شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کیان‌پور از معاونت عمرانی استانداری لرستان رفت

مجید کیان‌پور معاون امور عمرانی استاندار لرستان روز گذشته از سمت خود کنار رفت.

به گزارش خبرنگار یافته، کیان‌پور که دوم آذرماه سال ۱۳۹۲ در این سمت منصوب شده بود، روز گذشته هنگامی که برای انجام مأموریتی به تهران رفته بود، با نظر هوشنگ بازوند استاندار لرستان پس از ۹ ماه از سمت خود کنار رفت.
هنوز دلایل این موضوع از سوی استاندار اعلام نشده و متاسفانه پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری لرستان نیز در خصوص عزل و نصب‌های این حوزه یا خبری منتشر نمی‌کند یا پس از انتشار در خبرگزاری‌ها به این امر اقدام می‌کند! همین موضوع باعث بروز شایعات مختلف می‌شود‌.
البته زمزمه برکناری یکی از معاونان استاندار از یک ماه پیش به گوش می‌رسید. این روزها خبرهایی منیز بنی بر تغییرات در بخش‌های دیگر استانداری نیز منتشر می‌شود و این مطلب گویای این است که بازوند با کسی بر سر توسعه لرستان تعارف ندارد.
برخی منابع از انتصاب هرمز نصیری مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان و شهردار سابق خرم‌آباد به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان خبر می‌دهند و شماری دیگر نیز غلام‌رضا سلیمانی فرماندار سلسله یا نصرالله‌‌نژاد از کارمندان نوسازی مدارس کشور را سرپرست جدید این حوزه ذکر می‌کنند.

همچنین امروز مراسم معارفه مسعود بهرام‌نژاد به عنوان مدیر کل جدید حوزه استاندار و تودیع بهرام رشیدی‌نیا مدیر پیشین این حوزه در جلسه شورای اداری استان صورت گرفت. این جلسه در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان