شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مردم لرستان خاطره خوشی از سفرهای هیأت دولت ندارند

 

نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم لرستان خاطره خوشی از سفرهای هیأت‌ دولت ندارند. محمدتقی توکلی با بیان این که مردم لرستان از اعضای دولت دهم خواستند به خاطر انجام نشدن مصوبات سفر از آن‌ها عذرخواهی کنند، افزود: به همین خاطر سفر چهارم دولت قبلی به لرستان انجام نشد.وی گفت: انتقال آب از الیگودرز به شهرستان قم انجام گرفت و مردم این شهر از آب شیرین و گوارا بهره‌مند شدند، اما حق‌آبه اراضی کشاورزی ۱۶ روستای منطقه که به خاطر حفر تونلی خشک شده بود هنوز تأمین نشده است.
نماینده مردم الیگودرز تصریح کرد: این امر مغایر با اصل سوم و چهل و هشتم قانون اساسی است، از این رو هر چه سریع‌تر وزارت نیرو و معاونت برنامه‌ریزی رییس‌جمهور باید در اجرای مصوبات تسریع نمایند.
توکلی با بیان این که ساختمان زندان الیگودرز فرسوده و فقط ظرفیت نگه‌داری کم‌تر از ۱۰۰ زندانی را دارد گفت: متأسفانه بیش از ۵۰۰ زندانی در این زندان نگه‌داری می‌شود که این وضعیت هم از لحاظ بهداشتی و هم از لحاظ ایمنی خطر‌آفرین است و با توجه به انجام کلیه‌ی مراحل قانونی ساخت ساختمان ‌های جدید و تحویل زمین مربوطه، از ریاست قوه قضائیه می‌خواهیم که در شروع عملیات اجرای طرح مذکور دستور مقتضی را صادر کند.
نماینده الیگودرز در مجلس نهم ادامه داد: مشغول به کار شدن پذیرفته‌شدگان آزمون استانداری یکی دیگر از مطالبات مردم از مسوولان بوده که دولت باید با توجه به آن و همچنین تعیین تکلیف مربیان پیش‌دبستانی رضایت خاطر افراد را جلب کند.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از وزیر بهداشت گفت: از مساعدت وزیر برای تجهیز بیمارستان جدید الیگودرز در سال جاری درخواست تجهیز مراکز درمانی ۵ بخش شهرستان را نمود.
توکلی همچنین از وزیر آموزش و پرورش به خاطر خرید ۱۷ دبستان پیش‌ساخته هوشمند برای مناطق فاقد شهرستان تشکر کرد و خواهان تامین ۱۲ مدرسه برای بقیه روستا‌ها شد.
وی در پایان از وزیر نفت خواست تکلیف سوخت کارخانه‌های نفتی ساخته شده در الیگودرز را روشن کند.

منبع/پایگاه یافته

nnnnnnnnnn

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان