شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مروری بر انتصابات مدیران استانی در هفته ایی که گذشت

۳-۱۰۲۴x472

در هفته ایی که گذشت سه انتصاب در حوزه مدیریتی و فر مانداران استان لرستان صورت گرفت .به گزارش بلوطستان همانگونه که پیشتر از آن بلوطستان در گزارشی از احتمال تغیر برخی مدیران کل و فرمانداران در لرستان خبر داده بود ،هفته گذشته تغیراتی در راستای ترمیم کابینه هوشنگ بازوند استاندار لرستان در حوزه میراث فرهنگی، منابع طبیعی و فرمانداری الشتر صورت گرفته است.
در حالی که از ابتدای سال جاری چندین مورد آتش سوزی در سطح جنگل ها و مراتع استان لرستان اتفاق افتاده است ،طبیعی بود که مهرداد بهاروندی مدیرکل منابع طبیعی لرستان در نوک پیکان هجمه منتقدین قرار گیرد و این آتش سوزیهای سریالی بهانه خوبی برای برکناری این مدیرکل دولت احمدی نژاد بشمار رود. مهرداد بهاروندی در حالی از سمت خود برکنار شدکه از زمستان ۹۱تا آخرین روزهای مرداد ماه ۹۴در هفته قبل مدیرکلی منابع طبیعی لرستان را برعهده داشت.
شیرزاد نجفی پلدختری الاصل معاون اداره کل منابع طبیعی استان ایلام به عنوان مدیر کل جدید منابع طبیعی لرستان جانشین بهاروندی شد.
بر پایه این گزارش هم چنین وضعیت مدیریتی میراث فرهنگی لرستان در حالی بی ثبات شده است که در دو سال گذشته چهار انتصاب در این حوزه انجام گرفته و پس از آنکه برخی مسائل حاشیه ایی منجر به برکناری مهاجری نژاد مدیرکل اسبق میراث فرهنگی لرستان شد ،محمد رضا امانی که در مقطعی نیز سرپرستی این اداره کل را برعهده داشت مجددا به عنوان سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این استان منصوب و جایگزین مهاجری نژاد ی شد که انتشار نامه ایی تند خطاب به عبدی در پاسخ به برخی اظهارات این نماینده مجلس و همچنین درگیری با یکی از کارکنان اداره کل او را به مدیری پرحاشیه مبدل کرده بود.
محمد رضا امانی که در شرف بازنشستگی قرار داشت هنوز چند ماهی از مدیریتش در میراث فرهنگی نگذشته بود که برگزاری همایشی در تکریم “گلونی” بار دیگر میراث فرهنگی را کانون حواشی مبدل کرد و برپایی جشن گلونی با واکنش ائمه جمعه لرستان و همچنین نمایندگان و برخی تشکل های دانشجویی مواجه گردید.
او نتوانست میراث فرهنگی را آنطور که انتظار می رفت جمع و جور کند و مدیریت ارشد استان به ناچار به سراغ مدیری رفت که مورد وثوقش بوده و در کابینه مدیریتی استاندار بعنوان فرماندار الشتر حضور داشت .
غلامرضا سلیمانی که سابقه مدیرکلی دفتر فنی استانداری مرکزی ،کارگروه مرمت و بازسازی آثار تاریخی و فرمانداری سلسله کاملا مورد تایید هوشنگ بازوند بود نهایتا روز چهارشنبه هفته گذشته طی آئینی معارفه شد و محمد رضا امانی هم به بازنشستگی با سمت سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان بازنشسته گردید.

قدر ت اله فلاح نژاد مدیر سابق شهرک های صنعتی لرستان و کارشناس عمرانی استانداری آخرین انتصاب مدیریت ارشد دولت در لرستان در هفته گذشته بوده است.
وی متولد ۱۳۴۷و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جغرافیای شهری است و اصالتی الشتری دارد.
سه تغیر در هفته گذشته در تیم مدیریتی استان انجام شد و به نظر می رسد روند تغیرات حداقل تا اواسط شهریور ادامه پیدا کند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان