شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » عمل گرایی و برنامه‌محوری دست‌آورد آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید

MRN_17731

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حاشیه افتتاحیه سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور از عمل گرایی ،دوری از حواشی ، افراط و تفریط ؛برنامه محوری و حرکت های علمی و کارشناسی به عنوان مهمترین دستاورد آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید یاد کرد و گفت : اجلاس روسای آموزش و پرورش بزرگترین ظرفیت را برای هم اندیشی ، تبادل تجربه و تضارب اندیشه مدیران و روسای آموزش و پرورش فراهم می کند.

به گزارش بلوطستان گودرز کریمی فر افزود : اجلاس روسای آموزش و پرورش می تواند در تدوین نقشه راه ،نظام مندی آموزش و پرورش ، بهره مندی از تجارب دیگران ،ارائه راهکارهای علمی و منطقی  و شناخت چالش ها ،آسیب ها و فرصت ها موثر واقع شود .  وی خاطر نشان کرد : با عنایت به سیاست محوری  برنامه محوری و حرکت های علمی و پژوهشی در آموزش و پرورش این اجلاس کمک شایان توجهی به مدیران آموزش و پرورش  خواهد کرد تا در ادامه مسیر خطیر تعلیم و تربیت طبق نقشه راه حرکت کنند .

کریمی فر ادامه داد : آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید با رویکرد عمل گرایی و دوری از شعار زدگی  تا حدود زیادی توانسته است مطابق با معیارهای قابل قبول حرکت کرده و در بارورکردن استعدادهای دانش آموزان تاثیر گذار باشد . وی تاکید کرد : تسلط و احاطه علمی وزیر محترم آموزش و پرورش هم خود گواه روشن دیگری براین مدعاست و نشان می دهد که آموزش و پرورش رسالت و مسئولیت خود را درست تشخیص داده و جهش علمی و فرهنگی را با سرعت قابل قبولی ادامه داده است  کریمی فر تصریح کرد : اجرای موفقیت آمیز طرح رتبه بندی معلمان ،  درخشش دانش آموزان ایرانی در المپیادهای علمی جهانی ، رقابت های علمی ،پژوهشی ،فرهنگی ،هنری و ورزشی و به اهتزار درآمدن نام ایران در میادین جهانی بیانگر نگاه برنامه محوری است که نوید بخش آینده درخشان و بالنده آموزش و پرورش  جمهوری اسلامی ایران است .

کریمی فر در پایان از پیوند بین مراکز تصمیم گیری آموزش و پرورش با نخبگان علمی ،پژوهشی و فرهنگی  تحت عنوان ( اتاق خلاقیت فکری و ایده پردازی )، کسب جایگاه  سوم کشور در رتبه های تک رقمی کنکور سراسری سال ۹۳( رتبه ۴و ۶رشته علوم تجربی )وکسب مقام نائب قهرمانی دانش آموزان لرستان در مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور (ژیمناستیک ) به عنوان برجسته ترین توفیقات حوزه کاری تحت مدیریت خود نام برد.

  1. شهروند

    مافکرکردیم دراجلاس این سخنرانی بعمل آمده است ولی ظاهرا” مسائل حاشیه ای درحاشیه اجلاس مطرح شده-ای کاش بجای حرفهای قشنگ ؛عمل های قشنگ را شاهدبودیم/منتظراستیضاح وزیرمحترم وزیرمجموعه هستیم

  2. نامدار

    آقای کریمی خسته نباشی اوضاع آموزش و پرورش از آن چه شما فکر می کنید خیلی خراب تر است شما فقط حرفهایتان قشنگ است دریغ از عمل . فقط یک سوال را جواب بدهید اضافه کار اسفند ماه همکاران اداری چی شد ؟؟/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان