شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » صداوسیمای لرستان به روز نیست،خود را جمع کند

۲۰۱۵۱۰۰۲_۱۲۲۰۵۵

امام جمعه پل دختر گفت: اگر رسانه ایی به روز نباشد مخاطبنش را از دست خواهد داد. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با انتقاد شدید از نحوه عملکرد صداوسیمای لرستان افزود: در عصری که عصر انفجار اطلاعات است اگر رسانه ایی نتواند وظیفه اش را به خوبی انجام دهد مخاطبینش را از دست خواهد داد.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه آنچه در یک رسانه بسیار مهم است به روز بودن است،افزود: صداوسیمای لرستان به روز نیست و در بیان اخبار خلاف واقع عمل می کند. وی پوشش اخبار پلدختر توسط صداوسیما را مورد انتقاد قرار داد و گفت: یک روز صداوسیما خبر دوره چگنی را پخش می کند اما تصویر مربوط به پل دختر را انعکاس می دهد و در روز دیگر خبر امر به معروف پل دختر را خیلی کوتاه پخش می کند و تصویر مربوط به دوره چگنی را پوشش می دهد.

حجت الاسلام سوری تصریح کرد: نماز جماعت مربوط به پلدختر را در مسجد جامع پخش کرده اند که مورد اعتراض مردم قرار گرفته و حتی طی تماس تلفنی و حضوری مراتب اعتراض خود را به من ابراز کردند.

وی گفت: شش ماه است امام جمعه پلدختر عوض شده گویا مدیر کل صداوسیمای لرستان و مجموعه تحت مدیریتش به روز نبوده و بی اطلاع هستند.امام جمعه پلدختر خاطر نشان کرد: خطاب به اینها باید گفت این تذهبون.وی افزود: صداوسیمای لرستان باید واقع بین باشد و حقایق را قبول کنند.

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه می گویند بیش از ۹۰درصد از برنامه های صداوسیما رضایت دارند اما معلوم نیست این رضایت مندی در کدام بخش از برنامه های صداوسیمای لرستان است.

وی اضافه کرد: صداوسیما ی لرستان خود را جمع کند و پاسخگو باشد.امام جمعه پلدختر افزود: شاید مسائل و مشکلات را به گوش مسئولین صداوسیما نمی رسانند و کاری می کنند مسئولین بالا از مسائل با خبر نشوند.وی ادامه داد: صداوسیمای لرستان از حرکت لاک پشتی خارج شود.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مشکل مصلی اشاره کرد و گفت: مسئولین استانی مشکلات مصلی پلدختر را ببینند .وی با اشاره به تایید حکم اعدام شیخ نمر روحانی شیعه گفت: نمر ندای حق طلبی شیعهیان را در عربستان بیان می کند و به دنبال احقاق حق شیعیان بوده و باید تمام ملت های حق بین و کشورهای مسلمان مانع اجرای این حکم توسط مسئولین و حکام بی دین عربستان شوند.

امام جمعه پلدختر ملت ایران را ملتی شهادت طلب دانست و گفت: ملتی که تابع قرآن و امام حسین است در مبارزه با استکبار کوتاه نمی آید. وی افزود: ملت شهادت طلب ایران از تهدید نمی ترسد.

وی پذیرش مذاکرات توسط آمریکا و کشورهای غربی را نشانگر قدرت دفاعی ایران ارزیابی کرد و افزود: مردم ایران باید در مقابل تفرقه های دشمنان هوشیار باشند.وی به سالروز ۱۳آبان روز ملی مبارزه با اسیتکبار جهانی اشاره کرد و گفت: حرذکت نمادین ۱۳آبان و راهپیمایی مردم دراین روز با توجه به سالروز تسخیر لانه جاسوسی و تبعید حضرت امام خمینی “ره”باید پرشورتر از سالهای قبل برگزار شود.

  1. ناشناس

    صداو سیمای لرستان همانگونه که حاج آقا گفته باید خودش را جمع کند چون از قافله عقب افتاده و خبرهایش از سایت ها هم عقب تر است

  2. نصیری

    همیشه مرسوم بوده تلویزیون سراسری نماز جماعت آیت اله بهجت یا افرادی که در قید حیات نیستند را هم پخش می کند آیا به نظر امام جمعه محترم باید به تلویزیون گفت به روز نیستید و چرا تصویر افرادی را پخش می کنید که در قید حیات نیستند؟

  3. نصیری

    با منطق و واقعیت مسایل را دنبال کنیم بهتر است

  4. ناشناس

    مشکل مردم بیکاری است و دردی که فراموش شده است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان