شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » فرماندار پلدختر : مردم پشتیبان نیروی انتظامی هستند

به مناسبت آغاز  هفته نیروی انتظامی صبحگاه نیروی انتظامی صبح شنبه در فرماندهی انتظامی پلدختر برگزار شد. به گزارش بلوطستان در این مراسم امام جمعه پلدختر با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است ،گفت: وظیفه این نیرو برخورد با مخلین امنیت عمومی و مجرمین است.

وی خواستار همکاری مردم و دستگاههای اجرایی با نیروی انتظامی در بحث تامین امنیت شد و افزود: عمده امنیت حاکم برکشور به عهده نیروی انتظامی است .

حجت الاسلام والمسلمین سوری اظهار داشت: در سایه تلاش های نیروی انتظامی خوشبختانه امنیت خوبی در سطح جامعه حکمفرما شده است که جای تقدیر دارد.وی گفت:نظم و امنیت از شاخصه های توسعه همه جانبه در هر جامعه ای بشمار می رود و خوشبختانه عملکرد نیروی انتظامی از این حیث قابل تقدیر است.

وی نظم و امنیت را یکی از مولفه های مهم توسعه همه جانبه هر جامعه دانست و گفت:برای ایجاد زیر ساخت های توسعه نیروی انتظامی باید با مجرمان و کسانی که جان و مال مردم را به خطر می اندازند به شدت برخورد کند .

فرماندار پلدختر نیز در این مراسم گفت:نیروی انتظامی نیرویی ولایت مدار و مورد اعتماد مردم است. نورالدین درمنان با بیان اینکه مردم پشتیبان نیروی انتظامی هستند،اظهار داشت: ، مردم از نظام اسلامی و نیروی انتظامی به پاس ایجاد امنیت پشتیبانی می کنند .

وی افزود: امنیت مولفه اصلی توسعه است که بوسیله نیروهای نظامی و امنیتی به عنوان یک ارزش تامین می شود.درمنان گفت: در حالی که در کشورهای همسایه ناامنی وجود دارد نیروی انتظامی ما بواسطه تلاش های فراوان برای تامین امنیت مورد اعتماد مردم هستند.

فرمانده انتظامی پلدختر هم با تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی گفت:تدارک خوبی برای برگزاری کیفی برنامه های هفته ناجا در شهرستان دیده شده است.

سرهنگ صفرعبدالوند افزود:   پلیس خود را خادم واقعی مردم می داند.وی گفت: برگزاری همایش بزرگ شوراها وصنوف و سازمانهای مردم نهاد باپلیس ، انجام مسابقات ورزشی در رشته های مختلف ورزشی  و همایش پیاده روی  نیز از برنامه های این فرماندهی در هفته ناجاخواهد بود. سرهنگ عبدالوند گفت: ویزیت رایگان شهروندان در روز جمعه بعد از نماز جمعه این هفته انجام خواهد شد و حضور دانش آموزان در اماکن پلیس و آشنایی با اقدامات پلیس ۱۱۰ از دیگر برنامه های ما خداهد بود . وی افزود: پایان بخش برنامه های هفته ناجا روز پنجشنبه مراسم غبارروبی گلزار شهادمیباشد که با حصور مسولین و امام جمعه انجام خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان