شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کمیته پیشگیری و ساماندهی اقتصادی قاچاق کالا و ارز شهرستان خرم آباد

007
به گزارش بلوطستان، چهارمین جلسه کمیته پیشگیری و ساماندهی اقتصادی قاچاق کالا و ارز شهرستان خرم آباد در سالجاری با حضور کلیه اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد. در این جلسه در خصوص اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و راهکارهای مبارزه با این پدیده به بحث و بررسی پرداخته شد و هریک از حاضرین نکته نظرات، پیشنهادات و طرح های اجرایی و کارشناسی خود را اعلام کردند.
در ادامه این جلسه مقرر گردید ، با توجه به اینکه مراکز عرضه مکمل ها و داروهای نیروزا فاقد هرگونه مجوز و یا پروانه کسب هستند مدیریت نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی حسب قانون نسبت به پلمپ آنها و معرفی به مرجع محترم قضایی برای رسیدگی به تخلفات آنها اقدام نماید.
همچنین با توجه به اینکه بخش عمده ای از داروهای نیروزا غیر مجاز توسط عوامل باشگاههای بدنسازی توزیع می شوند مقرر گردید اداره کل ورزش و امور جوانان در این خصوص همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی بعمل آورد . در این جلسه همچنین مقرر گردید با توجه به شروع فصل سرما و قطع درختان توسط ساکنین مناطق جنگلی، شرکت پخش فرآورده های نفتی در جهت جلوگیری از بین رفتن جنگل ها تدابیر لازم را به منظور تهیه مواد سوختی در این مناطق اتخاذ نماید.
گفتنی است با توجه به عملکرد سه ماهه سوم دستگاههای اجرایی تعداد ۱۴۱۹ مورد بازرسی در حوزه دخانیات صورت گرفته که منجر به تشکیل ۲۰۳ فقره پرونده تخلفاتی بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال و کشف ۲۸۰ هزار نخ انواع سیگارت شده است.  همچنین درحوزه لوازم آرایشی بهداشتی ۵۵۸ مورد بازرسی صورت گرفته که ۷۱ فقره پرونده تشکیل و ۵۵۵۰ قلم لوازم آرایشی بالغ بر ۳۲ میلیون ریال کشف گردید که برای ادامه رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده اند.

ارسال خبر: روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان