شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مانی فر بر صندلی ملکی می نشیند

شهرام ملکی مدیر کل فعلی راه و شهرسازی لرستان در تغییر و تحولی جدید لرستان را ترک و به کردستان خواهد رفت. سرانجام با تصمیم وزارت راه و شهر سازی، لرستان از نعمت داشتن یک مدیر بومی توانمند محروم شد و شهرام ملکی که از دولت قبل تاکنون سکان راه و شهرسازی لرستان را عهده دار بود و توانست تحولی عظیم را در راه و شهر سازی استان ایجاد کند، پیش از ظهر چهارشنبه در آیینی به عنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی کردستان معارفه می شود.

Untitled-1

با این اوصاف باید منتظر ماند که پروژه‌های عظیم در حال اجرای راه و شهرسازی لرستان به چه سرنوشتی دچار خواهند شد با توجه طلب های میلیاردی اداره راه و شهرسازی لرستان به پیمانکاران، دولت چه برنامه برای پرداخت آن‌ها را ارائه خواهد کرد. به گزارش سفیر افلاک، حامد مانی فر مدیر کل راه و شهرسازی قزوین نیز به عنوان مدیر جدید این اداره کل در لرستان منصوب خواهد شد. خبرگزاری مهر در خصوص سوابق مدیریتی  مانی فری عنوان کرده است که وی متولد سال ۱۳۴۷ شهر قزوین است دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته معماری از دانشگاه علم و صنعت ایران است که عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت ایران از سال ۷۰ تا ۷۳، عضو هیئت علمی و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از سال ۷۶ تاکنون، معاون شهرسازی و معماری سازمان مسکن و شهرسازی قزوین.مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان، اولین نایب رییس سومین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین به مدت چهار سال و نیم، رئیس کمیته آموزش وزرات مسکن و شهرسازی در استان قزوین را در پرونده کاری خود دارد.

مانی فر همچنین کارشناس رسمی دادگستری در رشته معماری و دکوراسیون داخلی، کارشناس رسمی ماده ۲۷ سازمان نظام مهندسی. عضو هیات مدیره سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، عضو و نماینده استاندار در شورای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین،  دبیر و عضو هیئت علمی چندین همایش تخصصی از جمله همایش ملی توانمند سازی شهرهای کوچک، دبیر مجمع فعالان سیما و منظر شهری قزوین، سابقه چندین سال همکاری با مهندسین مشاور رتبه اول کشور، مدیر پروژه طرح بهسازی مجموعه تاریخی و ارزشمند باغ ملی تهران و مدیر طرح توسعه شهری چندین شهر از استانهای مختلف کشور بوده است. مانی فر از اواسط مهر ماه سال ۹۳ بر سکان اداره راه و شهرسازی قزوین نشسته بود.

تیتر و عکس:‌بلوطستان / متن خبر: سفیر افلاک

  1. ناشناس

    نمیدونیم قطعی مدیر هست تو استان لرستان که استاندار مدیر غیر بومی میاره

  2. ناشناس

    این چه تغییری است دیگه اصولگرایی راعوض کردن با یک اصولگرای دیگه

  3. محمد

    باز نیروی غیر بومی . نمایندگان تو خواب بودن

  4. ناشناس

    فقط امیدواریم هر تغییر ی در استان با هماهنگی نمایندگان منتخب استان باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان