شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » محمد صارمی زاده کاندیدای احتمالی حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی

۲۶

در حالی که کمتر از پنج ماه تا شروع رسمی ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم باقی مانده است فعالیت برخی از کاندیداهای احتمالی در مرکز استان لرستان شدت گرفته است.

به گزارش بلوطستان محمد صارمی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار ی لرستان در دوران محمود احمدی نژاد یکی از کاندیداهای احتمالی است که با استعفای انتخاباتی در تیرماه سالجاری وارد جرگه فعالیت های انتخاباتی در حوزه انتخابیه خرم آبادو دوره چگنی شده است.وی تا قبل از استعفا بعنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان زادگاه دو رئیس جمهور سابق و فعلی مشغول بکار بوده و در زمره مدیران کارنامه دار نزدیک به اصولگرایان است.

زمزمه حضور وی در انتخابات نهم نیز به گوش می رسید که بنا به دلایلی وی از این کار منصرف شده و ترجیح داد تا بعنوان شهردار یکی از مناطق تهران فعالیت کند.صارمی زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد انتظامی و کارشناسی مدیریت است که در اوایل دولت احمدی نژاد به عنوان فرماندار خرم آباد جانشین شجاع دریکوند شده و پس از چندی به عنوان معاونت سیاسی- امنیتی استانداری لرستان منصوب شد.

با عزل محسنی ثانی از استانداری لرستان و انتصاب سیدحسین صابری بعنوان استاندار لرستان در دولت نهم صارمی زاده بوسیه صابری از پست معاونت استانداری کنار گذاشته شد.

وی در ادامه به مجموعه شهرداری تهران تحت مدیریت قالیباف وارد شده و پس از مدت کوتاهی با حکم وی به مدیریت شهرداری منطقه ۲۱ تهران منصوب و مدتی نیز بعنوان شهردار منطقه ۱۸ تهران فعالیت کرد.

قائم مقامی کمیته انقلاب اسلامی استان لرستان و فرمانده این کمیته در استان کهگلیویه و بویر احمد، جانشین انتظامی استان فارس با درجه سرتیپ دوم پاسدار، مشاور استاندار و دبیر شورای تامین استان فارس،فرمانداری شهرستان فیروز آباد در استان فارس،مشاور عالی شهردار قم، مشاور عالی و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، رئیس هیئت مدیره سازمان‌های اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی، پایانه‌ها و ترافیک شهرداری قم، عضو شورای سازمان‌های فضای سبز، کشتارگاه و آتش‌نشانی شهرداری قم، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم نیز از دیگر سوابق این کاندیدای احتمالی مجلس دهم است.

صارمی زاده از نیروهای نزدیک به قالی باف است و به نظر می رسد در صورت حضورش در انتخابات از حمایت این طیف برخوردار باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان