افرادی بیایند با حرف های سیاسی که در شان اینچنین جلساتی هم نیست به عنوان دید سیاسی استفاده کنند.

وی بیان کرد: مرحوم شیخ بابایی از جمله کسانی بودند که خدمات بسیاری  ارزنده ای در شهرستا ن پلدختر  از جمله احداث حوزه علمیه امام صادق (ع) ، مسجد های متعددی و خدمات دیگری در ترویج فرهنگ حق تشیع انجام دادند.

امام جمعه پلدختر گفت: قلم و نوشته عالم می تواند باعث زنده نگهداشتن او شود لذا عالم کسی  را که در راه ترویج تفکر شیعه قدم برداشته است  قابل تکریم است چه در قید حیات باشد و چه نباشد چون بر اساس فرمایشات معصومین سخن گفته است.

وی افزود: مجاهد و رزمنده  در راه حق و کسانی که انقلابی هستند و در دفاع از انقلاب جان خود را فدا می کنند و با خون و مجاهدت خود سعی می کنند که فرهنگ حق ترویج ادا شود .

حجت الاسلام والمسلمین سوری گفت: مرحوم شیخ بابایی جز عرفایی بزرگ بودند قبل از انقلاب فعالیت های زیادی در راستای دفاع از امام انجام دادند . وی تصریح کرد: این روحانی مبارز در استان لرستان کناربزرگانی چون  شهید رحیمی در راه اسلام فعالیت داشته و چهره ای شاخص و مبارزه و مورد احترام بود .

.

  1. نیشخند

    بینی و بین الله فکری به حال عکساتون بکنید!با گوگل که صفحه تون رو باز می کنیم،تمام صفحه رو می گیرن.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان