شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » عدم حمایت عبدی از کاندیدای انتخابات خرم آباد در مرحله دوم

به گزارش بلوطستان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی همچون ادوار گذشته به مرحله دوم کشیده شد با این تفاوت که این بار بر خلاف ادوار نهم و هفتم که یک نماینده از سوی مردم در مرحله اول و دو نفر دیگر نیز برای تعیین نماینده دوم خرم آباد به مرحله دوم کشیده می شد،چهار نفر شامل محمد بیرانوندی ،محمدرضا ملکشاهی راد،اعظم محمدی نیا و مرتضی محمودوند برای تعیین دو نماینده مرکز استان به مرحله دوم راه پیدا کرده اند.

در مرحله اول ابراهیم آقامحمدی نماینده دوره نهم خرم آباد ترجیح دا د تا در انتخابات این حوزه شرکت نکند و ایرج عبدی نیز با کسب ۱۸هزار و ۹ رای از مجموع ۲۵۸هزار و ۸۵۷رای در جایگاه هشتم قرار گرفت.این نماینده عضو فراکسیون رهروان ولایت اینک که نتوانسته است به مرحله دوم راه پیدا کند با صدور بیانیه ای کوتاه از عدم حمایت خود از کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم خبر داده است. متن این بیانیه کوتاه به این شرح است:

?سلام و تبریک سال نو محضر همه عزیزان، به احترام همه عزیزان طوایف مختلف و حامیان محترم کاندیداها ی محترم ، اینجانب از اظهار نظر و حمایت از هرکدام از عزیزان معذورم و از برادران و خواهرانی که هرکدام به اینجانب در طول انتخابات محبت داشته توقع دارم در انتخابات مرحله دوم شرکت نموده و به افراد اصلح تر رای بدهند.

⚡️اینجانب بعنوان فرزند کوچک لرستان و ملت ایران و وکیل ملت بزرگ ایران در این چهار سال تمام تلاشم را در مجلس نهم برای وضع قوانینی گذاشتم که قوم بزرگ لر و مردم شریف و مظلوم حوزه انتخابیه ام از آن محروم بودند، همواره از فعالترین نمایندگان دور نهم بودم و حتی یک ساعت از وقت ملت شریف را با غیبت هدر ندادم، بیش از ۱۳ بند قانون برای استان و حوزه انتخابیه ام( خرم آباد و چگنی) تصویب کردم، که سالیان سال ثمره ی خیر آن برای استان خواهد ماند.

⚡️نتیجه ی تصویب این قوانین آنقدر سریع بود که در همین سال های اخیر سرمایه های هنگفت و میلیاردی از خزانه ی دولت و بخش خصوصی را در پی اجرایی شدن ماده ی ۱۸۰ ، قانون معافیت مالیاتی ۲۵ ساله، قانون ایجاد صندوق ویژه گازرسانی روستایی و … به دنبال داشت و در بعضی از حوزه ها دست مدیران اجرایی استان را در سال های سخت تحریم چنان پر نمود که هرگز اینچنین افزایش بودجه ای را بخود ندیده بودند.

⚡️اینجانب در پیشگاه خداوند باری تعالی قسم یاد می کنم که تمام توانم را برای ملت مظلوم لرستان گذاشتم، کمال پاکدستی را بجا آوردم و هرگز از نمایندگی مجلس برای خود استفاده ای را نداشتم. به این مردم شریف افتخار می کنم و امیدوارم نمایندگان دور دهم گام های بلندتری را برای رشد و توسعه لرستان بردارند.

?در سال نو برای همه عزیزانم از درگاه خدا وند متعال آرزوی سلامتی، رزق و روزی حلال و عاقبت به خیری در خواست دارم.درشکفتن جشن نوروز برایتان در همه ی سالها سرسبزی جاودان ،شادی ،اندیشه ای پویا ،آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم./ایرج عبدی

  1. مجید نصیری

    اقای عبدی عاقبت پشت پا زدن به اصلاحات رو دیدی با اسم اصلاح طلب رفتی و یکبار داد اصلاحطلبی در مجلس نزدی

  2. شیخ مکانی

    حمایت هم می کرد تاثیری نداشت

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان