شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مسکن مهر پلدختر با ۵میلیارد تومان کسری مواجه است

شورای مسکن مهر شهرستان پلدختر با حضور معاون راه و شهرسازی استان لرستان،مدیر عامل بانک تجارت استان،فرماندار و جمعی از مسئولین تعاونی ها   و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان پلدختر در فرمانداری برگزار شد.

1409738579

به گزارش بیان روز، قدرت اله ترابی نژاد فرماندار پلدختر با انتقاد از وضعیت مسکن مهر گفت:در مسکن مهر شهرستان پلدختر کار کارشناسی صورت نگرفته است و هم اکنون این پروژه نواقص عمده ای دارد.

وی  با بیان اینکه مسکن مهر پلدختر نیاز به جراحی و واکاوی دارد افزود:نداشتن آسانسور،پارکینگ و رمب های مناسب برای عبور ومرور معلولان از جمله نواقص مسکن  مهر شهرستان پلدختر هستند. وی افزود:واحدهای ۴طبقه مسکن مهر شهرستان پلدختر فاقد آسانسور هستند و ایجاد آسانسور در این واحدها هزینه های زیادی را تحمیل می کند.

ترابی نژاد با اشاره به اینکه برای جلب نظر متقاضیان و دریافت آورده بایستی این نواقص رفع شوند بیان کرد:برای تسریع در احداث مسکن مهر پلدختر ورفع مشکلات آن بصورت هفتگی جلساتی در این مورد برگزار می شود امیدواریم با تعامل و همکاری بین تعاونی های مسکن مهر ،بانک تجارت و دستگاههای متولی ،مشکلات این طرح را رفع کنیم. مهندس پیامنی معاون راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه مشکل اصلی پروژه مسکن مهر پلدخترعدم پرداخت به موقع آورده نقدی متقاضیان است افزود:طبق دومین بخشنامه وزارت راه و شهرسازی هزینه هر واحد مسکن مهر ۱۴میلیون تومان است که تا به حال متقاضیان مسکن مهر در پلدختر بین ۵تا۶میلیون تومان پرداخت کرده اند

پیامنی افزود:تا به حال حدود ۴۰میلیون تومان بابت احداث هر واحد مسکن مهر در پلدختر هزینه شده که بدلیل عدم پرداخت به موقع آورده نقدی با کسری ۵میلیارد تومانی بودجه در مسکن مهر شهرستان پلدختر مواجه هستیم. با بیان اینکه ۲۸میلیارد تومان برای ۱۹۳۴واحد مسکن مهر پلدختر تسهیلات پرداخت شده اضافه کرد:از این تعداد ۱۳۱واحد بصورت دولتی و ۱۸۰۳واحد هم بصورت خود مالک در شهرستان پلدختر موفق به دریافت این تسهیلات شدند.

وی در مورد حذف آسانسور و پارکینگ مسکن مهر شهرستان پلدختر گفت:در سال ۸۸با حضور نیکزاد وزیر اسبق راه و شهرسازی در لرستان تصمیمی مبنی برحذف آسانسور،پارکینگ و پیلوت به دلیل بنیه ضعیف مالی متقاضیان در مسکن مهر شهرستان پلدختر گرفته شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان