شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » عبدالهی به خرم آباد آمد ، جابجایی های دیگر در راه است

photo_2017-02-04_01-33-50

استاندار لرستان گفت: باید به زیرپوست شهر و آسیبهایی همچون اعتیاد، فقر، بیکاری و حاشیه نشینی در خرم آباد توجه جدی شود. به گزارش بلوطستان هوشنگ بازوند در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری خرم آباد افزود: آقای خجسته پور در طول بیش از سه سال گذشته فرمانداری خرم آباد را به نحو احسن اداره کرد و آقای عبدالهی هم سابقه ای درخشان در حوزه مدیریتی دارد.

photo_2017-02-04_01-34-15

وی با بیان اینکه اولویت اصلی استان لرستان معیشت و اشتغال است،افزود: انتظار از آقای عبدالهی این است که برای توسعه شهر خرم آباد همکاری خوبی با شورای اسلامی شهر و شهرداری خرم آباد داشته باشد . استاندار لرستان گفت: هرچقدر  آسیبها افزایش یابد سرمایه اجتماعی نظام هم تضعیف می شود.
وی ادامه داد:  توسعه یافتگی  افزایش درآمد سرانه مردم است و اگر این کار انجام شود آن وقت می‎توانیم بگوییم توسعه رخ داده است.وی اضافه کرد: ساختمان فعلی فرمانداری خرم آباد  ساختمانی نامناسب است و باید ساختمان فعلی با یک ساختمان جدید جایگزین شود.

photo_2017-02-04_01-34-07

استاندار لرستان گفت: سرپرست جدید فرمانداری خرم آباد باید از ظرفیت نمایندگان مرکز استان به خوبی استفاده کند زیرا دو نماینده فعلی خرم آباد هر دو از نمایندگان فعال هستند.
بازوند افزود: مهم ترین رسالت فرماندار جدید توجه به اجرای قانون، امنیت انتخابات، افزایش مشارکت مردم در انتخابات و نیز سلامت انتخابات است.استاندار لرستان خاطر نشان کرد: مردم مقصر محرومیت لرستان نیستند بلکه مسئولان و کم‎کاری آنان مقصر بوده ولی نمی‎خواهیم این موضوع را قبول کنیم. استانی با ظرفیت‎های بالا و ثروتمند هستیم که باید از آنها در جهت توسعه بیشترین بهره‎وری را داشته باشیم.

photo_2017-02-04_01-34-00

بازوند به صنایع راکد استان نیز گریزی زد و گفت: با فروش برخی کارخانجات در حق شهرستان خرم‎آباد و استان ظلم شده و آنها حق لرستان بوده که متأسفانه جابجا شده‎اند.

استاندار لرستان با اشاره به افتتاح فاز اول انتقال آب کاکارضا به خرم‎آباد که با حضور وزیر نیرو انجام شد، اضافه کرد: فاز دوم این کار به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

استاندارلرستان به برخی صحبت‎های مطرح شده مبنی بر اینکه لرستان از لیست استان‎های محروم حذف شده اشاره کرد و گفت: : چنین موضوعی صحت ندارد و هر کسی در این زمینه سند و مدرکی دارد به من نشان دهد.

photo_2017-02-04_01-32-07

وی گفت:همه مدیران و ادارات استان همیشه باید مدافع تقویت سرمایه گذاری باشند و سیستم بوروکراسی اداری نیز در زمینه جذب سرمایه گذار سخت گیریها را کنار بگذارد. استاندارلرستان ادامه داد: بیکاری در استان لرستان بدون افزایش سرمایه گذاری و تولید ثروت توسط بخش خصوصی رفع نخواهد شد.
وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم یک ظرفیت و یک فرصت خوب برای سازندگی در استان لرستان است و مدیران باید از این فرصت استفاده کنند و متأسفانه برخی مدیران نیز کم کاری میکنند که نوعی فرصت سوزی است.

گفتنی است در پایان اسداله عبدالهی رسمآ به عنوان فرماندار جدید خرم آباد معارفه شد. اسد عبدالهی دانشجوی دکترای جامعه شناسی سیاسی است و پیش از این بعنوان فرماندار ازنا فعالیت می کرده است . او در دوره اصلاحات نیز چهار سال فرماندار کوهدشت بوده و مدیرکلی امور اجتماعی استانداری لرستان را نیز در کارنامه دارد.

پیش از این بلوطستان در اواسط هفته جاری به عنوان اولین رسانه استان لرستان از معرفی اسد عبدالهی به عنوان فرماندار جدید خرم آباد خبر داده و حتی از برخی جابجایی های دیگر در بین فرمانداران لرستان خبرداده بود که این اخبار موثق در روزهای آتی پس از تحقق خبر نخست در خصوص فرمانداری خرم آباد محقق خواهند شد.

فرماندار جدید خرم آباد نیز در سخنانی کوتاه گفت: فرماندار سابق خرم آباد عملکرد خوبی داشته و کارهای اجرایی مطلوبی را در سطح شهرستان خرم آباد انجام داده است. اسد عبدالهی افزود: وامدار استاندار لرستان و دولت روحانی هستم.وی ادامه داد: امیدورام که بتوانم پاسخ اعتماد استاندار لرستان را در مدت فعالیت در فرمانداری خرم آباد بدهم و ایشان را سربلند و در پیشگاه خداوند رو سفید باشیم.

عکس ها از ایمان بیرانوند

  1. ناشناس

    فرماندارپلدخترکی معرفی میشه آقای پیشگو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. شهروند دلفانی

    مثل اینکه دیواری کوتاه تر وراحت تر از شهرستان دلفان برای جبهه پایداری وجود ندارد اینکه میزایی فرماندار دلفان شود با عث بهت وحیرت مردم دلفان خواهد بود ترا خدا مدیران کوهدشتی دست از سر ادارات دلفان بر دارند که عواقب خوبی ندارد.

  3. نورآبادی

    شهرونددلفانی تخریب نکن میرزایی هم آنجا نمی آید از ایشان بهتری هم آنجا نمی آید ایشان در دولت اصلاحات معاونت سه فرمانداری بوده است در صورتی که بقیه آن زمان عددی نبوده اند

  4. کو هدشتی

    عین وافعیت است مگر دلفان قحط الر جال است اکثر بخشداران و فرمانداران دلفان کو هدشتی بودند حقیقت تلخ است.

  5. نورآبادی

    کوهدشت و نورآباد هم فرهنگ و برادرند و فرقی ندارد کدامیک فرماندار شوند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان