شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » فیضی پور مدیر آموزش پرورش کوهنانی استعفا خواهدکرد

حمزه فیضی پور مدیر آموزش و پرورش کوهنانی از سمت خود استعفا خواهد کرد.به گزارش بلوطستان این استعفا در حالی از سوی فیضی پور به مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان تحویل داده می شود که علت آن حضور در انتخابات آتی مجلس در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان بعنوان کاندیدا عنوان شده است.بر پایه این گزارش زمان استعفای مدیرانی که قصد حضور در انتخابات آتی مجلس را دارند از ۲۸سوی وزارت کشور و بر اساس برنامه زمانبندی ستاد انتخابات کشور ۲۸خرداد لغایت سوم تیرماه ابلاغ شده است.

فیضی پور فرهنگی ، عضو شورای اسلامی شهر کوهنانی در چند دوره، رییس شورای شهر کوهنانی ، مدرس دانشگاههای کوهدشت ،و از اصحاب رسانه و نویسندگان صاحب قلم بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ی جامعه شناسی است. فیضی پوراز نیروهای اصلاح طلب شهرستان نیز بشمار می رود.

به گزارش بلوطستان در روزهای اخیر خبر استعفای ذبیح الله عصمتی از نیروهای اصلاح طلب شهرستان پلدختر و رئیس آموزش و پرورش معمولان نیز به نقل و ی و برخی فعالان سیاسی نزدیک به او به گوش می رسید و در بلوطستان نیز منتشر شد.این در حالیست که برخی نزدیکان عصمتی از منصرف شدن وی از کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان خبر داده و اینگونه به نظر می رسد که تقریبا وی تمایلی به حضور در عرصه انتخابات نخواهد داشت.

برخی اخبار موثق حاکی از تلاش برخی از فعالان اصلاح طلب برای ترغیب عصمتی و اتخاذ تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات مجلس دهم بعنوان گزینه اصلاح طلبان شهرستان پلدختر حکایت دارد.

  1. احمد

    تبریک به شهرم!@
    آقای فیضی واقعا ، انصافا، و خدای آدم دانشگاهی کارکن باوجدان و توانایست من دانشجوی او بودم و میشناسمش همه باید کمکش کنیم چون بلد است ادای دین کند…

  2. امید

    سلام احمدجان امروزه کار را به آدم توانا نمیدن منم خودم شاگرد جناب فیضی بودم خوب میشناسمش انشااله که موفق باشدوسربلند وهیچ وقت به فکر اتلاف وکنارکشیدن نباشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان