شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » فرهنگ ثبت وقایع حیاتی در رومشگان نهادینه شود

19547723174742887911

جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان رومشکان به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضاء در محل فرمانداری رومشکان برگزار شد. به گزارش بلوطستان  محمدی نژاد فر ماندار رومشگان با اشاره به نامگذاری روز سی ام اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ثبت جمعیت گفت: جمع آوری آمار و اطلاعات دقیق جمعیت یکی از مؤلفه های مهم در برنامه ریزیهای کلان است.

وی تصریح کرد: ثبت به موقع وقایع حیاتی عامل رشد و شکوفایی هر کجامعه ای  است. فرماندار رومشگان افزود:  فرهنگ ثبت وقایع حیاتی، ازدواج و طلاق باید در سطح شهرستان نهادینه شود و لزوم مبادرت به این امر آن هم باید در کوتاه ترین زمان باید برای عموم مردم تبیین و آگاه سازی شود.

محمدی نژاد از نیروی انتظامی ، شهرداری ، شورا ها و دهیاران خواست در خصوص پاسخگویی به استعلامات اتباع خارجی و همچنین اعلام وفاتها با اداره ثبت احوال همکاری و دقت نظر لازم را داشته باشند .

وی ادامه داد:  شبکه بهداشت از طریق مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت در زمینه ثبت به موقع آمار ولادت و وفات با اداره ثبت احوال همکاری نماید و نامه های خلاصه فوت و جواز دفن را حتماً با شماره و تاریخ به روز به اداره ثبت احوال تحویل نمایند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. هوز علیرصاخو

    مگه…….دارن

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان