شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » غضنفری بر صندلی سابق کورانی فر تکیه زد

مهرداد غنضفری به عنوان معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری معرفی شد.به گزارش بلوطستان در مراسم معارفه غضنفری که با حضور  بازوند استاندار لرستان ، معاونین استاندار و جمعی از مدیران و کارکنان استانداری تشکیل شد استاندار لرستان با بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید در زمینه توافق هسته ای و تحقق وعده ریاست جمهوری برای حل و فصل پرونده هسته ای ایران در شورای امنیت، گفت: به نتیجه رسیدن برجام ، ماحصل به ثمر نشستن خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هسته ای بوده و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این عرصه با حمایت های بی بدیل مقام معظم رهبری و همدلی و همراهی همه مردم به دست آمده است.

استاندار لرستان  در خصوص دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با ذکر این نکته که اجرای مر دقیق قانون تضمین کننده حق الناس است گفت: رعایت اصل بی طرفی توسط کلیه دستگاههای اجرایی  ، اعضاء هیأت های اجرایی  و هیأت های نظارت می تواند عامل مشارکت و حضور پر شور مردم در این عرصه سرنوشت ساز شود.

بازوند در خصوص ساختار جدید استانداری و ایجاد معاونت جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی با بیان اینکه بخش عمده ای از وظایف دو معاونت سابق برنامه ریزی و توسعه مدیریت و منابع انسانی در این معاونت قرار گرفته است گفت: برای انتصاب معاون جدید چندین گزینه مختلف مطرح شد که نهایتاً با توجه به اهمیت ویژه ای که برای حضور مدیران بومی قایل هستیم و با توجه به موفقیت های قابل توجه و کارنامه درخشان آقای غنضفری ، ایشان به عنوان معاون جدید  هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی انتخاب گردید.

گفتنی است مهرداد غضنفری که از دی ماه سال ۹۲ تا کنون ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان را بر عهده داشت طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی منصوب گردید.

متن حکم صادره از سوی وزیر کشور به این شرح است:

جناب آقای مهرداد غضنفری امرایی

سلام علیکم

بنا به پیشنهاد استاندار محترم لرستان و با توجه به تایید معاونین توسعه مدیریت و منابع هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزات کشور به موجب این حکم به سمت معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان منصوب می شوید.

امید است در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل به کلیه نهادها ، سازمان ها و دستگاههای کشوری و لشکری استان و بهره گیری استعدادها و توانمندی ها نیروهای لایق ، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت مطبوع نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید .

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین  رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور

  1. محسن

    کوهدشتی ها ..

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان