شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » غیربومی های ناشناس یا دوستان گرمابه و گلستان

url.jpeg copyافزایش اندازه قلم
 
طی مراسمی با حضور مدیرکل سازمان بهزیستی استان لرستان ،امام جمعه ،  فرماندار و جمعی از مسئولان محلی ، رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان پلدختر معرفی شد .امام جمعه پلدختردر این مراسم گفت: آنچه در روایات اشاره شده خدمت رسانی است و انسان هنگامی که مسئولیتی دارد باید به مردم خدمت کند زیرا مسئولیت هم خدمت است و هم تهدید به شمار می رود .

به گزارش بلوطستان به نقل از کاسیت حجت الاسلام محمد سوری افزود: اگر انسان بتواند خدمت کند و این کار را انجام ندهد و  به وظیفه خود عمل نکند تهدید است واز طرف دیگر مسئولیت فرصت است که در فضا و فرصتی که نظام اسلامی ایجاد کرده ، خدمت کند .فرماندار پلدختر نیز گفت: تودیع و معارفه یک تولد و یک مرگ است و زمینه ساز آن تولد است که باید خدمت کنیم و از تودیع دلتنگ نشویم .
نورالدین درمنان افزود: وقتی انسان ورود پیدا می کند و قرار است مسئولیت اداره ای را عهده دار شود باید بتواند گره ای را بگشاید و خدمت بی منت انجام دهد که این خدمت به جامعه معلولان خیلی ارزشمند است .
مدیر کل سازمان بهزیستی استان لرستان گفت: توسعه و آسیب های اجتماعی با معلولیت ها رابطه مستقیم دارد یعنی هر چه جامعه توسعه یافته تر باشد ، میزان آسیب های اجتماعی کمتر و میزان معلولیت ها نیز کاهش می یابد و عکس این موضوع هم صادق است .اسدالله حیدری افزود: کار و حیطه فعالیت بهزیستی تنها به معلولیت ها خلاصه نمی شود بلکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی هم از وظایف ذاتی این سازمان است .در این مراسم  ، برزو الیاس زاده  به عنوان رییس جدید اداره بهزیستی شهرستان پلدختر معرفی شد و از خدمات  ۱۶ ماهه فریدون شعاعی رئیس پیشین این اداره قدردانی شد.برزو الیاس زاده ، قبل از این انتصاب رئیس مجتمع خدمات بهزیستی شهید فیاض بخش خرم آباد را به عهده داشته است.

به گزارش بلوطستان به نظر می رسد درحالی که تغییر مدیران امری بسیاری بدیهی به شمار رفته و برای محکم کردن کمربند مدیریتی دولت این امر طبیعی و حق مسلم مدیر ارشد دولت تلقی می شود اما پس از چند تغییر خوب و قابل دفاع در تیم مدیریتی فرماندار پلدختر روند خزنده حضور افراد غیر بومی و بعضا ناشناخته که پیش از انتصاب آنها به عنوان مدیران جدید دستگاههای اداری پلدختر از کمترین سابقه مدیریتی برخوردار هستند آغاز شده  به طوری که این افراد غیربومی ناشناس یا سوابق قابل اتکایی نداشته و یا در جای دیگر سابقه مدیریتی داشته اند این سوابق در قیاس با مدیریت شهرستانی مثل پلدختر غیر قابل جلوه می دهد البته در نگاهی دیگر احتمالا این افراد از دوستان و نزدیکان تصمیم گیرندگان پشت پرده این انتصاب ها محسوب شوند.

گرچه در بین افراد بومی حامی دولت ر شهرستان افراد با تجربه و شایسته کم نیست اما شاید حکایت این تغییرات راباید حکایت غیربومی های ناشناس یا دوستان گرمابه و گلستان نام نهاد.

  1. محمدی

    مگر قحط الرجال است که می روند از دهات های لرستان آدم میارند اما به نیروهای پلدختر بی توجهی می شد هیچ هم حق دولت یست که هر وقت دلش خواست تغییر دهد انتخابات نزدیک است آقای رئیس

  2. اصلاح طلب

    کرم اله نظری،عزت بیرانوند،غلامرضا نصیری،ماشاله زیدی،اصغر الهیاری،عیسی رشنو،مجتبی امیدی و دهها اصلاح طلب دیگر چرا از خوان تدبیر و امید محروم ماده اند آقای درمنان ؟

  3. غریب

    با سلام
    زمانی که از شهرستان همسایه برای شهر مظلوم ومحروم پلدختر مدیر سوغات می آوردند مگر نبودتان؟؟زمانی که پلدختر ما به لکستان تبدیل شده بود مگر نبودتان؟؟اون موقع هم دانشمند بودید.اون موقع هم اعتراض میکردید.اونموقع هم رسانه ی ندای لرستان را داشتید پس چرا سکوت کردید؟؟؟مدیران سابق چند سال سابقه مدیریتی داشتند؟؟؟
    زمانی رییس جمهور متبوع . در مجلس فرمودند :”مدرک یک کاغذ پاره ای بیش نیست و اصل کارایی فرد است.” در عین حال جناب آقای الیاس زاده دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مشاوره و راهنمایی از دانشگاه علوم تحقیقات کرمانشاه و دارای ۱۵ سال سابقه خدمت در بهزیستی لرستان است.

    • بومی درد آشنا

      بسیار زیبا نوشتی غریب جون-
      ان شاالله از ابتدای سال ۹۵ دیگه این جملات(که جناب غریب فرمودند) را با عنوان نقل قول نماینده ی «سابق» (تکرار میکنم :سابق) بیان میکنیم.

    • 1394

      دستاورد دکتر کاییدی بومی سازی مدیریتی بود
      امید کاییدی،پناهنده برق،جودکی گاز،حقی پور هلال احمر،کرموند شبکه،عزیزی بخشدار،قهرمانی بخشدار،نصرالهی معاون فرماندار،چراغی بخشدار معمولان،خدایی و صحراگرد کمیته امداد،محمودوند و دیناروند آموزش و پرورش،محمودوند بنیادشهید/،حیدرپور مخابرات،پورکایید آب،بهاروند آبفار،کوشکی دامپزشکی،میرزایی منابع طبیعی ،ناظری پست،هدایتی بازرگانی،قدم پ=ور پیام نور،دریکون آزاد ،دانژه برق معمولان و…همه بومی هستند اما دولت مث اینکه دلش می خواهد غیربومی هابیایند پلدختر

  4. رضاجودکی نژاد.از طرف بلوطستان

    جناب دارایی آقای الیاس زاده از نیروهای باسواد فرهیخته واز نیروهای جوان واخلاق مدار حامی دولت بوده ودر عین حال به خاطرآن بخش از خصلت های پاک ایلیاتی که باعث می شود خون هر لر از الشتر تا پلدختر از خرم آباد تا کوهدشت در رگش بجوشد به پلدختر عرق وعلاقه خاصی دارد…فرماتدار پلدختر یکی از بهترین گزینه ها را برای مدیریت شهرستان انتخاب کرده است وباید به وی تبریک گفت …..درود بر جناب درمنان …..

    • اصلاح طلب

      من با این موضوع کام موافقم نباید به بهانه تغییر نیروی ضعیف را بیاوریم و جانشین آدم های کنیم که فقط جرم شان عدم همراهی فکری است

  5. مش مقلی

    سلام دوستان گله نکنید آقای درمنان خود ……….ومطمئن باشید به پشتوانه غیر بومی ها و بومی های بی تعصب این روند را ادامه می دهد و…

  6. کارمند اب و فاضلاب معمولان

    واقعا ما کارکنان اب و فاضلاب پلدختر و معمولان هم دست مهندس درمنان را میبوسیم و هم دست مهندس کرموند را .چون خدا وکیلی مهندس شمس الدین صارمی نزاد خرابه ای تحویل گرفته است ولی در این مدت کوتاه یک ماهه مثل ستاره ای در تاریکی میدرخشد و دولت تدبیر و امید در شهرستان که عالی ترین نماینده ان مهندس عزیز و دوست داشتنی مهندس درمنان است با انتخاب این گونه مدیران توانمند و متخصص بزرگترین خدمت را به شرکت اب و فاضلاب و مجموعه دولت نموده است ….مهندس درمنان تشکرو باز هم تشکر و بینهایت تشکر که روح امید در دولت تدبیر و امید و عقلانیت و منطق را در شهرستان به ارمغان اورده ای…..از دولت تدبیر و امید و منطق و عقلانیت هم این انتظار میرفت

  7. کارمند اب و فاضلاب معمولان و پلدختر

    واقعا ما کارکنان اب و فاضلاب پلدختر و معمولان هم دست مهندس درمنان را میبوسیم و هم دست مهندس کرموند را .چون خدا وکیلی مهندس شمس الدین صارمی نزاد خرابه ای تحویل گرفته است ولی در این مدت کوتاه یک ماهه مثل ستاره ای در تاریکی میدرخشد و دولت تدبیر و امید در شهرستان که عالی ترین نماینده ان مهندس عزیز و دوست داشتنی مهندس درمنان است با انتخاب این گونه مدیران توانمند و متخصص بزرگترین خدمت را به شرکت اب و فاضلاب و مجموعه دولت نموده است ….مهندس درمنان تشکرو باز هم تشکر و بینهایت تشکر که روح امید در دولت تدبیر و امید و عقلانیت و منطق را در شهرستان به ارمغان اورده ای…..از دولت تدبیر و امید و منطق و عقلانیت هم این انتظار میرفت

  8. رضاجودکی نژاد.از طرف بلوطستان

    درپاسخ به آقای محمدی …دوست عزیز این دوستان که اسم بردید کاملا انسانهای محترمی هستند واز دوستان وآشنایان نزدیک بنده هستند ولی درحقیقت معلم هستند ونه نیروی درون این سازمان ..بهتر است این دوستان به شغل معلمی خود بپردازند وهر اداره از نیروی های درون سازمانی خود استفاده کند….واین رسم بد که معلمان حس مالکیتشان برادارات از بین برودوبرای همیشه فقط معلمی کنند……

  9. ستی

    درود بر آقای فرماندار، مرد عمل.آقای محمدی تحصیل کرده های پلدختر هم همان دهاتی هایی هستند که شما آنها را با بی احترامی مورد خطاب قرار داده اید.

  10. دایی جان

    عباس دارایی عزیز
    تا دیروز خو تبلیغات میکردی برا رشیدی فرماندار غیربومی،(فرماندار=نفر اول سیاسی شهرستان).
    رئییس اگه بومی باشه که خیلی خوبه وبهتره ولی اگه غیربومی کاربلد باشه،مشکلی پیش نمیاد

    • عباس دارایی

      باسلام
      اولا من بوق تبلیغاتی هیچ احدی نبوده ام ،سلسله مطالب اینجانب در نقد آقای رشیدی در اقتصاد لرستان هنوز هم آرشیوشان موجود است،گرچه با ایشان ارتباط دوستانه داشته و برای ایشان هر جاباشند احترام قائل هستم.
      دوما:من نگفتم غیربومی بد است منظور این است که وقتی در بین نیروهای بومی حامی دولت افراد نخبه وجود دارد نباید از افرادی استفادهش ود که غیر بومی هستند و ادارات شهرستان به پلکان مدیریتی آنها مبدل می شود.
      ثالثا: در این زمینه حتی نقدهایی نیز به آقای کاییدی نماینده محترم نیز داشته که آرشیو آنها هم موجود است در بحثی که گفتم بومی سازی خوب است اما نباید نیروی ضعیف بکا گرفته شود و در همان مطلب هم گفتم که بومی های ضعیف اصطلاحی که بارها بر آن تکیه کردم.

      • پلدختری ساده

        دورود بر شما آقای دارایی.
        ما که تریبونی نداریم شما زحمت و بکشید. به گوش مسولین برسونید که این شهر هم مدیر داره ومی تونن مدیریت کنن. اقای فرماندار شمااز دوره آدم میارید .درصورتی که بچه های این شهر در استان در سمت های بالایی هستن مثل دکتر خسروعزیزی. مهندس حمید رضا کر موند. مهندس شیرزاد نجفی.گودرز کریمی .

  11. شهروند

    گهی پشت به زین و گهی زین به پشت .
    حالا نوبت ماست جناب دارایی

  12. الف

    آقای دارایی در صدق گفتار شما شکی نیست اما در اشتباهید

  13. یک کلام

    سلام مهم این نیست که طرف غیر بومی است مهم این است که مردمدار ودلسوز باشد مگر مرد بزرگ حاج اقا لروند نهاوندی نبود ایا بعد ۶ماه که رفته اند هر روز ورد زبان مردم پلدختر نیستند …

    • omid

      مدیران را با امام جمعه مقایسه نکنید تغییرات درمنان اشتباه است و می خواهد رای مردم را تحت شعاع قرار دهند ولی مردم مغلوب دولت نمی شود چون این دولت نمی داتند به کجا می رود . پلدخترقحط مدیر است که از دوره و خرم آباد می آورند؟

      • ناشناس

        نشناس
        شما برچه اساسی می گویی تغییرات اشتباه است لطفا دلیل خود بگویید

  14. ابسری. سرنوشت ساز در انتخابات پیش رو

    کتل تری بنیم و شونش /درد کل ای مردم و جونش/ به امید خدا شمارش معکوس تا ۷ اسفند شروع شده است /ارزویم این است که ۸ اسفند را ببینم و ببینم که طرف چطوری حیران و پریشان است

    • عزیزی چم مهر

      آدم خوب است یک کم مودب باشد کاییدی یک کار خوب کرده باشد همین است که با افرادی مثل شماها روی خوشی نشان نمی دهد

  15. علیدوس

    کاییدی نماینده مردم است اگر کل مردم راخوب نشناخت تعدادی از………. راخوب شناخت همانهایی که اگر در روز برای یک قسم هم که شده باید به دروغ بخورند!!اقای درمنان فرمانداری توانا وکارکشته است تا حالا مفید بوده است امیدوارم ازحالا به بعدش هم مفید باشد

  16. ابسری. سرنوشت ساز در انتخابات

    ای کاش الان از دل …. بپرسیم در خصوص شماها ……….که با فتنه گری هایی که کردید چه خیانتی به ایشان کردید (البته این همه تقدیر الهی بود و شما وسیله شده بودید تا حق به حقدار برسد) .مطمئنم شما ها بودید که الان…….. و ما با حمایت قاطع خودمان از حاج سید حمیدرضا کاظمی واشیانی( بزرگ شده تخت شیر واشیان )ثابت خواهیم کرد که ما خواستار تغییر وضع موجود هستیم و میتوانیم ولی شماها مگر فقط نظاره گر باشید

    • شهروند

      شما و ……محترمان از اون دسته ای که داری برای تبلیغ میکنی،انحصارطلب تر هستید و خداروشکر که نیت و افکار انحصار طلبانه و خودبرتر بینی یتان در انتخابات ………. و انتخاب ………برای مردم فهیم پلدختر نمایان شد.

  17. مرادی

    حرف های مخالفین هم باید شنیده شود آقای درمنان تغییر در آستانه انتخابات معنیش چیه ؟

    • ناشناس

      نشناس
      تغییرات یک امر عادی است .. آقای محترم فکر کنم دولتی عوض شده به خدا این دولت خیلی هم زیاد صبر کرد اگر از همان اول ترابی نژاد این نغییرات را انجام می داد الان توقع برای مخالفین دولت ایجاد نمی شد . مگر در دولت قبلی چطور بهترین مدیران را کنار زدند البته نه در پلدختر و آن عده ای که مردم در اجیر خود کرده بودند.

  18. احمد خیری

    بومی نباید حذف شود و غیر بومی بیاید

  19. پلدختری

    سلام به همه.
    راست می گن نیروهای بومی خوبی داریم.تور خدا کسی صدای ما را به داد بالایی ها برسونه.اقای الیاس زاده پسرخوبی هست اما ما هم پسران خوبی تواین شهر داریم.آقای عبدی پاپی الوار،کرم اله نظری،الهیاری ها،امیدی، نصیری ،گلشن و… از این پسران باتجربه مدیریتی هستن. الیاس زاده به حزب ندا وصله وحیدری مدیرکل هم مدیون حزب ندااست که مدیر شده …….

  20. شهروند پرسشگر

    سلام به دوستان.
    اولا، عقب ماندگی دربعضی از نقاط شهرستان ریشه در همین تفکرات سخیف و کوته بینانه برخی از افراد دارد که تغییرات دربدنه دولت را درجهت منافع شخصی خود تعبیر و تفسیر میکنند حال اگر جای این دومدیر (فعلی وسابق) عوض میشد شیون سرمیدادند که بومی ها رفتند غیربومی آمد..
    ثانیا هردولتی چه اصولگرا چه اصلاح طلب چه اعتدال و…نقاط ضعف و قدرت دارد اما نکته اینجاست چرا آنها که قافیه را باختند و ازمردم فاصله گرفتند می خواهندتغییرات معمول رامصادره به مطلوب کنند
    ثالثا، معیار نمره دهی به مدیران عملکرد آنها و رضایت مندی شهروندان و عمل به قانون است نه اینکه قبلا فرهنگی بوده اند یاخیر. فرض که حرف شما درست پس چرا به فرهنگیان که در حال حاضر درمناصب غیر مشغول می شوند اعتراضی نمی شود؟!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان