شما اینجا هستید
فرهنگی » مصدومیت شدید راهدار پلدختری در سیرم

photo_2017-02-02_22-27-14

سرپرست فرمانداری پلدختر گفت:عصر امروز یکی از پرسنل راهداری پلدختر در هنگام عملیات برف روبی در یکی از محورهای ارتباطی پلدختر دچار سانحه شد. نعمت اله دستیاری در گفتگو با بلوطستان افزود: عظیم سهرابی از راهداران شهرستان پلدختر که برای برفروبی راه‌های روستایی در مسیر روستاهای سیرم از توابع شهرستان پلدختر به منطقه اعزام شده بود از ناحیه ساق پا دچار شکستگی شدید شده بود که به همین منظور با هماهنگی های به عمل آمده از سوی فرمانداری پلدختر یک فروند بالگرد تورزانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای انتقال این راهدار به بیمارستانی درخرم آبادبه منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شدن جراحت احتمال قطع پای این راهدار وظیفه شناس دور از ذهن نیست ،افزود: راهدار آسیب‌دیده پلدختری بلافاصله توسط بالگرد به بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد انتقال یافت اما به دلیل نبود پزشک جراح به بیمارستان بروجرد منتقل و هم اینک تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
سرپرست فرمانداری پلدختر ادامه داد: لحظاتی پیش با حضور در راهداری پلدختر با پرسنل راهداری شهرستان که در بارش های اخیر و امروز زحمات زیادی را متحمل شدند دیدار کرده و پیگیر وضعیت راهدار مصدوم راهداری پلدختر هستیم و هر چه در توان داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. ناشناس

    با تشکر از فرماندار
    ممنون از نگاه مثبت شما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان