شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » فیلم انتشاریافته مربوط به دختر فوت‌ شده نیست


 

فرماندار خرم‌آباد اظهار داشت: فیلم منتشر شده در اینترنت مربوط به دختر جان‌باخته در سیل خرم‌آباد نیست.به گزارش بلوطستان ، ” حبیب اله خجسته پور” اظهار داشت: این فیلم مربوط به غرق شدن دانشجویی با نام “نسرین محمدی” است که هم‌اکنون در بیمارستان شهدای عشایر بستری است و در کما به سر می‌برد.
وی افزود: لحظاتی پس از بروز حادثه برای این دختر جوان، چند متر پایین‌تر مردم او را از آب نجات می‌دهند که این امر در کلیپ منتشرشده وجود ندارد.فرماندار تأکید کرد: متأسفانه چهار دانشجوی دختر به کانال آب سقوط کرده بودند که به دلیل تاریکی و شرایط نامساعد هوا، مردم توانستند سه تن از آن‌ها را نجات دهند.
وی اظهار داشت: پس از بهبود وضعیت عمومی دانشجویان نجات‌یافته، آنان جویای حال دوست خود شدند که در نهایت با پیگیری‌ها مشخص شد، نفر چهارم به بیمارستان منتقل نشده است.

با بازگشت دانشجویان به محل حادثه و جستجوی بیشتر، پیکر دانشجوی ایلامی با نام فروزان مرادپور در کانال پیدا شد.شایان ذکر است در جریان سیلاب عصر گذشته خرم‌آباد یک دختر دانشجوی اهل ایلام به نام فروزان مرادوند (دانشجوی رشته زیست‌شناسی) جان خود را از دست داد و نسرین محمدی (دانشجوی رشته زمین‌شناسی) نیز در بیمارستان بستری شد.

برخورد قاطع دستگاه قضایی با خاطیان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان گفت: با خاطیان حادثه مرگ دانشجوی ایلامی برخورد قانونی خواهد شد.محمدتقی شاکرمی ضمن تسلیت به خانواده “فروزان مرادوند” و جامعه دانشجوی از ورود دستگاه قضایی استان با حمایت رئیس کل دادگستری استان خبر داد.وی افزود: متأسفانه مسؤولین استان از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند و این جایگاهی در نظام اسلامی ما و جامعه شهرنشینی جدید ندارد و مردم بسیار باهوش هستند و خوب قضاوت می‌کنند و ما نیز وکیل مردم هستیم.شاکرمی ادامه داد: بر خود لازم می‌دانیم با خاطیان قاطعانه برخورد کنیم.
وی با انتقاد از نبود مدیریت بحران منسجم در لرستان خواستار هماهنگی مدیران استانی جهت پیشگیری از چنین حوادثی شد.شایان ذکر است در جریان سیلاب عصر گذشته خرم‌آباد یک دختر دانشجوی اهل ایلام به نام فروزان مرادوند (دانشجوی رشته زیست‌شناسی) جان خود را از دست داد و نسرین محمدی (دانشجوی رشته زمین‌شناسی) نیز در بیمارستان بستری شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان