شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مروری بر رزومه کاری معاون جدید فرماندار پلدختر

photo_2016-10-31_23-18-49

روز پنجشنبه ۲۹مهرماه سالجاری همزمان با معارفه سرپرست فرمانداری پلدختر ،سرپرست معاونت فرماندار پلدختر نیز با حضور استاندار لرستان معارفه شد. به گزارش بلوطستان پس از اینکه نورالدین درمنان پس از ۱۳ماه فعالیت بعنوان فرماندارپلدختر در آخرین روزهای مهرماه سالجاری جای خود را به نعمت اله دستیاری داد به طور همزمان  علیرضا بیرانوند بعنوان سرپرست معاونت فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

معاونت فرمانداری پلدختر پیش از این بر عهده حسینعلی مومیوند از نیروهای اصالتآ نهاوندی بود که پس از ۱۱ماه فعالیت در این حوزه در شهریور ماه سالجاری بازنشسته شد.نورالدین درمنان و حسینعلی مومیوند به طور همزمان در سی و یک شهریور ماه سال گذشته با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان به عنوان فرماندار و معاون فرماندار پلدختر معارفه شده بودند .

photo_2016-10-31_23-18-37

استاندار پلدختر در حالی سرپرست جدید فرمانداری پلدختر را به دستیاری سپرده بود که بر اساس شنیده ها گویا با وجود هماهنگی های  قبلی و تاکید استاندار بر انتصصاب علیرضا بیرانوند ، وی رغبتی به پذیرش معاونت فرمانداری پلدختر نداشته بود و بر همین اساس برخی از رسانه ها از “نورخدایی” کارمند حوزه سیاسی استانداری لرستان بعنوان سرپرست معاونت فرمانداری پلدختر نام برده بودند اما روز پنچشنبه این موضوع منتفی شده و رسمآ با حکم استاندار لرستان بیرانوند به عنوان سرپرست معاونت فرمانداری پلدختر منصوب و معرفی شد.

علیرضا بیرانوند دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی است که هم اینک به عنوان دانشجوی دکتری تخصصی علوم سیاسی با گرایش اندیشه های سیاسی مشغول تحصیل است.

photo_2016-10-31_23-18-40

وی متولد ۱۳۵۲است و به مدت شش سال کارشناس سیاسی و انتظامی بخشداری لالی، مدت دوسال کارشناس مسئول امور سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان لالی، بخشدار لالی و مدت دوسال نیز بخشدار مرکزی الیگودرز در دولت تدبیر و امید فعالیت کرده است.بعد از بازنشسته شدن مومیوند به مدت دو ماه فرمانداری پلدختر از داشتن معاون فرماندار محروم بوده است.

در حکم استاندار لرستان خطاب به بیرانوند آمده است :

جناب آقای علیرضا بیرانوند

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند و بنا به پیشنهاد معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی به موجب این حکم جنابعالی راب عنوان سرپرست معاونت فرمانداری پلدختر تعیین و منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و کوشا باشید.

بازوند

استاندار لرستان

photo_2016-10-31_23-18-33

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. شهروند

    سلام فرمانداری پلدختر بعد از سالها به دست شخصیتی از جنس مردم پلدختر افتاد شخصیتی پر تلاش باتجربه اگاه به امور شهر اشنا با مردم وفادار به انقلاب برای ایشان ارزوی موفقیت روز افزون دارم

  2. جودکی

    درود خدا بر نماینده مقتدر مردمی با اینهمه پشتکار

    • پلدختری ازدیاردیگری

      جابجا کردن.عزل وبرخوردسیاسی وقومی وقبیله ای باافراد مسئول آنهم ازنوع کارآمد وتوانا ودادن مسئولیت ها به افراد ناتوان ونالایق اسمش شده پشتکار؟؟

  3. کر سوز

    پشتکار خودش ودوستاش خیلی پر باده پشتکار شون حرف نداره

  4. احمدی

    دورودبرنماینده ی مقتدردرانتخاب افرادپربتجربه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان