شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » آمادگی دستگاه‌ها در صورت وقوع حوادث احتمالی بارش‌ها

۲

جلسه مدیریت بحران شهرستان پلدختر دقایقی پیش برگزارشد. به گزارش بلوطستان فرماندار پلدختر در این جلسه بر آمادگی صدرصدی دستگاههای عضو بحران شهرستان تاکید کرد. “نوراالدین در منان “با بیان اینکه به دلیل وقوع بارندگی در ۴۸ساعت گذشته خساراتی به بخش های راه ها و معابر و باغات و کشاورزی و همچنین موتور تلمبه های حاشیه رودخانه کشکان وارد شده است،افزود:دستگاههاموظفند در سریعترین زمان ممکن گزارشی از خسارات بارش ها و سیلاب های ۴۸ساعت گذشته تهیه و به فرمانداری ارائه کنند.
فرماندار پلدختر تصریح کرد: بخشداران با همکاری دهیاران و شوراها برآوردی اولیه خسارات بارش ها را در روستاها داشته باشند.وی گفت: پلدختر در معرض سیلاب و آب گرفتگی قرار دارد و باید نقاط آسیب پذیر سطح شهر که در معرض سیلاب هستند امشب رفع شوند.
فرماندار پلدختر اظهار داشت: مدیران در مواقع بحران باید اطلاعات دقیق از وضعیت شهرستان داشته باشند. وی تصریح کرد: اشراف کامل در حوزه عمل بسیار با اهمیت است.
نورالدین درمنان خاطر نشان کرد: در مواجهه با مشکلات و بحران های احتمالی نباید مدیران شهرستان را ترک کنند و در صورت ترک کتبا با ذکر دلیل و تعین جانشین به فر مانداری اطلاع رسانی کنند.وی گفت: در بارش های اخیر علیرغم خسارات مادی ،خسارت جانی خوشبختانه نداشته ایم .
وی همچنین بر اطلاع رسانی امور عشایر در خصوص احتمال ووقع سیلاب و خسارات احتمالی به عشایر تاکید کرد.

  1. فاطیما

    با نهایت تاسف مصیبت وارده را به همشهریان کوهدشتی تسلیت میگویم

  2. حسین

    خیلی عالی بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان